קידום אתרים - דוראן שירותי אינטרנט > > מחקר מילות מפתח

תהליך המיפוי של מילות המפתח הינו תהליך נרחב ודורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים. על מנת להשלים את התהליך כהלכה מתבצע תחקיר כולל על אופי העסק ופעילויותיו השיווקיות בעולם האינטרנט ובכלל. מתוך היכרות של המתחרים והתחום עצמו המחקר מכסה את הכמות המירבית לחשיפה אפשרית עבור הלקוח באינטרנט ועל גביו נבנית אסטרטגיה ליישום.


בחירת מילות מפתח

בשיתוף עם הלקוח הצוות מציג מסקנות לגבי הכיוונים אליהם כדאי ללכת לפי בדיקות של רמת התחרותיות בתחום וגורמים נוספים כגון כמות החיפושים החודשית של כל ביטוי. המיקוד הוא על תנועה ממוקדת, כזו שמביאה את הגולשים הממוקדים ביותר להגשמת המטרות השיווקיות של הלקוח. לאחר ניפוי הביטויים שאינם רלוונטיים המחקר משמש ככלי עבודה להמשך התהליך.

הטמעה ויישום המחקר

הטמעה של מחקר מילות המפתח הוא תהליך א שר מתרחש בשוטף. לאחר הבנה והסקת המסקנות צוות דוראן מלווה את עורכי התוכן של האתר ליישום הנכון ביותר של המחקר להשגת התוצאות המבוקשות. בהמשך הדרך מוצגת ארכיטקטורה ואופטימיזציית תוכן על מנת להשלים את התהליך על הצד הטוב ביותר.

חושבים מחוץ לקופסה

כל אחד יכול להבין בצורה אינטואיטיבית את הביטויים המרכזיים של העסק שלו. החכמה האמיתית היא לדעת למפות אפשרויות התרחבות נוספות אל מעבר לגבולות המוכרים במטרה להגביר את כמות החשיפה של האתר בקרב לקוחות פוטנציאלים בצורה רחבה ככל האפשר. לעיתים לאחר מחקר מילות המפתח מתגבשת אסטרטגיה להרחבת התכנים באתר לצורך התרחבות נוספת בתוצאות החיפוש.

התרחבות מתמדת ליעדים חדשים

תהליך מחקר איכותי יוביל לאפשרויות התרחבות מתמידות משנה לשנה. לאחר השגת היעדים ניתן בכל שנה להרחיב את הפעילות. צוות דוראן מביא רעננות לעובדה שניתן תמיד להתרחב לעבר כמות גדולה יותר של גולשים ולקוחות יותר מאשר הגישה הישנה של שימור המיקומים המרכזיים בלבד.

צרו עמנו קשר

בין לקוחותינו

דוראן שירותי אינטרנט בע"מ - מוסינזון 3 תל אביב ישראל 03-5227221 www.duran-seo.co.il
© כל הזכויות שמורות