קידום אתרים - דוראן שירותי אינטרנט > פרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכל אדם ליצור מודעות פרסומיות, אשר יופיעו (בתשלום כמובן) לצד התוצאות האורגניות במנוע החיפוש, ובאתרים רבים אשר גוגל מקיימת איתם שיתוף פעולה פרסומי.

היכולת ליצור קמפיין פרסומי אפקטיבי אינה נחלת הכלל, וקיים תוכן עשיר מאוד ברחבי האינטרנט אשר יכול לסייע ביצירת קמפיין איכותי, אך רק ניסיון ארוך טווח וחקירה מקצועית מתמדת יגרמו לקמפיין להפוך מקמפיין מספק, לקמפיין מצויין. קבוצת דוראן בעלת ניסיון ארוך שנים בפרסום ממומן בגוגל, ובפלטפורמות פרסום שונות נוספות (הן בארץ ובן בחו"ל), וידע מקצועי רחב ביותר במעמקי התחומים השונים בעולם הפרסום הממומן (מחקר, יצירת מודעות מוצלחות, ניתוחים סטטיסטיים, דפי נחיתה, הורדת עלויות לקליק ועוד).

בחירת מילות מפתח לקמפיין הממומן

תחילתו והצלחתו של כל קמפיין ממומן נעוצה במחקר מילות מפתח מקיף ויצירתי. מחקר מילות מפתח מבוסס על איתור מספר רב ככל האפשר של ביטויים אשר רלוונטיים למוצר/שירות המוצע על ידי הלקוח. בכדי לאתר ולהרחיב יותר ויותר את כמות הביטויים יש לקיים מחקר מתחרים מקיף, סריקה אחר אתרי תוכן בנישה הספציפית, מחקר אחר נישות מקבילות, התחקות אחרי הלקוח הפוטנציאלי ובחינת מאפיינים סוציאלים, דמוגרפיים ופסיכולוגים רבים.  לאחר מחקר מילות מפתח לתחום הממומן נעשה מיפוי קפדני של וחילוק הביטויים לקבוצות שונות בהתאם לתחום בו מעוניין הלקוח להופיע. לכל ביטוי שכזה, יש לבדוק את רמת התחרותיות במנוע החיפוש וברשת התוכן, את המחיר לקליק באותו תחום, מדרג רלוונטיות, שעות פעילות כדאיות ועוד אלמנטים שונים, בשביל לדרג, ובסופו של דבר לבחור את הביטויים המוצלחים ביותר להתמקדות במהלך הפרוייקט, כמו גם את הביטויים המשניים אשר גם יכולים להניב את התוצאות הרצויות.

הקמת הקמפיין

לאחר מיפוי התחום הכולל, וחלוקה לקבוצות שייכות –  יחל תהליך הקופירייטינג עבור המודעות השונות, דפי הנחיתה, פתיחת חשבונות בפלטפורמות השונות ועוד. בשביל להקים קמפיין בצורה איכותית נדרש תחכום ודיוק רב, ולכן לשלב זה יש השפעה קריטית על כל משך הקמפיין. על המודעות להיות אטרקטיביות, אך גם להיות ממוקדות ומתאימות מבחינה צורנית לביטוי שבו הן מופיעות, דפי הנחיתה צריכים להיות שיווקיים אל לא אגרסיביים – ויש לבצע התאמה של המודעות אל דפי הנחיתה הרלוונטיים אליהן, יש לחלק את התקציב בצורה חכמה בין חשבונות שונים, וקבוצות מודעות שונות – בשביל לייעל מראש את יחסי ההמרה העדיתים להגיע.

ניהול שוטף של קמפיין הפרסום הממומן – מיטוב הקמפיין בצורה יומיומית ושבועית

ההתמחות הגדולה ביותר של צוותי דוראן הנה תשומת לב יוצאת מגדר הרגיל לפרטים, ותחזוק שוטף על בסיס יומי של הקמפיין הממומן. מיטוב הקמפיין לאחר העלאתו לאוויר הוא מאבני היסוד של יצירת קמפיין מוצלח – שכן הדבר גורם לעליה הולכת וגוברת של התפוקה המגיעה ממנו. דרך מיטוב הקמפיין כולו על בסיס יומי, שבועי וחודשי, ניתן להוריד את העלויות, ולהעלות את כמות ההמרות בפועל. קבוצת דוראן דוגלת בעיקרון ההתגברות – זה לא מספיק להגיע לתוצאות טובות – מכיוון ושילוב של יכולות יצירתיות וטכנולוגיות בקמפיין ממומן יכולות לאפשר לתוצאות רק לעלות מחודש לחודש, ולאו דווקא רק להתייצב על רמה מסויימת

צרו עמנו קשר

בין לקוחותינו

דוראן שירותי אינטרנט בע"מ - מוסינזון 3 תל אביב ישראל 03-5227221 www.duran-seo.co.il
© כל הזכויות שמורות