קידום אתרים - דוראן שירותי אינטרנט > שיווק בפייסבוק

פייסבוק לא מפסיקה לגדול ולצמוח, וכבר נטען לגביה שהיא עברה בפופולאריות שלה את מפלצת החיפוש גוגל בארה"ב. איך ניתן להשתמש במדיה החברתית המתוחכמת הזאת ולשווק את עצמינו דרכה?

שיווק בפייסבוק הוא הטרנד החם היום בשוק בישראל. יותר ויותר חברות ועסקים – גדולים קטנים וזעירים, מתחילים להבין שיש כוח גדול שנמצא ממש מתחת לאף שלהם. באותו מקום בו הם מברכים את החבר הטוב שלהם על הילדה שנולדה לו, מוזמנים למסיבת שישי אצל הידידה מהצבא, או מאשרים הזמנה לארוחת חג – הם גם יכולים להתחיל לשווק את המוצר או השירות שלהם בצורה קלה ואיכותית. שיווק בפייסבוק הינו קל ופשוט, והכי חשוב מהנה, מכיוון והצורה שבה אנו עושים את זה היא דרך החברים הקרובים שלנו, המכרים מהמעגל הראשון והשני. כל שיווק יעיל בפייסבוק מתחיל מהאח והאחות, החברים מהעבודה הקודמת, וכל מי שאישרנו להיות חבר שלנו.
ברגע שפועלים בצורה חכמה, השיווק ברשת החברתית פייסבוק מתחיל להניע את עצמו. הגל הראשון שיתחיל מהמכרים שישמחו להצטרף לקבוצה שנפתח אפילו אם המוצר או השירות שלנו לא כל כך מעניינים אותם, יגרמו – כמעט בכלל בלי לדעת – ליותר ויותר בעלי עניין להגיע אלינו בעצמם

שיווק בפייסבוק – איך מתחילים בכלל?

עם הגיע פייסבוק לעולם, ועם ההתפתחות בארץ, הפך הדבר ליעיל וברור בגלל המנגנונים המתוחכמים, אך עם זאת הפשוטים, בהם משתמש כל חבר בפייסבוק.
חשוב להבין דבר ראשון איך עובדת הפלטפורמה הזאת, ועוד יותר חשוב לדעת איך להיעזר בה לצרכינו.
המנגנון העיקרי והחשוב עבורינו להבנה, בבואנו לבצע שיווק בפייסבוק הוא הקיר שלנו, ומה שנקרא באנגלית News Feed, שזה עמוד הבית בו ישנו זרם העדכונים על הפעילויות של כל החברים שלנו.

עמוד החדשות והעדכונים הוא הדרך המרכזית בה אנו גורמים לקהילה שלנו להתעדכן במה שאנחנו עושים (לרוב אנחנו בכלל לא יודעים את זה…). בכל פעם שאני אוהב משהו, כותב סטטוס מסויים, או מצטרף לקבוצה – מיד כל החבר'ה יודעים. ככל שיש לי יותר חברים, כך אני יכול לגרום ליותר אנשים לדעת מה אני עושה, מה אני אוהב, ומה המידע שמעניין אותי.
שיווק חכם בפייסבוק הוא בבסיסו יצירת מספר רב ככל האפשר של חברים (לא מומלץ לצרף סתם אנשים שאנחנו לא מכירים), כדי שכמה שיותר אנשים יוכלו לצפות בעדכונים שלי.

עמוד מעריצים כרטיס חבר, או קבוצה?

ישנם שלוש אפשרויות מרכזיות לפעילות חברתית בפייסבוק. כרטיס החבר נוצר עבורינו בשביל שנוכל לפתוח לנו את הכרטיס האישי – מי אנחנו, מה אנו עושים, אפשרות להעלאת תמונות ולצרף חברים. עמוד המעריצים, הוא כרטיס שבד"כ אמור לייצר את העסק שלנו, או מיזם כלשהו שאותו אנו מעוניינים לקדם. קבוצה היא הכלי החזק ביותר בפייסבוק, מכיוון והיא מאפשרת לחברים להצטרף ולהתדיין ביניהם ועם יוצר הקבוצה – וזה הכלי העיקרי ביותר והמוצלח ביותר בכל הנוגע לשיווק בפייסבוק.

ישנם הבדלים מהותיים בין הצורות השונות המתוארות לעיל, ובבסיסן היא האפשרות להנעת הגולשים לפעולות שאנו רוצים שינועו אליהן. הבדלים נוספים הם האפשרויות השונות של מנועי החיפוש לסרוק את אותם דפים, צורות התקשורת עם החברים ועוד.

שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות הוא כלי יעיל בעל יתרון משמעותי על שיטות פרסום אחרות. שיטת השיווק בין חברים ומכרים, כשעושים אותה בתבונה, יכולה להיות מומשלת לאש בשדה בשדה קוצים. ככל שהידיעה \ מוצר \ שירות יעיל יותר ותורם יותר לקבוצה שלנו, ואנו מזרימים אותו בחוכמה, כך המסר יעבור הלאה ויפיץ את עצמו

יצירת קבוצה ממוקדת ואיכותית שנוגעת ישירות למוצר \ שירות שלנו היא דרך יעילה בצורה בלתי רגילה להעלות את כמות הגולשים לאתר שלנו, וליצירת יחס ההמרה – אפילו ישירות דרך הקבוצה. נוכל להניב לנו רווחים נקיים, ללא כל הוצאה מיותרת, מלבד הזמן והמומחיות שלנו

 

היתרונות של שיווק בפייסבוק ברורים – רוצים להצטרף לחגיגה?

לקבלת ייעוץ טלפוני ראשוני וקביעת פגישת ייעוץ בנושא שיווק בפייסבוק, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר –
03-5227221

צרו עמנו קשר

בין לקוחותינו

דוראן שירותי אינטרנט בע"מ - מוסינזון 3 תל אביב ישראל 03-5227221 www.duran-seo.co.il
© כל הזכויות שמורות