קידום אתרים - דוראן שירותי אינטרנט > פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא מונח הכולל בתוכו מחקר, איתור, ורכישה חכמה של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. בין אם במנועי חיפוש, באתרי תוכן, ברשתות חברתיות ואפליקציות – בין אם מדובר במודעת טקסט, באנר פרסומי צבעוני וצועק, או בסיפור סמוי – אם זה עולה כסף לשתול את זה שם כדאי לדעת איך לעשות את זה בצורה שתניב רווח מקסימאלי.

בכדי ליצור קמפיין פרסום איכותי באינטרנט דרושות למנהלי הפרוייקט יכולות מגוונות – החל מחדשנות ויצירתיות במציאת שטחי הפרסום הממוקדים ביותר עבור המוצר/שירות, דרך קופירייטינג משכנע ורהוט, ועד ליכולות ניתוח אנליטי של התוצאות המתקבלות בפועל.

למצוא את המקומות הפוטנציאלים ביותר עבור הלקוח

בעוד ששיווק באינטרנט מתייחס אל כל הדרכים הדיגיטליות שדרכן יכולים להגיע מסרים, שירותים ומוצרים לידיעת הכלל, והעלות המשולמת על ידי הלקוח עוברת ברובה לידיהם של נותני השירות – רוב התקציב המושקע בתחום הפרסום באינטרנט הולך אל שטחי הפרסום הנרכשים.

בעולם שבו סטארטאפים קמים חדשות לבקרים, ומבססים את מודל הרווח שלהם על צבירת גולשים רבים ככל האפשר והקצאת מיקומים אסטרטגיים בתוך האתר כשטחי פרסום – הופך את האינטרנט לדשא רטוב שעל גביו צצים להם אפשרויות פרסום כפטריות אחרי הגשם. זה לא מספיק רק לדעת את כל הנתונים היבשים הללו, צריך להיות גם מספיק יצירתיים כדי לדעת למצוא בדיוק את שטחי הפרסום שיניבו את הלקוחות האיכותיים ביותר – ובשביל זה, צריך גם הרבה ניסיון

פרסום באינטרנט זה לא רק ה'איפה' , זה גם ה'מה'

אחרי שמצאנו את המקומות הכי הכי חמים, צריך לדעת מה ואיך כדאי להציג בהם – האם קהל היעד נוהג יותר להקליק על מודעות תמונה? או שאולי עדיך לשתול מסרים פרסומיים בתוך מאמרי מידע מקצועיים? ואחרי שהקליקו על הבאנר – באיזה צבעים כדאי להשתמש כדי ליצור דף נחיתה מקצועי?

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול נכון של קמפיין פרסום באינטרנט הוא יצירת דף נחיתה משכנע, מניע לפעולה, וכזה שמציג את כל הפרטים שהגולשים צריכים כדי להחליט ליצור קשר, או לרכוש את המוצר. לאחר שנפתח הסכר והתחילו הגולשים לנהור אל העמוד הפרסומי שלנו, אנו חייבים להמשיך ולייצר משפך נוסף שיוביל לפעולות שלשמן יצרנו את הקמפיין מלכתחילה. רק ניסיון ארוך והיכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט יכולים באמת לעשות את ההבדל בין לקוח פוטנציאלי, ללקוח ממשי.

שקל הופך למאה, ומאה הופכים למיליון

אחרי שמצליחים לייצר זרימה מוצלחת ורווחית ממקומות רחוקים ברחבי האינטרנט, אל עבר עמוד הנחיתה או האתר ומשמה הישר אל אנשי השיווק והמכירות – צריך להתחיל לחשוב ולנתח כיצד מורידים את העלויות, מנפים את המקומות שרווחיים פחות, וממקסמים את אלה שרווחיים יותר. בשביל להצליח לעשות את זה ולהשתפר יותר ויותר, יש להשתמש בכלי מדידה וניתוח מתוחכמים. אחד מעקרונות המפתח בחברת דוראן הוא שלא יכול להיות שיש קמפיין שאי אפשר לשפר אותו, דבר שהופך את המסע השיווקי למוצלח יותר ויותר ככל שעובר הזמן. אנחנו מאמינים שזוהי הדרך היחידה לעבוד – לדאוג באמת ומכל הלב שכל אגורה שמשקיעים היום, הופכת להחזר גבוה יותר מחר, והרבה יותר מחרותיים

צרו עמנו קשר

דוראן שירותי אינטרנט בע"מ - רמז 28 תל אביב - יהודה הנשיא 10 פתח תקווה - ישראל 03-5227221 www.duran-seo.co.il
info@duran-seo.co.il © כל הזכויות שמורות