גוגל מנסה להשתלט גם על עולם התיירות – האם זה הסוף לאתרי ה-BOOKING?

האם גוגל בדרך להשתלט על שוק התיירות העולמי? שינוי חדש שעושה ענקית החיפוש בתוצאות העשירות (Rich snippets) יסייע לכם להשוות טיסות ומלונות ולסגור חופשה, בלי להיכנס לאתרי תיירות. עולם התיירות באינטרנט עלול להיות העולם הבא שחברה העל 'גוגל' מחפשת לדרוס, בכוונה או מתוך יתירות טכנולוגית. שינוי חדש בתצוגת תוצאות החיפוש שייכנס בקרוב לתוקף במנוע החיפוש […]

גוגל מנסה להשתלט גם על עולם התיירות - האם זה הסוף לאתרי ה BOOKING?

האם גוגל בדרך להשתלט על שוק התיירות העולמי? שינוי חדש שעושה ענקית החיפוש בתוצאות העשירות (Rich snippets) יסייע לכם להשוות טיסות ומלונות ולסגור חופשה, בלי להיכנס לאתרי תיירות.

עולם התיירות באינטרנט עלול להיות העולם הבא שחברה העל 'גוגל' מחפשת לדרוס, בכוונה או מתוך יתירות טכנולוגית. שינוי חדש בתצוגת תוצאות החיפוש שייכנס בקרוב לתוקף במנוע החיפוש של גוגל, יציג למחפש מחירים של טיסות, מלונות ואטרקציות כבר בדף החיפוש של גוגל ובלי צורך להיכנס לאתרי התיירות עצמם.

גוגל משתלטת על עולם התיירות

זה אולי נשמע לכם כמו שינוי שאינו "ביג דיל", אבל בפועל מדובר בצד משמעותי ביותר שעד כה ענקית החיפוש נמנעה מלקחת, מכיוון שהוא גובל בכניסה לתחרות פיזית בשוק התיירות העולמי, ובוודאי בצעד נוסף קדימה בעולם הפרסום הממומן בתחום התיירות והנופש. ומדוע זה אכן כך? מכיוון שהצגת כל המידע הרלוונטי לגבי טיסות ומלונות מחוץ לאתרי התיירות, עשוי למנוע כליל את הכניסה אליהם לצורך סגירת החופשה, וזה רק השלב הראשון עוד לפני שגוגל נכנסת בשוק הזה בכל הכוח.

אז נכון, גוגל אמנם לא מקימה חברת תיירות ו(עדיין) לא מתחילה להתחרות באתרי ה-Booking הגדולים באופן ישיר, אבל היא אוספת את כל המידע הרלוונטי כדי להפוך לחברה כזו. בינתיים היא מציגה אותו בדף החיפוש הראשי, אך בקרוב היא תקים כנראה פלטפורמה ייעודית שתציב אותו למשתמש במקום אחד מרוכז. כלומר, לא חברת תיירות, אבל בערך.

החידוש הנוכחי של גוגל ייכנס לתוקף ויופיע בתוצאות החיפוש של כלל אתרי התיירות בתוך זמן קצר, לאחר והפיילוט שערכה החברה עם מלון Marriott Marquis בניו יורק הסתיים בתחילת החודש בהצלחה. סביר להניח שעד סוף עונת התיירות הנוכחית לא יהיה מי שלא יכיר את השיטה החדשה, ואולי בשנה הבאה מצפה לנו תכנון חופשה חדש לחלוטין ומבוסס על כלי גוגל בלבד.

תוצאות עשירות (Rich Snippets) – מנגישים את העסק שלכם לקהל

עצם העובדה שהשינוי בתוצאות החיפוש והרחבת הנגישות של התוצאות העשירות לתוך שלל התכנים שמציע אתר מסוים לקהל הצופים והלקוחות שלו, מסכן הלכה למעשה את קיומם של אתרי התיירות המיושנים יותר, מדגיש לבעל העסק, החברה או המותג המודרני את היכולות והפוטנציאל השיווקי שטומנות תוצאות ה-Rich Snippets.

גוגל מנסה להשתלט גם על עולם התיירות - האם זה הסוף לאתרי ה-BOOKING?
גוגל בדרך לדרוס את שוק התיירות

שימוש מושכל בתוצאות חיפוש עשירות יכול להוציא את החלקים הטובים והרלוונטיים ביותר של אתר הבית שלכם היישר לרשימת תוצאות החיפוש ששל הלקוחות שלכם, ולהפגיש אותם עם כל המידע שהם צריכים כדי לקחת החלטה ולבצע עסקה, עוד לפני שהם מספיקים להיכנס לאתר שלכם. ואיך עושים את זה? אנחנו בחברת דוראן יודעים לספק לכם התאמה אופטימלית של תוצאות Rich Snippets שיעזרו להפוך את האתר שלכם בדיוק למה שהלקוחות שלכם רוצים וצריכים.

Comments are closed here.

בואו נתחיל שיחה