להתמקד בקידום אתרים אורגני (SEO) זו טעות חמורה !

לא, זו לא כותרת פרובוקטיבית (טוב, אולי כן – אבל לא רק), זו פשוט האמת. זה לא רק שאם גוגל יעלה על זה שאתה עושה קידום במיוחד בשבילו זו עשויה להיות סוף מערכת היחסים בינו לבין האתר שלך, זה גם מאוד מאוד מצר ומצמצם לבנות רק על זה ולקוות שממנוע החיפוש ומהתוצאות האורגניות תגיע הגאולה […]

לא, זו לא כותרת פרובוקטיבית (טוב, אולי כן – אבל לא רק), זו פשוט האמת. זה לא רק שאם גוגל יעלה על זה שאתה עושה קידום במיוחד בשבילו זו עשויה להיות סוף מערכת היחסים בינו לבין האתר שלך, זה גם מאוד מאוד מצר ומצמצם לבנות רק על זה ולקוות שממנוע החיפוש ומהתוצאות האורגניות תגיע הגאולה השיווקית…

קידום אתרים זה מניפולציה טכנולוגית שמטרתה היא לגרום לגוגל לדמות מצב בו האתר שלך הופך להיות פופולארי – אבל אז נשאלת השאלה – למה לא פשוט להפוך את האתר לפופולארי באמת?

הרי… זה מה שבעצם רצית לא? זה מה שקיוות שיקרה… שאנשים ישתפו אותו, יעבירו אותו הלאה, יקשרו אליו ויגרמו לעוד ועוד לקוחות פוטנציאלים להגיע אליך דרכו… אז למה לעשות את זה דרך מניפולציות ותחכום מעייף ומיותר?

זה בזבוז, זה מכער את האתר (כל מילות החיפוש האלה בכל מקום), זה מתיש, זה מלאכותי… ובפועל, בינינו, זה גם לא באמת מביא מספיק גולשים ולקוחות… כולם יודעים את זה. 70% מהנשאלים בסקר שערכנו אמרו שגוגל לא באמת מספק להם את הסחורה.

מהצד השני – אנחנו הוכחנו בעשרות מקרים מעל לכל ספק שאסטרטגית תוכן מדוייקת הופכת את האתר לוויראלי במקביל לזה שתוכן קולח ומניע לפעולה מגדיל את העניין בזה שכתב אותו, אתה!

וזו רק דוגמא אחת לדברים שחשוב יותר להתמקד בהם – דוגמאות נוספות –

• למה לחכות חודשים רבים עד שתתמקמו בגוגל במקום כבר עכשיו לעשות פרסום ממומן חכם ומדויק?

• למה לכתוב 4 מאמרי קידום במקום לכתוב מאמר אחד איכותי שיעשה גלים?

• האתר שלך כבר ממוקם בגוגל ובכל מיני מקומות, כבר מגיעים אליו גולשים – אולי עיצוב מדויק יותר יניע יותר מהם ממש לפנות אליך כדי לרכוש ממך את שירותיך ומוצריך?

אז במקום לשלם למקדם אתרים אלפי שקלים בכל חודש שיבנה לינקים מלאכותיים לאתר שלכם כדאי לעשות סדר ולהבין איפה הנקודה החלשה שלכם בכוכב השיווק באינטרנט – זיהוי נכון של החולשה וטיפול מדוייק בה תגרום לכל הכוכב שלכם להתרחב.

תבחן את אתרך לפי כוכב השיווק ותתחיל לחסוך לעסק שלך כסף, כבר מהיום ! – בחן את אתרך עכשיו !

No Comments

השאר תגובה

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל