להתמקד בקידום אתרים אורגני (SEO) זו טעות חמורה !

לא, זו לא כותרת פרובוקטיבית (טוב, אולי כן – אבל לא רק), זו פשוט האמת. זה לא רק שאם גוגל יעלה על זה שאתה עושה קידום במיוחד בשבילו זו עשויה להיות סוף מערכת היחסים בינו לבין האתר שלך, זה גם מאוד מאוד מצר ומצמצם לבנות רק על זה ולקוות שממנוע החיפוש ומהתוצאות האורגניות תגיע הגאולה השיווקית…

קידום אתרים זה מניפולציה טכנולוגית שמטרתה היא לגרום לגוגל לדמות מצב בו האתר שלך הופך להיות פופולארי – אבל אז נשאלת השאלה – למה לא פשוט להפוך את האתר לפופולארי באמת?

הרי… זה מה שבעצם רצית לא? זה מה שקיוות שיקרה… שאנשים ישתפו אותו, יעבירו אותו הלאה, יקשרו אליו ויגרמו לעוד ועוד לקוחות פוטנציאלים להגיע אליך דרכו… אז למה לעשות את זה דרך מניפולציות ותחכום מעייף ומיותר?

זה בזבוז, זה מכער את האתר (כל מילות החיפוש האלה בכל מקום), זה מתיש, זה מלאכותי… ובפועל, בינינו, זה גם לא באמת מביא מספיק גולשים ולקוחות… כולם יודעים את זה. 70% מהנשאלים בסקר שערכנו אמרו שגוגל לא באמת מספק להם את הסחורה.

מהצד השני – אנחנו הוכחנו בעשרות מקרים מעל לכל ספק שאסטרטגית תוכן מדוייקת הופכת את האתר לוויראלי במקביל לזה שתוכן קולח ומניע לפעולה מגדיל את העניין בזה שכתב אותו, אתה!

וזו רק דוגמא אחת לדברים שחשוב יותר להתמקד בהם – דוגמאות נוספות –

• למה לחכות חודשים רבים עד שתתמקמו בגוגל במקום כבר עכשיו לעשות פרסום ממומן חכם ומדויק?

• למה לכתוב 4 מאמרי קידום במקום לכתוב מאמר אחד איכותי שיעשה גלים?

• האתר שלך כבר ממוקם בגוגל ובכל מיני מקומות, כבר מגיעים אליו גולשים – אולי עיצוב מדויק יותר יניע יותר מהם ממש לפנות אליך כדי לרכוש ממך את שירותיך ומוצריך?

אז במקום לשלם למקדם אתרים אלפי שקלים בכל חודש שיבנה לינקים מלאכותיים לאתר שלכם כדאי לעשות סדר ולהבין איפה הנקודה החלשה שלכם בכוכב השיווק באינטרנט – זיהוי נכון של החולשה וטיפול מדוייק בה תגרום לכל הכוכב שלכם להתרחב.

תבחן את אתרך לפי כוכב השיווק ותתחיל לחסוך לעסק שלך כסף, כבר מהיום ! – בחן את אתרך עכשיו !

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.