נמאס לך לשלם על קידום אתרים כל חודש ועדיין לא להופיע גבוה בגוגל ?

אם נמאס לך לשבור את הראש ולא להבין למה האתר לא ממוקם למרות שיש לך תוכן עשיר, מבנה טוב, וקישורים חזקים, מומלץ לבדוק את הכותרות האתר שלך. יכול להיות שהפיתרון הוא אפילו יותר פשוט ממה שחשבת.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר אצל בעלי עסקים קטנים אשר מחזיקים אתרים היא אופן הצגתו של האתר שלהם במנוע החיפוש.

בעלי אתרים רבים היו ועדיין מעדיפים את שם העסק שלהם כביטוי המרכזי אשר יופיע בטייטל (כותרת) האתר.

אז מהי בעצם כותרת האתר ?

כותרת האתר היא אחד המדדים החשובים (אם לא החשוב מביניהם) ביותר לדירוג דפי האתר שלך במנוע החיפוש.

הכותרת נחשבת למדד מאוד חשוב, מפני שזהו הדבר הראשון הנגלה לעיניי הגולשים במנוע החיפוש, וגם מפני שזהו מאפיין עיקרי של תחום העיסוק שלך אל מול האלגוריתם הסורק של גוגל.

אז איך בעצם משנים את הכותרת כך שהיא תעבוד לטובתי ?

• ובכן הצעד הראשון הוא קודם כל לבדוק במערכת ניהול התוכן שלך שאפשרות זאת קיימת. בדקת והיא אכן קיימת ? מעולה. אפשר לעבור לצעד הבא..

• מקרה נפוץ שקורה אצל בעלי עסקים קטנים, הוא כתיבת שם העסק בלבד בכותרת, או בצירוף של הביטוי "דף הבית", לדוגמה: בעל אולם אירועים שרושם בטייטל כך: "אולמי גאיה – דף הבית" . זוהי כמובן כותרת שגויה מיסודה. אומנם שם העסק הוא חשוב, אך לפני שם העסק יש לשלב את מילת המפתח הרלוונטית ורק אחר כך את שם העסק. כותרת תקינה תיראה כך: "אולם אירועים – גאיה"

שינוי פשוט של כותרות עמודי האתר תשנה בצורה יסודית את אופן הצגת האתר בתוצאות החיפוש וכך גם תוביל לדירוג גבוה יותר של אתרך בתוצאות החיפוש, עצור את הביזבוזים המיותרים והתחל לקדם את אתרך באופן פעיל, תוכל לחסוך כך אלפי שקלים שהיית מוציא על חברת קידום אתרים.