5 טיפים שיעזרו לכם להכניס יותר כסף מגוגל אדוורדס

אתה משקיע סכומי כסף גבוהים בפרסום ממומן ולא מקבל את כמות הפניות שציפית לקבל? אתה שואל את עצמך האם זה משתלם לי בכלל? האם אני מרוויח? האם ידעת באותו סכום כסף שאתה משקיע, יכולת לקבל הרבה יותר פניות איכותיות? בבדיקות שעשינו לעשרות עסקים שונים, גילינו שהגדרה לא נכונה של הקמפיין וחוסר בשינויים פשוטים, מביא למצב […]

אתה משקיע סכומי כסף גבוהים בפרסום ממומן ולא מקבל את כמות הפניות שציפית לקבל?

אתה שואל את עצמך האם זה משתלם לי בכלל?

האם אני מרוויח? האם ידעת באותו סכום כסף שאתה משקיע, יכולת לקבל הרבה יותר פניות איכותיות?

בבדיקות שעשינו לעשרות עסקים שונים, גילינו שהגדרה לא נכונה של הקמפיין וחוסר בשינויים פשוטים, מביא למצב שבעל העסק מפסיד כסף בפרסום הממומן!

אספנו מספר טיפים, פשוטים לביצוע, שיחסכו לך המון כסף ויגדילו את המכירות:

  1. הקמת שני מסעות פרסום נפרדים – הפרדה בין מסע פרסום ברשת החיפוש (מודעות ממומנות במנוע החיפוש של גוגל) ובין מסע הפרסום ברשת המדיה (מודעות ממומנות המופיעות באתרים שונים) הוא כלי חשוב לייעול מסע הפרסום, שליטה בהוצאות וזיהוי מקורות בעלות החזר השקעה נמוך.
  2. התמקדות במיקום – הגבלת הפרסום לאוכלוסיה הגרה בקרבת בית העסק, מגדילה את אחוז ההמרה והחזר ההשקעה (ROI).
  3. יצירת דפי נחיתה ייעודיים – הפניית הגולש לדף נחיתה ייעודי, הרלוונטי לביטוי אותו חיפש הגולש, מגדילה את אחוז הפניות בצורה משמעותית!
  4. יצירת מודעות ייעודיות – הצגת מודעה המכילה את הביטוי אותו מחפש הגולש, מגדילה את אחוז הקליקים בצורה משמעותית.
  5. ניהול נכון של הביטויים עליהם אנו מתחרים – ניהול קמפיין בצורה נבונה, כולל התמקדות בביטויים בעלי אחוז המרה גבוה, והסרה של ביטויים בעלי אחוז המרה (ואף קליקים) נמוך.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה