5 שינויים במודעות שיגדילו את כמות המכירות שלך

יש לך תקציב פרסום, אבל אתה לא מצליח לנצל אותו? אתה שואל את עצמך, למה לא לוחצים על המודעות שלי?

האם ידעתם שאחת הסיבות העיקריות למספר נמוך של הקלקות, זו מודעה שאינה מושכת את הגולש?

כך תוכלו להביא יותר לקוחות פוטנציאלים, ללחוץ על המודעה שלכם:

הקפיד להשתמש במילה אותה חיפש הגולש, במודעה– הגיוני שאדם אשר מחפש מוצר מסויים, ילחץ על מודעה המדבר על המוצר אותו הוא מחפש. למשל: אדם המחפש מכונת קפה, ילחץ על מודעה שאומרת "מכונות קפה במבצע", ולא "מכשירי חשמל במבצע".

על הביטוי להופיע בכותרת של המודעה– לעיתים לא מספיק לעשות שימוש בביטוי, במודעה עצמה. הכותרת הינה הדבר הבולט ביותר עבור הגולש שרואה את המודעות, לכן חשוב שמילת המפתח תופיע בכותרת, ותבלוט לעיניו של הלקוח העתידי שלנו.

הדגש את נקודות החוזק של העסק או השירות– חלק חשוב בניסוח המודעה הוא הצגת נקודות החוזק, למשל: "איסוף והחזרה מבית הלקוח", "אספקה תוך 24 שעות", "משלוח בחינם" או "מתחייבים למחיר הזול ביותר". שימוש נכון בהצגת נקודות החוזק של העסק שלך, יגדיל בצורה משמעותית את כמות הפניות!

שקול להוסיף מבצע, לרכושים באמצעות הקמפיין הממומן–אין דבר שמושך יותר לקוחות פוטנציאלים ממבצע. חשוב לזכור כי בקמפיין ממומן, כל קליק עולה לך כסף ולכן חשוב שכל גולש יהפוך לקונה. מבצע ייעודי לגולש המגיעים דרך הקמפיין הממומן שלך, תעזור להגדיל את כמות ההקלקות, על ידי הצגת המבצע כבר במודעה עצמה

שימוש במידע על מיקום ו/או טלפון–מדובר בתוספות, המגדילות את המודעה, דבר אשר מבליט אותה ביחס לשאר, אך עוזר לייעל אותה מנגד.

הצגת המיקום של בית העסק במודעה, תחסוך קליקים מיותרים ותגדיל את כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים. בנוסף, הצגת מספר הטלפון תאפשר לגולשים המשתמשים בסמרטפונים, ליצור איתך קשר כבר דרך המודעה, ומכאן ועד מכירה הדרך קצרה!