5 שינויים במודעות שיגדילו את כמות המכירות שלך

יש לך תקציב פרסום, אבל אתה לא מצליח לנצל אותו? אתה שואל את עצמך, למה לא לוחצים על המודעות שלי? האם ידעתם שאחת הסיבות העיקריות למספר נמוך של הקלקות, זו מודעה שאינה מושכת את הגולש? כך תוכלו להביא יותר לקוחות פוטנציאלים, ללחוץ על המודעה שלכם: • הקפיד להשתמש במילה אותה חיפש הגולש, במודעה– הגיוני שאדם […]

יש לך תקציב פרסום, אבל אתה לא מצליח לנצל אותו? אתה שואל את עצמך, למה לא לוחצים על המודעות שלי?

האם ידעתם שאחת הסיבות העיקריות למספר נמוך של הקלקות, זו מודעה שאינה מושכת את הגולש?

כך תוכלו להביא יותר לקוחות פוטנציאלים, ללחוץ על המודעה שלכם:

הקפיד להשתמש במילה אותה חיפש הגולש, במודעה– הגיוני שאדם אשר מחפש מוצר מסויים, ילחץ על מודעה המדבר על המוצר אותו הוא מחפש. למשל: אדם המחפש מכונת קפה, ילחץ על מודעה שאומרת "מכונות קפה במבצע", ולא "מכשירי חשמל במבצע".

על הביטוי להופיע בכותרת של המודעה– לעיתים לא מספיק לעשות שימוש בביטוי, במודעה עצמה. הכותרת הינה הדבר הבולט ביותר עבור הגולש שרואה את המודעות, לכן חשוב שמילת המפתח תופיע בכותרת, ותבלוט לעיניו של הלקוח העתידי שלנו.

הדגש את נקודות החוזק של העסק או השירות– חלק חשוב בניסוח המודעה הוא הצגת נקודות החוזק, למשל: "איסוף והחזרה מבית הלקוח", "אספקה תוך 24 שעות", "משלוח בחינם" או "מתחייבים למחיר הזול ביותר". שימוש נכון בהצגת נקודות החוזק של העסק שלך, יגדיל בצורה משמעותית את כמות הפניות!

שקול להוסיף מבצע, לרכושים באמצעות הקמפיין הממומן–אין דבר שמושך יותר לקוחות פוטנציאלים ממבצע. חשוב לזכור כי בקמפיין ממומן, כל קליק עולה לך כסף ולכן חשוב שכל גולש יהפוך לקונה. מבצע ייעודי לגולש המגיעים דרך הקמפיין הממומן שלך, תעזור להגדיל את כמות ההקלקות, על ידי הצגת המבצע כבר במודעה עצמה

שימוש במידע על מיקום ו/או טלפון–מדובר בתוספות, המגדילות את המודעה, דבר אשר מבליט אותה ביחס לשאר, אך עוזר לייעל אותה מנגד.

הצגת המיקום של בית העסק במודעה, תחסוך קליקים מיותרים ותגדיל את כמות הפניות מלקוחות פוטנציאלים. בנוסף, הצגת מספר הטלפון תאפשר לגולשים המשתמשים בסמרטפונים, ליצור איתך קשר כבר דרך המודעה, ומכאן ועד מכירה הדרך קצרה!

No Comments

השאר תגובה

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל