משרד פרסום

דוראן - משרד פרסום

דוראן מציעה שירותי משרד פרסום בדיגיטל (מנועי חיפוש, רשתות חברתיות ועוד) באמצעות מגוון כלים אינטרנטיים מתקדמים, ומציעה לכם – בעלי אתרים, חברות או מותגים – להשיג צמיחה מהירה ומשמעותית בחשיפה הציבורית שלכם שמתבטאת בשטח: המודעות למותג עולה ואיתה כמות גולשים המגיעים לנכסים הדיגיטליים שלכם, מה שבאופן טבעי מתורגם עבורכם לגדילה משמעותית בתפוקה של נכסים אלו.

הגדלת התפוקה אומרת עבורכם דבר אחד פשוט: יותר לידים, יותר מכירות וירטואליות ופיזיות ויותר הכנסה. בסופו של דבר, העבודה של משרד פרסום הוא לייצר עבורכם השקעה משתלמת, שתניב הרבה יותר כסף ממה שהשקעתם.

משרד פרסום

בעולם המודרני, כל מותג ובית עסק, אפילו בסדר גודל שאינו מחייב חשיפה בערוצי תקשורת מרכזיים כמו בטלוויזיה המסחרית, כן חייב דבר אחד: משרד פרסום שידע לקחת אותו בדרך הנכונה בעולם הדיגיטלי הסבוך שמשתנה במהירות מטרנד אחד למשנהו, ויוכל להכווין אותו בהצלחה אל לב קהל היעד העיקרי שלו בעזרת שלל הכלים המתקדמים שקיימים היום.

הכלים שנמצאים בידיו של משרד פרסום מקצועי המתמחה בפעילות מסוג זה, כוללים בין היתר כלי ניתוח נתונים המיועדים לשיפור מיקום הופעות במנועי חיפוש מרכזיים, כלי תוכנה המיועדים לבצע אופטימיזציה של הנכסים הדיגיטליים ושאר כלים טכנולוגיים המשמשים לשיפור הביצועים של אתר הבית של המותג בפרט ושאר הנכסים הדיגיטליים שלו בכלל.

משרד פרסום טוב באינטרנט של היום הוא משרד פרסום שיודע את המנטרה העיקרית של שיווק וקידום מותגים במדיה הדיגיטלית: לכל מותג יש את הדרך שלו להצלחה ואת הכלים המתאימים שדרושים כדי להגיע אליה, וצריך לא רק למצוא אותה באופן חד פעמי אלא לשכלל ולפתח אותה עם חלוף הזמן ועליית טרנדים וכלים חדשים.

במקביל לחשיפת המותג והמודעות אליו ברשת, התפקיד "המשלים" של משרד פרסום מקצועי הוא לדאוג לתדמית של הלקוח גם בעולם האמיתי, בעזרת פרסומות, שלטי חוצות, אירועי קד"מ מיוחדים (גלויים וסמויים) וכלים נוספים שאנו בחברת דוראן מפעילים בכל שאר הזירות שמשלימות את הפרסום החזק שיצרנו לכם באינטרנט.

משרד פרסום מומלץ - דוראן

מה תפקידו של משרד פרסום

על הנייר, התשובה לשאלה מהו תפקידו של משרד פרסום היא פשוטה: להביא אתכם, בעלי המותג או החברה, לשיאים חדשים של חשיפה לקהל הרחב ובעיקר ללקוחות שמרכיבים את קהל היעד שלכם, ובכך להגדיל באופן ישיר וממושך את היקף המכירות שלכם. אנו יוצרים לכן תדמית נוצצת ומושכת שונה בדיוק ללקוחות המתאימים, מגדילים את הכמות שלהם ואת היקף המכירות שהם יוצרים, ואתם לא רק מכסים את ההשקעה אלא מרוויחים הרבה כסף.

מבחינה טכנית, יש כמה היבטים עיקריים לתפקיד זה, ולא כל משרד פרסום נוטל על עצמו את הגישה הכוללת שאנחנו בחברת דוראן ממליצים עליה: גישה כוללת של מעטפת שירותים המקדמת את הלקוח בכל האפיקים הרלוונטיים במקביל. ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש המרכזיים ובכל יעד אינטרנטי אחר שיכול להניב ללקוח מסוים תפוקה ראויה. כמו כן, מחוץ לרשת יש לא מעט אפיקי פרסום מסורתיים שיכולים להיות רלוונטיים ביותר עבור לקוחות מסוימים, וכל משרד פרסום שיודע את העבודה באמת יוכל לשלב גם אותם בכל סוג של קמפיין שיווקי מוצלח.

מעטפת השירותים שלנו בחברת דוראן – שכוללת בין היתר ליווי צמוד של צוות מקצועי לא רק בהיבטים של קידום אתרים ומהלכי שיווק באינטרנט אלא גם בתחומים כמו קריאייטיב ותכנים יעודיים למגוון פלטרפורמות רלוונטיות, באינטרנט ומחוצה לו – נרקמת באופן אישי לכל לקוח לפי הצרכים האישיים שלו, מה שמבטיח גם את ההצלחה וגם את מהירות התוצאות בשטח.

למה צריך משרד פרסום?

הסיבה בגינה צריך משרד פרסום, היא מכיוון שלרוב העסקים והחברות שמפרסמים את עצמם אין תקציב או יכולת לעשות עבודה זו באופן אורגני שיהיה מספיק מקצועי כדי להניב תוצאות של ממש. בשורה התחתונה, העבודה הנדרשת כדי להגיע לתוצאות יעילות כמו של משרד פרסום מקצועי לא תהיה שווה את ההשקעה שהיא תדרוש עבור עסק שאינו שולט בעולמות האינטרנט השונים, הניווט ביניהם והפקת התוצאות המקסימליות מכל אחד מהם, שלא לדבר על שילוב אפקטיבי בין קמפיינים באינטרנט לבין שיווק מסורתי מסוגים שונים.

בעולם של פעם, בו הפרסום היה מבוסס תקשורת מרכזית ואינו נגיש לקהל הרחב ובייחוד לא לאנשים שנמצאים בביתם בשעות הפנאי, עבודת הפרסום הייתה יכולה להתבצע במגוון דרכים שיכלו להיות שוות ערך לעבודה של משרד יח"צ שעובד עם התקשורת. כיום, כאשר האינטרנט הפך להיות הזירה המרכזית עבור מותגים וחברות שאינם בסדר גודל כלל ארצי, כל אחד צריך משרד פרסום דיגיטלי שיעמוד מאחוריו, ושאר אפיקי הפרסום המסורתיים צריכים להשתלב בדרך כזו אחרת במערך המקיף ותומך בפרסום האינטרנטי הרחב.

אנחנו בדוראן נעמוד מאחוריכם, לפניכם ומצדדיכם, ונדריך אתכם בדרך להצלחה מובטחת בזירה האינטרנטית ובכל שאר הזירות המקבילות, וביחד נביא את המותג שלכם לגבהים חדשים גם בעולם האמיתי.

איך משרד פרסום עובד?

משרד פרסום עוסק בעיקר בקידום הנכסים הדיגיטליים של המותג, עם דגש מרכזי על אתר הבית המרכזי שלו וכל על העמודים הייצוגיים שלו בכל רשתות החברתיות. עבודת הקידום נעשית במספר ערוצים – בין היתר יצירת וקידום תכנים רלוונטיים עבור מנוע החיפוש של גוגל, והגדלת כמות החשיפות והכניסות של גולשים ולקוחות חדשים. כמובן שעבודה זו כוללת גם פעילות מקבילה בערוצי פרסום ותקשורת מסורתיים, אך מרביתה נעשית מראש באינטרנט.

עבודתו של משרד פרסום בתחומים הללו משלבת עבודת קידוד ושיפור ביצועים (אופטימיזציה) טכניים של אתר הבית של המותג או החברה, עבודת תוכן שמעניקה לאתר סימון מועדף והקפצה במנוע החיפוש של גוגל, עבודת קופי-קריאייטיב שמתאימה את שפת המותג בדיוק לראש וללב של קהל היעד, ובעיקר הרבה למידה עקבית וממושכת שמשרטטת לכל מותג את המסלול המדויק לעתיד מזהיר – עלייה משמעותית בכמות הלידים הנכנסים, ואיתה עלייה בהיקף המכירות וסך הרווחים שגורף המותג גם במכירות באינטרנט וגם במכירות בסניפים פיזיים.

עבודה רב תחומית זו אינה יכולה להתבצע על ידי בעלי המותג בעצמם לא רק מפאת חוסר בידע מקצועי, כישורים טכניים וניסיון – 3 עקרונות מפתח עבור משרד פרסום שמתמקצע בתחום של קידום אתרים שאנחנו בחברת דוראן שמים עליהם דגש – אלא גם מפאת חוסר בזמן ובמשאבים. מדובר בעבודה סיזיפית לעיתים שדורשת התממשקות לכל הכלים של ענקיות האינטרנט והתוכנה כמו גוגל ומיקרוסופט, ואינה ניתנת לביצוע במסגרת של זמן מוגבל שאינה מגובה מסביב לשעון, שלא לדבר על כך שיש להשלים עבודה זו ולגבות אותה בעזרת שיווק מקביל בערוצים מסורתיים נוספים שאינם נגישים דרך המחשב בבית.

כן, שיווק מסביב לשעון. האלמנט אולי החשוב ביותר של קידום אתרים, העלאת מודעות ציבורית למותג ושאר התחומים עליהם אחראי משרד פרסום, הוא התמדה ממושכת. כל המתחרים שלך מקדמים ומפרסמים את עצמם, כל הזמן, וכדי להישאר בחזית אנחנו בחברת דוראן מתחזקים עבורכם את מעטפת השירותים בכל יום בחודש, בכדי שתוכלו לראות עלייה בהיקף הלקוחות והמכירות שלכם, ועלייה ברווחים שלכם, מיד אחרי יריית הפתיחה.

איך לבחור משרד פרסום

אחד הדברים החשובים ביותר שלקוח חדש צריך לדעת לפני שהוא שואל את עצמו איך לבחור משרד פרסום, זה איזה סוג של משרד פרסום מתאים לו ולצרכים האישיים שלו. מהם אופי ושפת המותג, מהו קהל היעד והיכן הוא נמצא, הן רק חלק מהשאלות שאתם כלקוחות צריך לשאול את עצמך לפני שאתה יוצא לחפש לך משרד פרסום חדש, ותמיד תזכרו בראש שמי שיעמוד מאחוריכם צריך לדעת לעשות בדיוק את העבודה שאתם זקוקים לה.

במקרה של חברות ענק, המתחרות על חשיפה תקשורתית רחבה ויקרה בערוצי התקשורת המרכזיים, חלק מהעבודה בתחום של קידום חשיפה ללקוחות ייעשה על ידי חברות יח"צ, שמתמחות בקשרים בין-אישיים בין גופי תקשורת מרכזיים. מאחר והשוק הזה אינו מהווה את הפלטפורמה העיקרית לכ-95% מהמותגים והחברות בשוק – שנחשבים לקטנים עד בינוניים ושואפים לפנות ללקוחות באופן ישיר ולפרסם בתקציבים נמוכים בהרבה – מרבית העבודה הרלוונטית מתבצעת על ידי משרד פרסום שמציע את כל השירותים הרלוונטיים In-House, כמו אצלנו בחברת דוראן.

יש לציין כי ערוצי התקשורת המרכזיים ושאר אפיקי פרסום מסורתיים יותר יכולים בהחלט לתרום רבות לקידום המודעות הציבורית של מותג או חברה, אך בסופו של דבר צריך למצוא לכל לקוח את המסלול המתאים ביותר עבורו שיתחשב גם בהגבלות התקציביות שמתאימות לו.

אז איך בוחרים משרד פרסום נכון? תזכרו שהיום כל העולם, הלקוחות והקהל שלכם נמצא באינטרנט (וקצת מחוצה לו), ואתם צריכים את המומחים שלנו שיודעים איך להביא אותם אליכם.

איך בנוי משרד פרסום

משרד פרסום מודרני המתמחה בשירותי שיווק וקידום באינטרנט, רשתות חברתיות ושאר מוקדים וירטואליים רלוונטיים לקהל היעד של המותג, הוא משרד שבנוי בדיוק כמו חברת היי-טק מתקדמת ונוצצת שמוכרת תדמית אינטרנטית טובה, חזקה ומוכרת יותר, שקונה יותר לקוחות.

בדיוק כמו חברת היי טק, משרד פרסום יהיה בנוי מצוות של מומחי קוד ותוכנה שיודעים לבצע אופטימיזציה לאתרים ונכסים דיגיטליים אחרים, מעצבים גרפיים ומומחי ויז'ואל שידעו להנגיש את המותג לקהל דרך העיניים, קופירייטרים שידעו ליצור למותג שפה מיוחדת משלו וכמובן מומחי קידום שאחראים על הפעילות מול שלל הכלים הטכנולוגיים של גוגל ושאר החברות שמפעילות את מנועי החיפוש המרכזיים באינטרנט, ותפקידם הוא אולי החשוב ביותר.

בדרך כלל לפחות אחד מאנשי הצוות הבכירים של המשרד יהיה בקשר ישיר עם גופי התקשורת המרכזיים וכן עם משרד יח"צ ופרסום שונים, מאחר וחלק מהעבודה המרכזית של משרד פרסום טוב הוא לדעת ליצור שיתופי פעולה פרודקטיביים עבור המותגים שהוא מקדם. אצלנו בחברת דוראן, חלק אינטגרלי ממבנה השירותים שאנו מציעים ללקוח כולל גם אפיקים של שת"פ ופרויקטים מיוחדים של פרסום באפיקים לא שגרתיים, שפשוט עובד.

מה ההבדלים בין משרד מיתוג למשרד פרסום

ההבדלים בין משרד מיתוג למשרד פרסום הם מהותיים כמו ההבדלים בין שמיים לארץ. השאלה היחידה שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם יודעים בדיוק למי מהשניים אתם זקוקים, היא האם יש לכם מותג מוכן ש"סגור על עצמו".

העבודה של משרד מיתוג היא לקחת את הרעיון והרצון שלכם להקים עסק, עם שאיפה שאתם יודעים איזה עסק בדיוק אתם רוצים להקים, ולהפוך את החזון העסקי שלכם לממשי, כלומר ליצור איתכם או בלעדיכם את המותג עצמו, החל מהשם והלוגו שלו עד לשפה העיצובית, החזותית והטקסטואלית שהוא פונה בה לקהל. משרד מיתוג פועל כדי ליצור מאפס למאה, עבור מי שעדיין אין לו.

מי שכן יש לו מותג, ובעיקר מותג עובד שרוצה להפוך להיות מותג משגשג ומצליח, זקוק לשירותיו של משרד פרסום כמו אצלנו בחברת דוראן. אנחנו יודעים לקחת את מה שיש לכם, החל משם המותג והסלוגן ועד אחרון הנכסים הדיגיטליים שלא בהכרח אפילו ידעתם שיש לכם, ולקחת אתכם למקום שעוד לא הייתם בו.

חשוב לציין שכל משרד פרסום טוב צריך לדעת לתת לכם שירותים דומים לאלו של משרד מיתוג, ולא לפחד להמליץ לכם על שינויים בשפה הויזואלית או הטקסטואלית שהמותג שלכם נבנה עליה או צמח לתוכה. בשביל להגיע לגבהים חדשים צריכים לדעת לעשות שינויים חשובים, ואנחנו נדע בדיוק על מה להמליץ לכם כדי להראות לכם שיאים חדשים של לקוחות נכנסים ומכירות שצומחות.

שיווק באינטרנט - דוראן

משרד פרסום דיגיטל לעומת משרד פרסום מסורתי

עד כה לא עסקנו בכלל בהגדרה של משרד פרסום בתור משרד פרסום דיגיטלי, משום שכיום בעידן האינטרנט המשמעות של פרסום שאינו דיגיטלי ומתקדם הולכת ופוחתת. כלומר כל משרד פרסום אפקטיבי שנותן תוצאות הוא בהכרח משרד פרסום שמתמחה ויודע לתת בראש בתחום של פרסום באינטרנט, למרות שכאמור ישנה חשיבות לא מבוטלת גם לפרסום בשיטות מסורתיות.

משרד פרסום מסורתי בדרך כלל יכנה את עצמו "חברת יח"צ", כדי להיבדל מתחום השיווק הישיר (תחת המנטרה: כסף צריך להביא תוצאות ישירות) ובו בזמן גם להסיר מעצמו אחריות ומחויבות לתוצאות מיידיות בשטח, מאחר ולפי ההגדרה עבודת יח"צ היא אינה בהכרח עבודת פרסום ישירה, אלא עוסקת בבניית הקשרים של המותג עם עולם הפרסום המקצועי, כמו למשל בטלוויזיה המסחרית ובערוצי התקשורת הגדולים, בכדי לקבל בהמשך פרויקטים וקידום בסדר גודל משמעותי יותר.

חשוב לציין שיש אמת בדבר, עבור סוגים מסוימים של מותגים וחברות, בדרך כלל בסדר גודל גדול מאד, כלומר בפריסה ארצית ועם תזרים קבוע של עשרות מיליוני שקלים בשנה. חברות ומותגים מסוג זה שואפים להגיע לחשיפה שדורשת פרסום באפיקים מסחריים גדולים, בתקציבים תואמים, והם אינם יכולים להסתפק בפרסום ישיר באינטרנט.

הנקודה החשובה היא שעבודת יח"צ מסורתית היא אינה הכלי הרלוונטי ביותר למרבית המותגים, והם זקוקים דווקא לשירותים שונים של משרד פרסום המתמחה בשיווק דיגיטלי מתקדם. הגעה למרבית קהל העיד הרלוונטי, בצורה ישירה ובתקציב נמוך משמעותית.

משרד פרסום מומלץ בת"א

כמו בתחומים וענפים רבים בישראל, גם בתחום של שיווק להמונים אתם ככל הנראה תקבלו המלצות בעיקר על משרד פרסום הממוקם בת"א, כיוון ששם נמצאים מרבית המשרדים האמיתיים שיודעים לתת עבודה ולהביא לכם עלייה במכירות גם באינטרנט וגם בכל הסניפים הפיזיים שלכם.

משרד פרסום מומלץ בת"א יהיה בדרך כלל משרד בעל שם שיכול להנפיק לכם רשימה של כמה לקוחות גדולים ומוכרים, במשק הישראלי או לפחות ברמה העירונית המקומית שרלוונטית עבורכם. אל תתייחסו אל משרד מסוים בתור משרדם פרסום מומלץ רק בגלל שמישהו אמר כך, אם אתם לא יכולים להרגיש את המקצועיות בעצמכם. מה שאתם צריכים זה מישהו שידע להעלות לכם משמעותית את הרווחים, ואת זה תצטרכו לבחור בפינצטה.

מחפשים משרד פרסום מומלץ בת"א? בעוד משרדינו ממוקמים בתל אביב, אנו נותנים שירותי משרד פרסום ללקוחות בכל רחבי הארץ – צרו עימנו קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

בואו נתחיל שיחה