עדכון אלגוריתם נוסף של גוגל בנושא מובייל – Mobile First Index

יש לכם אתר חדש שבדיוק עולה לאוויר? תוכניות לאתר חדש שיעלה בקרוב? כדאי מאד שתשמעו על עדכון אלגוריתם חדש שמוציאה גוגל. עדכון אלגוריתם זה קובע כי החל מיולי הקרוב אפיון אתרים יתבצע קודם כל לפי תאימותם למובייל. עדכון MFI של גוגל: כל מה שכדאי לכם לדעת יצא לכם לשמוע פעם את הביטוי "עדכון אלגוריתם" של […]

אילוסטרציה: פלאפון ליד מחשב (עדכון אלגוריתם מובייל פירסט)

יש לכם אתר חדש שבדיוק עולה לאוויר? תוכניות לאתר חדש שיעלה בקרוב? כדאי מאד שתשמעו על עדכון אלגוריתם חדש שמוציאה גוגל. עדכון אלגוריתם זה קובע כי החל מיולי הקרוב אפיון אתרים יתבצע קודם כל לפי תאימותם למובייל.

עדכון MFI של גוגל: כל מה שכדאי לכם לדעת

יצא לכם לשמוע פעם את הביטוי "עדכון אלגוריתם" של גוגל? מדובר בשינוי מסוים בדרכי האפיון והאינדוקס של גוגל לגבי אתרי אינטרנט, ובסופו של דבר ב"כללים הבסיסיים" של קידום האתרים במנוע החיפוש של החברה.

לאחרונה הודיעה גוגל על הוצאת עדכון אלגוריתם חדש הקובע כי אתרי אינטרנט מודרניים, בעיקר כאלה ששייכים לחברות שמחפשות להציע למכירה שירותים או מוצרים ללקוחות, צריכים להיות מותאמים למובייל ולהיות מוצגים בצורה נאותה ומתקדמת בכל מכשיר סלולרי או דומה. עדכון זה, שצפוי להיכנס לתוקף ב-1 ליולי, כלומר בעוד פחות מחודש צפוי לשנות את התמונה עבור אתרי אינטרנט חדשים.

עדכון אלגוריתם MFI – יש לכם אתר חדש? קודם כל מובייל

העדכון החדש של גוגל קובע כי מעכשיו, ברירת המחדל של הרובוטים הסורקים, שהם אלו האחראים על סריקת ואינדוקס האתרים השונים כדי שיהיה ניתן למצוא אותם במנוע החיפוש, היא לאפיין ולאנדקס רק אתרים שתואמים למובייל בצורה מושלמת – כלומר שמציגים את אותו התוכן במחשב ובמכשיר הסלולרי.

סלולרי זה העולם החדש. אתה לא שם? אתה לא קיים
עדכון אלגוריתם של גוגל: סלולרי זה העולם החדש. אתה לא שם? אתה לא קיים

העדכון חל כאמור רק על אתרי אינטרנט חדשים, כאלה שעולים לאוויר החל מה-1 ביולי, אך הוא מלמד על המדיניות הכללית של מנוע החיפוש המוביל בעולם, שמתמקד כעת בפיתוחים תואמים מובייל בלבד, בשפות מתקדמות שמציעות למשתמש יותר אפשרויות. אתרים חדשים שאינם יהיו תואמים למובייל, לא יעברו תהליך אפיון ואינדוקס על ידי גוגל ולא יופיעו יותר בתוצאות החיפוש החשופות לקהל הרחב.

בעוד מדובר על שינוי משמעותי רק עבור אתרים חדשים, גם אתרים וותיקים יותר שאינם בעלי תאימות מלאה למובייל צריכים להתחיל לדאוג. כבר עכשיו הודיעה גוגל כי תתחיל לסמן אתרים שאינם תואמים בצורה טובה למובייל, ותודיע לבעליהם כאשר התאימות תשודרג למצב תקין, מה שיאפשר להם לעמוד בקריטריונים הבאים שהחברה עומדת להציב עבור אתרים וותיקים, מתישהו בעתיד הקרוב. בכל מקרה, העתיד הוא מובייל, וכולם צריכים להיות מוכנים.

אתם מוכנים לקראת העדכון? הפעם לכל האתרים

איך יודעים האם האתר שלכם תואם במאה אחוז למובייל מבחינת הקריטריונים של גוגל? אתם יכולים לבדוק בעצמכם בעזרת ניתוח תוצאות כלי הבדיקה המקיף על ה-URL שלכם. בדיקה זו תראה לכם כיצד גוגל מאפיין, מאנדקס ומגדיר את תאימות האתר שלכם למובייל, ותדעו האם אתם צריכים לשנות או לשפר אותה כדי להתאים לקריטריונים.

במקום זה, אתם יכולים פשוט לפנות אלינו בחרת "דוראן", ואנחנו נשמח להציע לכם את כל המידע הרלוונטי לגבי תאימות המובייל שלכם ולהמליץ לכם על הדרך הנכונה להתקדם הלאה אל העתיד.

Comments are closed here.

בואו נתחיל שיחה