פרסום בבינג - פרסום במנוע החיפוש בינג - דוראן

פרסום בבינג – Bing Ads

פרסום במנוע החיפוש בינג - Bing Search Ads

דוראן פרסום בבינג - Bing Ads

דוראן מציעה שירותי פרסום אתרים בבינג ובמנועי חיפוש אחרים, בשפות שונות, למדינות מגוונות ברחבי האינטרנט. צוות קנייני המדיה המומחים של חברת דוראן עובד בלמעלה מ-20 השנים האחרונות עם טכנולוגיות פרסום האתרים המתקדמות ביותר באינטרנט.

קידום במנוע החיפוש בינג ופרסום במנוע המודעות בבינג

בעוד קידום אתרים במנוע החיפוש בבינג קורה בדרך כלל באופן טבעי כשקורית עבודת קידום אורגני טובה המכוונת למנוע גוגל – פרסום במנוע החיפוש בבינג באמצעות פרסום פר קליק אינו קשור בשום צורה לפרסום במנוע החיפוש פר קליק של גוגל.

בינג הינו מנוע החיפוש המרכזי של מייקרוסופט, מנוע חיפוש זה מופיע באופן ברירת המחדל של דפדפן האקספלורר (המגיע עם כל מערכת ההפעלה חלונות Windows, ונמצא כמעט בכל מחשב ביתי בעולם) ונוגס באופן משמעותי משוק החיפוש בארה"ב, ומשוק החיפוש בעולם כולו.

ממש כמו שהפרסום בגוגל אדוורדס הוא אפקטיבי ביותר שכן הוא מוביל את המפרסם אל הנקודה הקריטית בה הלקוח מחפש מוצר או שירות זהה לזה שהמפרסם מספק באותו הרגע, כך גם מנוע החיפוש בינג הוא אפקטיבי באותה מידה שכן הוא משתמש את הגולשים בדיוק באותו האופן שבו הם משתמשים בגוגל – למציאת מידע, מציאת עסקים מקומיים, מציאת אתרי אינטרנט, רכישת מוצרים ועוד.

היתרונות בהקמת קמפיינים פרסומיים בבינג:

לדוראן למעלה מ-20 שנים בבנייה ופרסום של אתרים באינטרנט

הטמעת כלי מדידה חכמים מאפשרת פרסום יעיל ורווחי

שימוש בכלי השיווק והפרסום המתקדמים ביותר באינטרנט

פרסום בפלטפורמת הפרסום בבינג – Bing Search Ads במיקוד קהלים ומילות חיפוש

ניתן לפרסם אתרים, סרטוני ווידאו, אפליקציות ושירותים מיידיים במגוון צורות

פרסום חכם כמעט לכל שפה, כמעט לכל מדינה בעולם

פרסום בבינג הוא אפקטיבי במיוחד בקמפיינים גלובאליים

כנראה שהפלטפורמה הראשונה שתוצע ללקוחות בכל העולם לפרסום היא גוגל אדוורדס, אבל במידה ולמותג יש צורך בהשגת קהלים בינ"ל וישנה תחרותיות גבוהה בביטויים הקשורים אליו בגוגל, פרסום בבינג יהיה הדבר הראשון שעל המותג לבצע בכדי להשיג רווחיות גבוהה מהקמפיינים האינטרנטיים שלו.

פרסום הליבה המוצע למותגים הוא תמיד יהיה פרסום פר קליק בביטויי חיפוש, שכן מנועי החיפוש נחשבים לפלטפורמה שיווקית מסוג "משיכה" (Pull Marketing) – הכוונה למשיכת לקוחות שכבר התעניינו במוצר או בשירות שאנו מספקים. להבדיל מפלטפורמות "דחיפה" (Push Marketing) שבהם המפרסם דוחף ללקוח באנר או פרסומת שלא קשורה למה שהוא עוסק בו באותו רגע (פרסום בפייסבוק הוא דוגמה טובה לפרסום "דחיפה" – הגולשים בפייסבוק מתעניינים בחברים שלהם בזמן שהם רואים פרסומת), פרסום במנוע החיפוש בינג מאפשר להגיע ללקוחות בידיוק ברגע בו הם צריכים את המותג, אבל מגיעים למתחרים במקום למותג שאנו רוצים לקדם.

פרסום בבינג בשפות שונות

פרסום בבינג בעברית אומנם אינו אפשרי, אך מערכת הפרסום כן מאפשרת שימוש בשפות שונות, במיקוד גיאוגרפי, על פי שפת ממשק הגולשים וכמובן כתיבת מודעות בשפה המקומית.

השפות שבהם ניתן לפרסם בבינג על פי אתר האינטרנט הרשמי:

  • אנגלית
  • דנית
  • גרמנית
  • פינית
  • צרפתית
  • גרמנית
  • איטלקית
  • נורווגית
  • פורטוגזית
  • ספרדית
  • שוודית
  • סינית מסורתית

ניתן להקים קמפיינים שונים בשפות שונות תחת אותו חשבון פרסום.

פרסום בבינג בעזרת כלי השיווק והקידום המתקדמים ביותר באינטרנט

ניתן לפרסם בבינג כל סוג של אתר או תוכן, וצוות הבדיקות של מערכת החיפוש והפרסום בבינג נחשב למאוד מתירני וידידותי.

דוראן מפעילה עבור לקוחותיה את כלי הפרסום והשיווק המתקדמים ביותר שיש באינטרנט
בנושא פרסום באינטרנט או פרסום בבינג ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל info@duran-seo.co.il

לקוחות נבחרים

יש לנו ניסיון רב בעבודה מול מותגים גדולים, בינויים וקטנים בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי