אלגוריתם חדש – MAYDAY

האלגוריתם החדש שהכה בתחילת מאי (Mayday) בתאריכים של 28 לאפריל עד 3 למאי. וזיעזע את בעלי האתרים וחברות קידום אתרים כאחד – "הטראפיק התקצץ כמעט בחצי" בחלק מהדיווחים ובדיווחים הקיצוניים בלמעלה מ-80% גוגל מצהירים, השינוי אינו זמני! זהו שינוי אלגוריתם שנועד לקבוע אילו עמודים יהיו רלוונטיים יותר כאשר אנו מסתכלים על ביטויים של זנב ארוך […]

האלגוריתם החדש שהכה בתחילת מאי (Mayday) בתאריכים של 28 לאפריל עד 3 למאי. וזיעזע את בעלי האתרים וחברות קידום אתרים כאחד – "הטראפיק התקצץ כמעט בחצי" בחלק מהדיווחים ובדיווחים הקיצוניים בלמעלה מ-80%

גוגל מצהירים, השינוי אינו זמני! זהו שינוי אלגוריתם שנועד לקבוע אילו עמודים יהיו רלוונטיים יותר כאשר אנו מסתכלים על ביטויים של זנב ארוך

מאט קאטס מצהיר שהשינוי מוטמע בכל העולם בצורה יחסית, ייקח לו מעט זמן להגיע, אך אם האתר שלכם הושפע מהאלגוריתם, עליכם להסתכל האם התוכן שלכם איכותי, האם הקישורים הם רלוונטיים ולהבין שהשינוי הזה הוא בקרת איכות.

זוהי פריצת דרך משמעותית, גוגל בונים את האלגוריתמים שלהם בצורה כזו שיעבדו, בסינרגיה, שילוב כל האלגוריתמים החדשים נועד ברובו בכדי להעלות את רף התקן והסטנדרט של איכות האתרים באינטרנט.

ישנה הצהרה חד משמעית שאין פה עיניי אדם אשר בוחרות איזה מן האתרים יהיו רלוונטיים יותר אלא שינוי אלגוריתמי שמבצע זאת לאחר שנערכו ניסויים והאלגוריתם עבר תקן של איכות, אין מדריך התנהלות מול האלגוריתם ולא יצא אחד.

טיפים חשובים:

תגית DESCRIPTION ייחודית לכל עמוד יש לכם?
קישורים מאתרים רלוונטיים בלבד יש לכם ?
הוספתם תוכן איכותי לאחרונה ? אם לא כדאי מאד להוסיף
להוריד תוכן שאינו איכותי.
בגדול לשפר את האתר באופן כללי בכל הקשור לביטויים זנב ארוך באתרכם.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה