ייעוץ מקיף בנושאי שיווק באינטרנט

בחירת יועץ שיווק באינטרנט

דוראן מתמחה בטכנולוגיות קידום ושיווק באינטרנט, ולאורך 20 השנה האחרונות אנו בונים אתרי אינטרנט ומערכות טכנולוגיות ומפיצים אותם בישראל ובעולם. שיווק באינטרנט משמעותו שימוש בכלים טכנולוגיים כדי לקדם מסרים, שירותים ומוצרים. יועץ שיווק באינטרנט מלווה את המותג או האתר לשימוש חכם בסל גדול ככל האפשר של אפשרויות.

ייעוץ מקיף בנושאי שיווק באינטרנט

ישנם הרבה סוגים של יועצים בתחומי השיווק והקידום באינטרנט, אבל בבואנו לבחור יועץ שיווק באינטרנט עלינו לבדוק שבעל המקצוע ממולינו הוא באמת אדם שיש לו ניסיון עשיר בשנים ועשיר בפרויקטים, כך שהוא יוכל לראות עבורינו את כל התמונה ולסייע לנו להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבור האתר והמותג שלנו.

הרבה מאוד בעלי מקצוע בישראל ובעולם, מספקים שירותי ייעוץ וביצוע בפועל של פעולות קידום ופרסום באינטרנט, אך מרבית נותני השירות לא יעידו על עצמם שיש להם באמת ניסיון בכל הכלים השונים של האינטרנט, אלא רק בהתמחויות ספציפיות בתחום בו הם מנוסים.

האינטרנט מורכב מהמון אפשרויות – החל מהשלבים הראשוניים ביותר של קבלת החלטה האם צריך להקים אתר, אולי עדיפה אפליקציה, בפרויקטים מסויימים תיתכן עדיפות רבה למערכת להקמת דפי נחיתה ולא לאתר תוכן גודל. יועץ שיווק באינטרנט אמור להיות זה שמסייע לבעלי ההחלטות במותג לגבש אסטרטגיה נכונה, המתאימה למותג שלהם, לקהל היעד, למטרות ולאופי השוק והמתחרים.

יועץ שיווק באינטרנט איכותי, חוסך למותגים המון כסף. יועץ שיווק באינטרנט מקצועי ומיומן – יכול להיות ההבדל הקריטי בין הצלחה מסחררת, לכישלון מפואר.

טכנולוגיות שיווק דיגיטלי - דוראן

למה דוראן?

  • לדוראן מעל ל-20 שנים של ניסיון בשיווק באינטרנט
  • ייעוץ מקיף לכל נושאי השיווק והפרסום באינטרנט
  • ייעוץ וליווי תהליכי פיתוח, שדרוג ואסטרטגיה שיווקית של אתרי אינטרנט קטנים גדולים
  • ליווי בתהליכי בניית אתר חדש, שדרוג אתר קיים, קידום ושיווק באינטרנט
  • בניית אסטרטגיה ייחודית למותג, התאמה לקהל היעד ובידול מול המתחרים
  • בניית תוכנית ייחודית להשגת צמיחה מהשיווק הדיגיטלי

ייעוץ וליווי בבחירת מערכת טכנולוגית

בהתאם לצרכי המותג והיעדים השיווקיים/כלכליים שלו, נדרשת עבודת מחקר למציאת פלטפורמות טכנולוגיות המתאימות ביותר לעבודה. יועץ שיווק באינטרנט מנוסה הוא בעל הניסיון וההבנה באפשרויות השונות הקיימות בשוק (WordPress, Shopify, Magento, Joomla ועוד) וביכולות והאפשרויות שהן מציעות, לעומת המגבלות המבניות שלהם.

אתרים שמכווני מכירות הם בעלי צרכי אבטחה ונגישות גולשים שונה, לעומת אתרים שהמטרה שלהם היא ייצור לידים (פניות מלקוחות פוטנציאליים) מכיוון ורכישת השירותים אין לה באמת קשר לאתר עצמו.

בהתאם לאופי הפרויקט, כמויות הגולשים הרצויות והיעדים הריאליים, יועץ שיווק באינטרנט אמור להסביר למקבלי ההחלטות ולייעץ להם על האפשרויות האפקטיביות שלהם בעבודה עם מערכות שונות. לעיתים הפרויקט עצמו ידרוש בנייה של מערכת ייחודית (Tailor Made) מכיוון והמערכות הקיימות יגבילו את השימוש בצורה שתפגום בהתקדמות הפרויקט.

ייעוץ אפקטיבי בבחירת מערכת טכנולוגית צריך להכיל הבנה לגבי האפשרויות, המגבלות, דרכי היישום והביצוע, תקציבים, עלויות שעלולות להשתנות כשהפרויקט גדל וצומח ועוד.

ייעוץ מקיף לאסטרטגיה שיווקית באינטרנט

עם ההחלטות לגבי המערכת הכדאית, השלב הבא בייעוץ שיווקי באינטרנט הוא לבנות אסטרטגיה מקיפה לשיווק, פרסום וקידום באינטרנט – כזו שתכיל גם אפשרויות לקידום מיידי ולהשגת תוצאות בטווח הקצר והראשוני, וגם אפשרויות לצמיחה גדולה וארוכת טווח.

על יועץ שיווק באינטרנט להיות מסוגל להכין עבור הלקוח תמהיל שיווק ופרסום שנתי, ולהיות מסוגל להביא לשימוש פלטפורמות שונות (גוגל, פייסבוק, מערכות דיוור, מערכות פרסום ישיר ועוד) כך שייוצר גם תמהיל איכותי, וגם עבודה מרחבית (Cross Platform Marketing).

בבחירת יועץ שיווק באינטרנט על המותג לבדוק היטב האם האדם או החברה המציעה את שירותי הייעוץ באמת בעלת ניסיון בתחומים שונים ובעלת הצלחות בשווקים תחרותיים כי אחרת הייעוץ שיתקבל יהיה מאוד מוגבל לספקטרום הניסיון הצר של היועץ.

דוראן מציעה שירותי ייעוץ מקיף בנושאי שיווק ופרסום באינטרנט, ניתן ליצור קשר ישירות באמצעות הטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

בואו נתחיל שיחה