משרד פרסום דיגיטל בטכנולוגיות השיווק המתקדמות ביותר באינטרנט - דוראן

דוראן – משרד פרסום דיגיטל

דוראן - משרד פרסום ושיווק מקיף לכל פעילויות הדיגיטל

דוראן – משרד פרסום דיגיטל המשלב את טכנולוגיות השיווק המתקדמות ביותר באינטרנט.

ב-10 השנים האחרונות מציעה דוראן ללקוחותיה בישראל שירותי משרד פרסום דיגיטל מקיף הכולל ייעוץ וליווי בנושאי מיתוג ותדמית, עיצוב והפקת חומרי Online, הקמת מערכות טכנולוגיות חכמות (המשלבות את חטיבות השיווק והמכירות ומודדות אפקטיביות הקמפיינים לאורך זמן) וביצוע של קמפיינים שיווקיים מקיפים (Cross Platform Campaigns).

דוראן משרד פרסום דיגיטל

למצוא את המקומות הטובים ביותר להיות בהם

כל מותג רוצה להופיע במקומות הנכונים – אבל איפה הם המקומות הנכונים האלה? האם מקום נכון להופיע בו הוא המקום הטרנדי עכשיו? או שאולי המקום להופיע בו הוא דווקא המקום שפחות טרנדי אבל הוא המקום ה"יציב" להראות בו נוכחות?

עולם הפרסום והשיווק האינטרנטי, הקרוי שיווק או פרסום דיגיטל, הוא שוק רווי באפשרויות, סטארטאפים, פלטפורמות והצעות שיווק למותגים לשפוך את כספם לתוך ים של הבטחות המוכרים. כיצב מותג יכול לדעת האם לפרסם את עצמו בגוגל ובפייסבוק, להשיק קמפיין בוויז (Waze), להתחיל להפיק ווידאו ליוטיוב (YouTube Videos) או לתחזק בוט שאלות ותשובות מצחיק בטוויטר?

בעולם האינטרנט השוצף אפשרויות שיווק ופרסום, משרד פרסום דיגיטל מטרתו לספק ללקוח מיפוי שלם ושקוף של האפשרויות העומדות בפני המותג, ולדאוג לכסות בתמהיל חכם את המקומות בהם ישנה סבירות גבוהה להחזר רווחים מיידי המגיע לרוב דרך התכנסות למוקדי הליבה בהם מתקיימת דרישה ממשית למוצרים או השירותים שמספק המותג. אסטרטגית פרסום דיגיטל חייבת לקחת בחשבון בראש ובראשונה את הליבה החשובה וארוכת הטווח של הקמפיין (המקומות בהן ישנה הסבירות הגבוהה ביותר להבאת תוצאות ברורות למותג) – ורק מסביבה לאפשר צמיחה פוטנציאלית של רעיונות יצירתיים ושימוש באפליקציות חדשניות (אשר עלולות להיות לא אפקטיביות).

מדידה חכמה ומקיפה של מכלול האירועים הדיגיטליים

שילוב טכנולוגיות הפרסום הדיגיטליות המתקדמות ביותר באינטרנט

משפכי שיווק חכמים ושיווק מחדש (Remarketing)

מיפוי שלם של מכלול אפשרויות השיווק והפרסום הדיגיטלי

זיהוי צמתים החשובים לנראות המותג

זיהוי מוקדים בעלי רמת סבירות גבוהה להצלחה

שלבים בקמפיין פרסום דיגיטלי

אחרי שמצאנו את המקומות הכי חשובים לנראות המותג, חשוב להכין אסטרטגיה ברורה של התוכן היצירתי (קריאייטיב – Creative Content) שמציגים לגולשים בכל מרמות משפך השיווק (Marketing Funnel) – ברמת הפרסומת, ברמת עמוד הנחיתה, והלאה לרמות של שיווק מחדש (Inbound Marketing).

פילוח חכם של איזורי אינטרנט להבאת גולשים בחשיפה ראשונה (רשתות פרסום, רשתות פר קליק, רשתות ווידאו וכלי פרימיום באתרי תוכן גדולים) ויצירת משפך שיווקי עם מספר אפשרויות עבור הגולשים ועבור מנהלי הקמפיינים לפילוח יוצר מפה חכמה של תנועה הגולשים לעבר יעדי המותג. בתוך רשתות אלו ניתן למעשה להגיע כמעט לכל עמוד אינטרנט דיגיטלי רלוונטי עבור המותג, ובו לנסות למשוך את הגולשים לשלב הראשון לאחר הפרסום – הקליק – לעמוד נכס דיגיטלי של המותג.

בניית מערכת דפי נחיתה או חיבור עמודים ייעודיים לאתר המותג, מאפשר הובלה של הגולשים לתוך משפך או מסע (גם אם מיידי ומהיר, באורך 2-3 קליקים) שממשיך הלאה למקום דיגיטלי חדש בו מתקיים המשך תקשורת עם המותג (מערכת דיוור, מערכת CRM, שיחת טלפון מנציג, קבלת SMS תקופתי ועוד). על ידי חיבור נכון של כל החתיכות בפאזל ניתן לזהות את המסלולים האפקטיביים ביותר בקמפיין הפרסומי ועם יישום המסקנות הלכה למעשה למטב (=לחדד את הטוב, או "להפוך לאופטימאלי" – Optimize) את הקמפיין ולהעלות בצורה דרסטית את הרווחיות שלו לאורך זמן.

יצירת מסלול לצמיחה דיגיטלית

אנחנו בדוראן רואים עצמינו כמשרד פרסום דיגיטלי מכיוון ואנחנו באים מתוך טכנולוגיות האינטרנט המתקדמות ביותר לתוך עולמות הפרסום והשיווק המסורתיים ועושים ביניהם חיבור.

הבנה עמוקה של מיתוג וערכי מותג, עבודה ארוכת שנים עם מותגים גדולים ותאגידים (בעלי חטיבות שונות ומורכבות וצרכים שיווקיים רב מימדיים) וניסיון מוצלח ביותר בקידום ופרסום דיגיטל מקיף (Cross Platform Digital Marketing).

משרד פרסום דיגיטל בשילוב טכנולוגיות השיווק המתקדמות ביותר באינטרנט

אנו בדוראן מאמינים שלכל מותג יש את האופי הייחודי שלו, ואת הצרכים התקופתיים המדויקים לו. משרד פרסום דיגיטל מנוסה יודע לקחת את הלקוח דרך כל האפשרויות והפיתולים, צעד מוצלח אחרי צעד מוצלח – לעבר ליצירת הצלחה שיווקית באינטרנט.

לשירותי משרד פרסום דיגיטל, הכוללים קריאייטיב והפקה של קמפיינים שיווקיים מוצלחים – צרו עמנו קשר:
03-5227221 או באמצעות המייל info@duran-seo.co.il

פרסום בבינג

פרסום בפלטפורמת בינג – Bing Ads – פלטפורמה לפרסום ברשת החיפוש של מנוע החיפוש בינג מאפשרת פרסום יעיל ונוח לקהלים במספר שפות במדינות רבות בעולם. אומנם אי אפשר לפרסם מודעות בעברית ולכוון אותם לקהלים בישראל, אבל למותג בינ"ל המעוניין להגיע לשווקים גלובאליים מאפשרת בינג פרסום ממוקד (ממש כמו בגוגל) לביטויי חיפוש הרלוונטיים למותג.

פרסום בפייסבוק

פרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם – תאגיד פייסבוק (המשלב בתוכו גם את אינסטרגם, ווצאפ, ומערכת פייסבור מסנג'ר) מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום (לפוסטים, למודעות, ולטפסי יצירת קשר חכמים, ועוד רבים וטובים) בהתמקדות בקהלים מפולחים ביותר. משרד פרסום דיגיטל דוראן מציע ללקוחות קמפיינים פרסומיים אורגנים וממומנים בפייסבוק.

פרסום ביאהו

פרסום דיגיטל לקמפיינים גלובאליים בפלטפורמת יאהו ג'מיני (Yahoo Gemini) – מבית Oath (תאגיד הפרסום Verizon AOL). מערכת הלמידה המתקדמת (Machine Learning) ייחודית מאפשרת למותגים כלי פרסום מתקדמים (VR, Personal Email, Prefilling Ads) שלומדים את עצמם באופן אוטומטי ומאפשרים עליה בתוצאות וצמיחה חדה ברווחיות לאורך זמן.

פרסום בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר והעשירה ביותר לפרסום דיגיל. פרסום בגוגל כולל אפשרויות לתוכן עשיר (תכנים, תמונות, ווידאו, מייל ועוד) בפרסום מדיד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. פרסום בגוגל חיפוש נחשב לצורת הפרסום הכדאית ביותר עבור מותגים, שכן מתאפשר להגיע ישירות ללקוחות שמחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום במנועי חיפוש

גוגל היא אומנם מנוע החיפוש הגדול בעולם, אבל ישנם מנועי חיפוש נוספים המאפשרים למפרסמים לרכוש שטחי פרסום מבוססים על מילות המפתח שמקישים הגולשים. פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפקטיבי ביותר שכן הוא מאפשר למפרסם להציג לגולש שירותים ומוצרים בידיוק כשהוא מחפש אותם, ועל ידי אופטימיזציה לאורך זמן להשיג את הלקוחות הטובים  ביותר.

פרסום באינטרנט

מחקר מקיף, איתור, רכישה ומדידה מדוייקת של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising). שילוב טכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר באינטרנט ביצירת משפכי שיווק ייחודיים למותג הופכים את הקמפיינים הפרסומיים לרווחיים בצורה בלתי רגילה.

לקוחות נבחרים

יש לנו ניסיון רב בעבודה מול מותגים גדולים, בינויים וקטנים בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי