פרסום בבינג – BING ADS

פרסום במנוע החיפוש בינג - Bing Search Ads

דוראן מציעה שירותי פרסום אתרים בבינג ובמנועי חיפוש אחרים, בשפות שונות, למדינות מגוונות ברחבי האינטרנט. צוות קנייני המדיה המומחים של חברת דוראן עובד בלמעלה מ-20 השנים האחרונות עם טכנולוגיות פרסום האתרים המתקדמות ביותר באינטרנט.

קידום במנוע החיפוש בינג ופרסום במנוע המודעות בבינג

בעוד קידום אתרים במנוע החיפוש בבינג קורה בדרך כלל באופן טבעי כשקורית עבודת קידום אורגני טובה המכוונת למנוע גוגל – פרסום במנוע החיפוש בבינג באמצעות פרסום פר קליק אינו קשור בשום צורה לפרסום במנוע החיפוש פר קליק של גוגל.

בינג הינו מנוע החיפוש המרכזי של מייקרוסופט, מנוע חיפוש זה מופיע באופן ברירת המחדל של דפדפן האקספלורר (המגיע עם כל מערכת ההפעלה חלונות Windows, ונמצא כמעט בכל מחשב ביתי בעולם) ונוגס באופן משמעותי משוק החיפוש בארה"ב, ומשוק החיפוש בעולם כולו.

ממש כמו שהפרסום בגוגל אדוורדס הוא אפקטיבי ביותר שכן הוא מוביל את המפרסם אל הנקודה הקריטית בה הלקוח מחפש מוצר או שירות זהה לזה שהמפרסם מספק באותו הרגע, כך גם מנוע החיפוש בינג הוא אפקטיבי באותה מידה שכן הוא משתמש את הגולשים בדיוק באותו האופן שבו הם משתמשים בגוגל – למציאת מידע, מציאת עסקים מקומיים, מציאת אתרי אינטרנט, רכישת מוצרים ועוד.

דוראן פרסום בבינג - Bing Ads

היתרונות בהקמת קמפיינים פרסומיים בבינג:

  • פרסום בפלטפורמת הפרסום בבינג – Bing Search Ads במיקוד קהלים ומילות חיפוש
  • ניתן לפרסם אתרים, סרטוני ווידאו, אפליקציות ושירותים מיידיים במגוון צורות
  • פרסום חכם כמעט לכל שפה, כמעט לכל מדינה בעולם
  • לדוראן למעלה מ-20 שנים בבנייה ופרסום של אתרים באינטרנט
  • הטמעת כלי מדידה חכמים מאפשרת פרסום יעיל ורווחי
  • שימוש בכלי השיווק והפרסום המתקדמים ביותר באינטרנט

פרסום בבינג הוא אפקטיבי במיוחד בקמפיינים גלובאליים

כנראה שהפלטפורמה הראשונה שתוצע ללקוחות בכל העולם לפרסום היא גוגל אדוורדס, אבל במידה ולמותג יש צורך בהשגת קהלים בינ"ל וישנה תחרותיות גבוהה בביטויים הקשורים אליו בגוגל, פרסום בבינג יהיה הדבר הראשון שעל המותג לבצע בכדי להשיג רווחיות גבוהה מהקמפיינים האינטרנטיים שלו.

פרסום הליבה המוצע למותגים הוא תמיד יהיה פרסום פר קליק בביטויי חיפוש, שכן מנועי החיפוש נחשבים לפלטפורמה שיווקית מסוג "משיכה" (Pull Marketing) – הכוונה למשיכת לקוחות שכבר התעניינו במוצר או בשירות שאנו מספקים. להבדיל מפלטפורמות "דחיפה" (Push Marketing) שבהם המפרסם דוחף ללקוח באנר או פרסומת שלא קשורה למה שהוא עוסק בו באותו רגע (פרסום בפייסבוק הוא דוגמה טובה לפרסום "דחיפה" – הגולשים בפייסבוק מתעניינים בחברים שלהם בזמן שהם רואים פרסומת), פרסום במנוע החיפוש בינג מאפשר להגיע ללקוחות בידיוק ברגע בו הם צריכים את המותג, אבל מגיעים למתחרים במקום למותג שאנו רוצים לקדם.

פרסום בבינג בשפות שונות

פרסום בבינג בעברית אומנם אינו אפשרי, אך מערכת הפרסום כן מאפשרת שימוש בשפות שונות, במיקוד גיאוגרפי, על פי שפת ממשק הגולשים וכמובן כתיבת מודעות בשפה המקומית.

השפות שבהם ניתן לפרסם בבינג על פי אתר האינטרנט הרשמי:

  • אנגלית
  • דנית
  • גרמנית
  • פינית
  • צרפתית
  • גרמנית
  • איטלקית
  • נורווגית
  • פורטוגזית
  • ספרדית
  • שוודית
  • סינית מסורתית

ניתן להקים קמפיינים שונים בשפות שונות תחת אותו חשבון פרסום.

פרסום בבינג בעזרת כלי השיווק והקידום המתקדמים ביותר באינטרנט

ניתן לפרסם בבינג כל סוג של אתר או תוכן, וצוות הבדיקות של מערכת החיפוש והפרסום בבינג נחשב למאוד מתירני וידידותי.

דוראן מפעילה עבור לקוחותיה את כלי הפרסום והשיווק המתקדמים ביותר שיש באינטרנט
בנושא פרסום באינטרנט או פרסום בבינג ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

פרסום באינטרנט

מחקר מקיף, איתור, רכישה ומדידה מדוייקת של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising). שילוב טכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר באינטרנט ביצירת משפכי שיווק ייחודיים למותג הופכים את הקמפיינים הפרסומיים לרווחיים בצורה בלתי רגילה.

פרסום במנועי חיפוש

גוגל היא אומנם מנוע החיפוש הגדול בעולם, אבל ישנם מנועי חיפוש נוספים המאפשרים למפרסמים לרכוש שטחי פרסום מבוססים על מילות המפתח שמקישים הגולשים. פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפקטיבי ביותר שכן הוא מאפשר למפרסם להציג לגולש שירותים ומוצרים בידיוק כשהוא מחפש אותם, ועל ידי אופטימיזציה לאורך זמן להשיג את הלקוחות הטובים ביותר.

פרסום בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר והעשירה ביותר לפרסום דיגיל. פרסום בגוגל כולל אפשרויות לתוכן עשיר (תכנים, תמונות, ווידאו, מייל ועוד) בפרסום מדיד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. פרסום בגוגל חיפוש נחשב לצורת הפרסום הכדאית ביותר עבור מותגים, שכן מתאפשר להגיע ישירות ללקוחות שמחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום ביאהו

פרסום דיגיטלי לקמפיינים גלובאליים בפלטפורמת יאהו ג'מיני (Yahoo Gemini) – מבית Oath (תאגיד הפרסום Verizon AOL). מערכת הלמידה המתקדמת (Machine Learning) ייחודית מאפשרת למותגים כלי פרסום מתקדמים (VR, Personal Email, Prefilling Ads) שלומדים את עצמם באופן אוטומטי ומאפשרים עליה בתוצאות וצמיחה חדה ברווחיות לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק

פרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם – תאגיד פייסבוק (המשלב בתוכו גם את אינסטרגם, ווצאפ, ומערכת פייסבור מסנג'ר) מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום (לפוסטים, למודעות, ולטפסי יצירת קשר חכמים, ועוד רבים וטובים) בהתמקדות בקהלים מפולחים ביותר. משרד פרסום דיגיטלי דוראן מציע ללקוחות קמפיינים פרסומיים אורגנים וממומנים בפייסבוק.

פרסום בבינג

פרסום בפלטפורמת בינג – Bing Ads – פלטפורמה לפרסום ברשת החיפוש של מנוע החיפוש בינג מאפשרת פרסום יעיל ונוח לקהלים במספר שפות במדינות רבות בעולם. אומנם אי אפשר לפרסם מודעות בעברית ולכוון אותם לקהלים בישראל, אבל למותג בינ"ל המעוניין להגיע לשווקים גלובאליים מאפשרת בינג פרסום ממוקד (ממש כמו בגוגל) לביטויי חיפוש הרלוונטיים למותג.

בואו נתחיל שיחה