פרסום בפייסבוק בכלים המתקדמים ביותר

פרסום מתקדם בפייסבוק

לדוראן ניסיון עשיר והצלחות בקמפיינים מבוססים פרסום בפייסבוק. שימוש נכון בכלי מדידה חיצוניים, בעמוד האוהדים, באתר המותג, ובכלי הפרסום החכמים של פייסבוק מאפשר ללקוחותינו יעילות ואפקטיביות, ומעל לכל רווחיות גבוהה בקמפיינים בפרסום בפייסבוק.

פרסום אתרים, מודעות, דפי נחיתה ואפליקציות בפייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם כבר מזמן הפכה להיות הרבה יותר מרשת חברתית.

לפייסבוק נכסים דיגיטליים רבים (אינסטגרם, פייסבוק מסנג'ר, וואצאפ, כפתור הלייק הנמצא בכל האתרים כמעט בעולם, ועוד) והיא מאפשרת למפרסמים פילוחים מדוייקים בצורה בלתי רגילה לקהלי הלקוחות שאליהם הם מעוניינים להגיע.

פרסום בפייסבוק נחשב ליעיל ביותר ואפקטיבי בהרבה על פני שיווק וקידום אורגני בפייסבוק. בעזרת פילוח חכם של קהל היעד, תחומי העניין שלו, הגיל שבו הוא נמצא כרגע, מצבו המשפחתי, תחומי העניין שלו, אופי הרכישות הדיגיטליות שלו, החתך הסוציואקונומי שלו ועוד פילוחים עשירים ומגוונים, מאפשרת פייסבוק לכל המפרסמים את היעילות והקלות לנסות סוגי פרסומות שונים לקהלים מגוונים עד למציאה של הקהל האידיאלי, והקריאייטיבים העובדים ביותר עבורו.

כל מנהל קמפיינים בפייסבוק יודע שישנם סטיות רבות ועיוותים בניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, שכן מערכות הסטטיסטיקה הפנימיות של פייסבוק מציגות לעיתים נתונים לא מדוייקים בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק עצמה. על כן, חשוב להשתמש במערכות מדידה חיצוניות, ולהציב יעדי מדידה ברורים (Goals) כדי לפלח באופן מיטבי את הגולשים המגיעים לקמפיין ואת הביצועים שלו בפועל.

דוראן פרסום בפייסבוק - Facebook Ads

שירותי פרסום בפייסבוק כוללים

  • פרסום אפקטיבי, יעיל, ומדיד בפייסבוק
  • ניתן לפרסם בפייסבוק אתרים, סרטוני ווידאו, אפליקציות ושירותים מיידיים במגוון צורות
  • פרסום בפייסבוק נחשב לרווחי ביותר למותגים בישראל
  • לדוראן למעלה מ-20 שנים בבנייה ופרסום של אתרים באינטרנט
  • הטמעת כלי מדידה חכמים מאפשרת פרסום יעיל ורווחי בפייסבוק
  • שימוש בכלי השיווק והפרסום המתקדמים ביותר בפייסבוק

פרסום בפייסבוק נחשב לאפיק אפקטיבי ורווחי ביותר למותגים בישראל

לבד מאפשרויות הפילוח העשירות של פייסבוק, כלי הפרסום בפייסבוק הם עשירים ומדוונים, ומידי יום נוספות אפשרויות פרסום וכלים מתקדמים חדשים.

ניתן לקדם פוסטים (Sponsered Posts), פרסום אתרים ומודעות (Facebook Ads), פרסום אפליקציות (Facebook App Center), קידום אתרים פנימיים וטפסי יצירת קשר (Facebook Lead Forms) ועוד כלים רבים ומגוונים.

כל כלי שאנו מפעילים לפרסום בפייסבוק משתמש בקהלים ובפילוחים שהוגדרו לו, ובמידה ומחברים את כלי הפרסום עם מערכות מדידה מתקדמות (לפילוח יצירת קשר, לפילוח מכירות, הרשמות או לקוחות חדשים) ניתן להגיע לתוצאות הרצויות ולרווחיות גבוהה מהקמפיינים בפייסבוק.

בשנים הרבות שאנו מפרסמים בפייסבוק למדנו להכיר לעומק את הכלים השונים, וכך גם לדעת בצורה כמעט מדוייקת איזה כלי יהיה מיטבי עבור מותג, בבואו להשיג תוצאות מהרשת החברתית. הגדרת התוצאות הרצויות מהקמפיין בפייסבוק היא הבסיס והרישא לכל קמפיין מוצלח.

ניתן להגדיר מראש תוצאות רצויות לקמפיין – בתוך הרשת החברתית (השגת לייקים, להשגת שיתופים, או להשגת פניות באמצעות המסנג'ר של פייסבוק – Facebook Messenger) או מחוצה לה (להשגת גולשים לאתר, יצירת קשר דרך טפסי פניה, רכישת מוצרים, הרשמה לשירותים סגורים למשתמשים רשומים ועוד) – ולשלב מערכות מדידה מתקדמות שיוכלו לסייע לנו להבין בידיוק איזה מהקהלים עובד טוב יותר, באיזה כלי בפרסום בפייסבוק עלינו להגביר את השימוש שלנו בקידום המותג, ואיזה מהאפיקים תורם לתוצאות הרווחיות ביותר לקמפיין (על פי התוצאות שהגדרנו מראש).

פרסום מכוון תוצאות בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות

פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות שונות נחשב לאפיק פרסומי יעיל ורווחי עבור מותגים בישראל ובעולם. כולם נמצאים בפייסבוק – כל הקהלים, כל השפות, וכל תחומי העניין – ועל כן סביר מאוד להניח שעם אסטרטגיה נכונה יכול כל מותג לעשות דריסת רגל ראשונה, או לבסס את פעילות המותג שלו ברשת החברתית של פייסבוק – לא רק באמצעים אורגניים אלא גם ואולי בעיקר באמצעים ממומנים בפרסום בפייסבוק.

דוראן מפעילה עבור לקוחותיה את כלי הפרסום והשיווק המתקדמים ביותר בפייסבוק – ליצירת קשר בנושא פרסום בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות ניתן ליצור קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

פרסום באינטרנט

מחקר מקיף, איתור, רכישה ומדידה מדוייקת של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising). שילוב טכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר באינטרנט ביצירת משפכי שיווק ייחודיים למותג הופכים את הקמפיינים הפרסומיים לרווחיים בצורה בלתי רגילה.

פרסום במנועי חיפוש

גוגל היא אומנם מנוע החיפוש הגדול בעולם, אבל ישנם מנועי חיפוש נוספים המאפשרים למפרסמים לרכוש שטחי פרסום מבוססים על מילות המפתח שמקישים הגולשים. פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפקטיבי ביותר שכן הוא מאפשר למפרסם להציג לגולש שירותים ומוצרים בידיוק כשהוא מחפש אותם, ועל ידי אופטימיזציה לאורך זמן להשיג את הלקוחות הטובים ביותר.

פרסום בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר והעשירה ביותר לפרסום דיגיל. פרסום בגוגל כולל אפשרויות לתוכן עשיר (תכנים, תמונות, ווידאו, מייל ועוד) בפרסום מדיד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. פרסום בגוגל חיפוש נחשב לצורת הפרסום הכדאית ביותר עבור מותגים, שכן מתאפשר להגיע ישירות ללקוחות שמחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום ביאהו

פרסום דיגיטלי לקמפיינים גלובאליים בפלטפורמת יאהו ג'מיני (Yahoo Gemini) – מבית Oath (תאגיד הפרסום Verizon AOL). מערכת הלמידה המתקדמת (Machine Learning) ייחודית מאפשרת למותגים כלי פרסום מתקדמים (VR, Personal Email, Prefilling Ads) שלומדים את עצמם באופן אוטומטי ומאפשרים עליה בתוצאות וצמיחה חדה ברווחיות לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק

פרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם – תאגיד פייסבוק (המשלב בתוכו גם את אינסטרגם, ווצאפ, ומערכת פייסבור מסנג'ר) מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום (לפוסטים, למודעות, ולטפסי יצירת קשר חכמים, ועוד רבים וטובים) בהתמקדות בקהלים מפולחים ביותר. משרד פרסום דיגיטלי דוראן מציע ללקוחות קמפיינים פרסומיים אורגנים וממומנים בפייסבוק.

פרסום בבינג

פרסום בפלטפורמת בינג – Bing Ads – פלטפורמה לפרסום ברשת החיפוש של מנוע החיפוש בינג מאפשרת פרסום יעיל ונוח לקהלים במספר שפות במדינות רבות בעולם. אומנם אי אפשר לפרסם מודעות בעברית ולכוון אותם לקהלים בישראל, אבל למותג בינ"ל המעוניין להגיע לשווקים גלובאליים מאפשרת בינג פרסום ממוקד (ממש כמו בגוגל) לביטויי חיפוש הרלוונטיים למותג.

בואו נתחיל שיחה