פרסום ממומן בגוגל אדוורדס (GOOGLE ADWORDS)

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס בכל תחום ובכל שפה

דוראן מציעה שירותי פרסום ממומן בגוגל אדוורדס בפרט ובמנועי חיפוש בכלל, בשילוב טכנולוגיות הפרסום המתקדמות ביותר באינטרנט.

פרסום ממומן נחשב לאפיק השיווקי היעיל ביותר לטווח קצר שכן בעזרת כלי הפרסום הידידותיים של גוגל ניתן להקים קמפיינים יחסית במהירות וביעילות, ולכוון את המודעות כך שיוצגו לגולשים המחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום בגוגל - מנוע החיפוש הגדול בעולם - Google Adwords

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס מאפשר לכל אדם ליצור מודעות פרסומיות, אשר יופיעו (בתשלום כמובן) לצד התוצאות האורגניות במנוע החיפוש, ובאתרים רבים אשר גוגל מקיימת איתם שיתוף פעולה פרסומי.

היכולת ליצור קמפיין פרסומי בסיסי מתאפשרת שכן קיים תוכן עשיר מאוד ברחבי האינטרנט אשר יכול לסייע ביצירת קמפיין ראשוני, אך רק ניסיון ארוך טווח וחקירה מקצועית מתמדת יגרמו לקמפיין להפוך מקמפיין בסיסי, לקמפיין גדול ורווחי. קבוצת דוראן בעלת ניסיון ארוך שנים בפרסום ממומן בגוגל, ובפלטפורמות פרסום שונות נוספות (הן בארץ ובן בחו"ל), וידע מקצועי רחב ביותר במעמקי התחומים השונים בעולם הפרסום הממומן (מחקר, יצירת מודעות מוצלחות, ניתוחים סטטיסטיים, דפי נחיתה, הורדת עלויות לקליק ועוד).

בעבודת פרסום ממומן בכלי הפרסום של גוגל אדוורדס (Google
Adwords) ניתן לכוון פרסומים בכל השפות ובמיקוד לכל המדינות, בשילוב של התמקדות בביטויי חיפוש או בהתמקדות באתרי אינטרנט (באנרים ומודעות תוכן), ווידאו, חיפוש במפות, פרסום ישירות לתיבות ה-Gmail של הלקוחות ועוד שלל כלי פרסום חכמים.

דוראן פרסום ממומן בגוגל אדוורדס

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס ברווחיות מירבית

  • מעל ל-10 שנים ניסיון בפרסום ממומן בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
  • שימוש בכלי מדידה וצביעת גולשים (Video Pixel Tracking).
  • פרסום תוכן עשיר (טקסט, תמונה ווידאו) בכלים מתקדמים בגוגל אדוורדס
  • הפקות קריאייטיב, הקמת דפי נחיתה ומשפכי שיווק (Marketing Funnels)
  • אופטימיזציה לתקציבי פרסום להעלאת רווחיות קמפיינים בגוגל
  • מחקר, איתור ומדידה של שטחי פרסום רווחיים בגוגל

בחירת מילות מפתח ומיקומים בפרסום ממומן בגוגל אדוורדס

תחילתו והצלחתו של כל קמפיין ממומן נעוצה במחקר מילות מפתח ומיקומים, ועליו להיות מקיף ויצירתי. על המחקר להיות מבוסס על איתור מספר רב ככל האפשר של ביטויים ומיקומי אינטרנט אשר רלוונטיים למוצר/שירות המוצע על ידי הלקוח. בכדי לאתר ולהרחיב יותר ויותר את כמות הביטויים יש לקיים מחקר מתחרים מקיף, סריקה אחר אתרי תוכן בנישה הספציפית, מחקר אחר נישות מקבילות, התחקות אחרי הלקוח הפוטנציאלי ובחינת מאפיינים סוציאלים, דמוגרפיים ופסיכולוגים רבים. לאחר מחקר מילות מפתח לתחום הממומן נעשה מיפוי קפדני של וחילוק הביטויים לקבוצות שונות בהתאם לתחום בו מעוניין הלקוח להופיע. לכל ביטוי שכזה, יש לבדוק את רמת התחרותיות במנוע החיפוש וברשת התוכן, את המחיר לקליק באותו תחום, מדרג רלוונטיות, שעות פעילות כדאיות ועוד אלמנטים שונים, בשביל לדרג, ובסופו של דבר לבחור את הביטויים המוצלחים ביותר להתמקדות במהלך הפרוייקט, כמו גם את הביטויים המשניים אשר גם יכולים להניב את התוצאות הרצויות.

הקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס

לאחר מיפוי התחום הכולל, וחלוקה לקבוצות שייכות – יחל תהליך הקופירייטינג עבור המודעות השונות, דפי הנחיתה, פתיחת חשבונות בפלטפורמות השונות ועוד. בשביל להקים קמפיין בצורה איכותית נדרש תחכום ודיוק רב, ולכן לשלב זה יש השפעה קריטית על כל משך הקמפיין. על המודעות להיות אטרקטיביות, אך גם להיות ממוקדות ומתאימות מבחינה צורנית לביטוי שבו הן מופיעות, דפי הנחיתה צריכים להיות שיווקיים אל לא אגרסיביים – ויש לבצע התאמה של המודעות אל דפי הנחיתה הרלוונטיים אליהן, יש לחלק את התקציב בצורה חכמה בין חשבונות שונים, וקבוצות מודעות שונות – בשביל לייעל מראש את יחסי ההמרה העדיתים להגיע.

אופטימיזצייה והעלאת רווחיות בקמפיין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס

ההתמחות הגדולה ביותר של צוותי דוראן הנה תשומת לב יוצאת מגדר הרגיל לפרטים, ותחזוק שוטף על בסיס יומי של הקמפיין הממומן. מיטוב הקמפיין לאחר העלאתו לאוויר הוא מאבני היסוד של יצירת קמפיין מוצלח – שכן הדבר גורם לעליה הולכת וגוברת של התפוקה המגיעה ממנו. דרך מיטוב הקמפיין כולו על בסיס יומי, שבועי וחודשי, ניתן להוריד את העלויות, ולהעלות את כמות ההמרות בפועל. קבוצת דוראן דוגלת בעיקרון ההתגברות – זה לא מספיק להגיע לתוצאות טובות – מכיוון ושילוב של יכולות יצירתיות וטכנולוגיות בקמפיין ממומן יכולות לאפשר לתוצאות רק לעלות ולהשתפר מחודש לחודש, ולאו דווקא רק להתייצב על רמה מסוימת.

ליצירת קשר בנושא פרסום ממומן בגוגל אדוורדס וקמפיינים חכמים לאיתור ורכישה של שטחי פרסום אפקטיביים ורווחיים עבורכם בגוגל, צרו קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

פרסום באינטרנט

מחקר מקיף, איתור, רכישה ומדידה מדוייקת של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising). שילוב טכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר באינטרנט ביצירת משפכי שיווק ייחודיים למותג הופכים את הקמפיינים הפרסומיים לרווחיים בצורה בלתי רגילה.

פרסום במנועי חיפוש

גוגל היא אומנם מנוע החיפוש הגדול בעולם, אבל ישנם מנועי חיפוש נוספים המאפשרים למפרסמים לרכוש שטחי פרסום מבוססים על מילות המפתח שמקישים הגולשים. פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפקטיבי ביותר שכן הוא מאפשר למפרסם להציג לגולש שירותים ומוצרים בידיוק כשהוא מחפש אותם, ועל ידי אופטימיזציה לאורך זמן להשיג את הלקוחות הטובים ביותר.

פרסום בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר והעשירה ביותר לפרסום דיגיל. פרסום בגוגל כולל אפשרויות לתוכן עשיר (תכנים, תמונות, ווידאו, מייל ועוד) בפרסום מדיד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. פרסום בגוגל חיפוש נחשב לצורת הפרסום הכדאית ביותר עבור מותגים, שכן מתאפשר להגיע ישירות ללקוחות שמחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום ביאהו

פרסום דיגיטלי לקמפיינים גלובאליים בפלטפורמת יאהו ג'מיני (Yahoo Gemini) – מבית Oath (תאגיד הפרסום Verizon AOL). מערכת הלמידה המתקדמת (Machine Learning) ייחודית מאפשרת למותגים כלי פרסום מתקדמים (VR, Personal Email, Prefilling Ads) שלומדים את עצמם באופן אוטומטי ומאפשרים עליה בתוצאות וצמיחה חדה ברווחיות לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק

פרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם – תאגיד פייסבוק (המשלב בתוכו גם את אינסטרגם, ווצאפ, ומערכת פייסבור מסנג'ר) מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום (לפוסטים, למודעות, ולטפסי יצירת קשר חכמים, ועוד רבים וטובים) בהתמקדות בקהלים מפולחים ביותר. משרד פרסום דיגיטלי דוראן מציע ללקוחות קמפיינים פרסומיים אורגנים וממומנים בפייסבוק.

פרסום בבינג

פרסום בפלטפורמת בינג – Bing Ads – פלטפורמה לפרסום ברשת החיפוש של מנוע החיפוש בינג מאפשרת פרסום יעיל ונוח לקהלים במספר שפות במדינות רבות בעולם. אומנם אי אפשר לפרסם מודעות בעברית ולכוון אותם לקהלים בישראל, אבל למותג בינ"ל המעוניין להגיע לשווקים גלובאליים מאפשרת בינג פרסום ממוקד (ממש כמו בגוגל) לביטויי חיפוש הרלוונטיים למותג.

בואו נתחיל שיחה