פרסום באינטרנט

פרסום בכלים המתקדמים ביותר באינטרנט

דוראן מציעה ללקוחותיה אסטרטגיה מקיפה ליצירת תמהיל פרסום באינטרנט אפקטיבי ורווחי, בכלי הפרסום המתקדמים ביותר שיש. ניתן לשווק כל שירות או מותג, בכל שפה ובכל מדינה, בכלי פרסום חכמים המאפשרים לקמפיינים להפוך לרווחיים ולבעלי יחס החזר על ההשקעה גבוה במיוחד.

מחקר, איתור ומדידה של שטחי פרסום רווחיים באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא מונח הכולל בתוכו מחקר, איתור, ורכישה חכמה של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. בין אם במנועי חיפוש, באתרי תוכן, ברשתות חברתיות ואפליקציות – בין אם מדובר במודעת טקסט, באנר פרסומי צבעוני וצועק, או בסיפור סמוי – אם זה עולה כסף לשתול את זה שם כדאי לדעת איך לעשות את זה בצורה שתניב רווח מקסימאלי. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising) פתוח עבור מותגים ויכול להפוך לרווחי במידה ומבוצעת עבודת הכנה מדוקדקת.

בכדי ליצור קמפיין פרסום איכותי באינטרנט דרושות למנהלי הפרוייקט יכולות מגוונות – החל מחדשנות ויצירתיות במציאת שטחי הפרסום הממוקדים ביותר עבור המוצר/שירות, דרך קופירייטינג משכנע ורהוט, ועד ליכולות ניתוח אנליטי של התוצאות המתקבלות בפועל.

פרסום באינטרנט, להבדיל מפרסום מסורתי, מאפשר למותגים למדוד באופן מדויק מהו ההחזר שהם מקבלים על ההשקעות הפרסומיות שלהם, כך שלאורך זמן ועם עבודת מיטוב (Optimization) ניתן להגיע לקמפיינים רחבים ומקיפים מאוד, אבל גם רווחיים ביותר.

דוראן פרסום באינטרנט

אופטימיזציה מושלמת לקמפיינים פרסומיים באינטרנט

  • מעל ל-10 שנים ניסיון בפרסום באינטרנט בשפות מגוונות בישראל וברחבי העולם
  • שימוש בכלי מדידה וצביעת גולשים (Video Pixel Tracking)
  • פרסום תוכן עשיר (טקסט, תמונה ווידאו) בכלים מתקדמים אינטרנט
  • הפקות קריאייטיב, הקמת דפי נחיתה ומשפכי שיווק (Marketing Funnels)
  • אופטימיזציה לתקציבי פרסום להעלאת רווחיות הקמפיינים
  • מחקר, איתור ומדידה של שטחי פרסום רווחיים באינטרנט

מציאת קהלי הליבה והימנעות מטרנדים חולפים בפרסום באינטרנט

בעוד ששיווק באינטרנט מתייחס אל כל הדרכים הדיגיטליות שדרכן יכולים להגיע מסרים, שירותים ומוצרים לידיעת הכלל, והעלות המשולמת על ידי הלקוח עוברת ברובה לידיהם של נותני השירות – רוב התקציב המושקע בתחום הפרסום באינטרנט הולך אל שטחי הפרסום הנרכשים.

בעולם שבו סטארטאפים קמים חדשות לבקרים, ומבססים את מודל הרווח שלהם על צבירת גולשים רבים ככל האפשר והקצאת מיקומים אסטרטגיים בתוך האתר כשטחי פרסום – הופך את האינטרנט לדשא רטוב שעל גביו צצים להם אפשרויות פרסום כפטריות אחרי הגשם. זה לא מספיק רק לדעת את כל הנתונים היבשים הללו, צריך להיות גם מספיק יצירתיים כדי לדעת למצוא בדיוק את שטחי הפרסום שיניבו את הלקוחות האיכותיים ביותר – ובשביל זה, צריך גם הרבה ניסיון

פרסום באינטרנט זה לא רק 'איפה' , זה גם 'מה'

אחרי שמצאנו את המקומות הכי הכי חמים, צריך לדעת מה ואיך כדאי להציג בהם – האם קהל היעד נוהג יותר להקליק על מודעות תמונה? או שאולי עדיך לשתול מסרים פרסומיים בתוך מאמרי מידע מקצועיים? ואחרי שהקליקו על הבאנר – באיזה צבעים כדאי להשתמש כדי ליצור דף נחיתה מקצועי?

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול נכון של קמפיין פרסום באינטרנט הוא יצירת דף נחיתה משכנע, מניע לפעולה, וכזה שמציג את כל הפרטים שהגולשים צריכים כדי להחליט ליצור קשר, או לרכוש את המוצר. לאחר שנפתח הסכר והתחילו הגולשים לנהור אל העמוד הפרסומי שלנו, אנו חייבים להמשיך ולייצר משפך נוסף שיוביל לפעולות שלשמן יצרנו את הקמפיין מלכתחילה. רק ניסיון ארוך והיכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט יכולים באמת לעשות את ההבדל בין לקוח פוטנציאלי, ללקוח ממשי.

אופטימיזצייה חכמה לקמפיינים מבוססי פרסום באינטרנט

אחרי שמצליחים לייצר זרימה מוצלחת ורווחית ממקומות רחוקים ברחבי האינטרנט, אל עבר עמוד הנחיתה או האתר ומשמה הישר אל אנשי השיווק והמכירות – צריך להתחיל לחשוב ולנתח כיצד מורידים את העלויות, מנפים את המקומות שרווחיים פחות, וממקסמים את אלה שרווחיים יותר. בשביל להצליח לעשות את זה ולהשתפר יותר ויותר, יש להשתמש בכלי מדידה וניתוח מתוחכמים. אחד מעקרונות המפתח בחברת דוראן הוא שלא יכול להיות שיש קמפיין שאי אפשר לשפר אותו, דבר שהופך את המסע השיווקי למוצלח יותר ויותר ככל שעובר הזמן. אנחנו מאמינים שזוהי הדרך היחידה לעבוד – לדאוג באמת ומכל הלב שכל אגורה שמשקיעים היום, הופכת להחזר גבוה יותר מחר, והרבה יותר בימים שלאחר מכן.

ליצירת קשר בנושא פרסום באינטרנט וקמפיינים חכמים לאיתור ורכישה של שטחי פרסום אפקטיביים ורווחיים עבורכם, צרו קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

פרסום באינטרנט

מחקר מקיף, איתור, רכישה ומדידה מדוייקת של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising). שילוב טכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר באינטרנט ביצירת משפכי שיווק ייחודיים למותג הופכים את הקמפיינים הפרסומיים לרווחיים בצורה בלתי רגילה.

פרסום במנועי חיפוש

גוגל היא אומנם מנוע החיפוש הגדול בעולם, אבל ישנם מנועי חיפוש נוספים המאפשרים למפרסמים לרכוש שטחי פרסום מבוססים על מילות המפתח שמקישים הגולשים. פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפקטיבי ביותר שכן הוא מאפשר למפרסם להציג לגולש שירותים ומוצרים בידיוק כשהוא מחפש אותם, ועל ידי אופטימיזציה לאורך זמן להשיג את הלקוחות הטובים ביותר.

פרסום בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר והעשירה ביותר לפרסום דיגיל. פרסום בגוגל כולל אפשרויות לתוכן עשיר (תכנים, תמונות, ווידאו, מייל ועוד) בפרסום מדיד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. פרסום בגוגל חיפוש נחשב לצורת הפרסום הכדאית ביותר עבור מותגים, שכן מתאפשר להגיע ישירות ללקוחות שמחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום ביאהו

פרסום דיגיטלי לקמפיינים גלובאליים בפלטפורמת יאהו ג'מיני (Yahoo Gemini) – מבית Oath (תאגיד הפרסום Verizon AOL). מערכת הלמידה המתקדמת (Machine Learning) ייחודית מאפשרת למותגים כלי פרסום מתקדמים (VR, Personal Email, Prefilling Ads) שלומדים את עצמם באופן אוטומטי ומאפשרים עליה בתוצאות וצמיחה חדה ברווחיות לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק

פרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם – תאגיד פייסבוק (המשלב בתוכו גם את אינסטרגם, ווצאפ, ומערכת פייסבור מסנג'ר) מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום (לפוסטים, למודעות, ולטפסי יצירת קשר חכמים, ועוד רבים וטובים) בהתמקדות בקהלים מפולחים ביותר. משרד פרסום דיגיטלי דוראן מציע ללקוחות קמפיינים פרסומיים אורגנים וממומנים בפייסבוק.

פרסום בבינג

פרסום בפלטפורמת בינג – Bing Ads – פלטפורמה לפרסום ברשת החיפוש של מנוע החיפוש בינג מאפשרת פרסום יעיל ונוח לקהלים במספר שפות במדינות רבות בעולם. אומנם אי אפשר לפרסם מודעות בעברית ולכוון אותם לקהלים בישראל, אבל למותג בינ"ל המעוניין להגיע לשווקים גלובאליים מאפשרת בינג פרסום ממוקד (ממש כמו בגוגל) לביטויי חיפוש הרלוונטיים למותג.

בואו נתחיל שיחה