פרסום ביאהו – YAHOO GEMINI ADVERTISING

פרסום חכם ביאהו (Yahoo Gemini)

דוראן מציעה שירותי פרסום אתרים במנועי חיפוש ופלטפורמות שונות, בשפות שונות, למדינות מגוונות ברחבי האינטרנט. צוות קנייני המדיה המומחים של דוראן גיבש בלמעלה מ-20 שנים של ניסיון את טכנולוגיות פרסום האתרים המתקדמות ביותר באינטרנט.

פרסום במנוע החיפוש, התוכן והדיוור של יאהו

אתר האינטרנט יאהו (אשר נרכש לאחרונה על ידי ענקית התקשורת והתוכן Verizon AOL) נחשב בחצי היובל האחרון למוקד מרכזי לצריכת תוכן ושימוש בכלי אינטרנט על ידי גולשים בכל המדינות ובכל השפות בעולם.

אתרי הפיננסים (Yahoo Finance), כלי הדואר המתקדם (Yahoo Mail), מנוע החיפוש (Yahoo Search), מדורי הספורט (Yahoo Sports News), רשת הבלוגים Tumblr, רשת שיתוף התמונות Flicker ועוד נכסי אינטרנט רבים ומגוונים מניבים ליאהו מילארדים רבים של גולשים מידי חודש.

מערכת הפרסום החדשנית של יאהו מצליחה בשנים האחרונות לצמוח במהירות, וזאת למרות שאתר יאהו נחשב למיושן, שכן היא מאפשרת למפרסמים אפשרויות מיקוד מעמיקות ומערכות אוטומטיות שמשפרות את הקמפיינים כמעט ללא מגע יד אדם.

דוראן פרסום ביאהו

דוראן מציעה למותגים שירותי פרסום ביאהו:

  • פרסום בפלטפורמת הפרסום החכמה Yahoo Gemini
  • ניתן לפרסם אתרים, סרטוני ווידאו, אפליקציות ושירותים מיידיים במגוון צורות
  • פרסום חכם כמעט לכל שפה, כמעט לכל מדינה בעולם
  • לדוראן למעלה מ-20 שנים בבנייה ופרסום של אתרים באינטרנט
  • כלי מדידה חכמים (Machine Learning) מניבים לקמפיינים רווחיות מוגברת
  • שימוש בכלי השיווק והפרסום המתקדמים ביותר באינטרנט

פרסום בכל הנכסים של מעצמת התוכן יאהו YAHOO

יאהו היא אחת מפלטפורמות התוכן הגדולות בעולם, היא חולשת על כלי אינטרנט רבים ומגוונים ומאפשרת למפרסמים לפלח את קהלי היעד על פי הנכסים השונים שברשותה.

ניתן לפרסם לנכסים הבאים:

  • Yahoo Search – מנוע החיפוש יאהו (מיקוד לארה"ב בלבד)
  • Yahoo home page (תוכן שיווקי טבעי – Native Advertising)
  • Yahoo Mail (פרסום ישיר בשילוב שם הנמען)
  • Yahoo News (תוכן שיווקי טבעי – Native Advertising)
  • Yahoo Sports (תוכן שיווקי טבעי – Native Advertising)
  • Yahoo Finance (תוכן שיווקי טבעי – Native Advertising)
  • Yahoo Lifestyle (תוכן שיווקי טבעי – Native Advertising)

Yahoo Gemini Machine Learning - קמפיין פרסום שלומד את עצמו

פרסום ביאהו אינו אפשרי בעברית, ומיועד רק למנהלי קמפיינים מנוסים אשר מבינים לעומק טכנולוגיות מדידה (Pixel Tracking) ויודעים לנהל קמפיין המשלב שימוש במידע מורכב (Data) ובנייה של מדידות לאורך המשפך השיווקי (Marketing Funnel) בכדי לאותת באופן מיידי למערך הלמידה הפנימי של פלטפורמת הפרסום יאהו ג'מיני – Yahoo Gemini Machine Learning – למטב (Optimiza) את הביצועים של הקמפיין והלכה למעשה להביא אותו לרווחיות הולכת ומתגברת.

מעבר לפלטפורמות רגילות, בהם מנהל הקמפיינים מעלה ומודיר קמפיינים בהתאם לדעתו, פרסום ביאהו מאפשר הזנת מידעים רבים אודות הגולשים והתוצאות שלהם, ישירות לפלטפורמת הפרסום, ועל ידי כך בעצם לפתוח את האפשרות שהמערכות של יאהו ישלחו את הגולשים הטובים ביותר, ואלה שהסבירים ביותר לבצע את הפעולות הנדרשות לביצוע במשפך השיווקי, ועל ידי כך מאפשרים לאינטיליגנציה כמעט מלאכותית להביא לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר עבור המותגים המפרסמים.

יאהו מציעה את כלי הפרסום המתקדמים ביותר באינטרנט

ליאהו אפשרויות פרסום מתוחכמות ומגוונות, המאפשרות נראות ברמה הגבוהה ביותר עבור מותגים המפרסמים אצלה.

לבד מאפשרויות וכלי פרסום מתקדמים (כמו VR, Personal Email, Prefilling Ads) מאפשרת יאהו גם פילוח סוציואקונומי, פילוח לפי תחומי עניין, פילוחים על פי השימוש באתרי אינטרנט בכלליות ועוד שלל מגדרים שאפשר לכוון אליהם קמפיינים וקריאייטיבים שונים.

דוראן מפעילה עבור לקוחותיה את כלי הפרסום והשיווק המתקדמים ביותר שיש באינטרנט – ליצירת קשר בנושא פרסום באינטרנט בכלליות או פרסום ביאהו בפרט, אנו זמינים בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

פרסום באינטרנט

מחקר מקיף, איתור, רכישה ומדידה מדוייקת של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising). שילוב טכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר באינטרנט ביצירת משפכי שיווק ייחודיים למותג הופכים את הקמפיינים הפרסומיים לרווחיים בצורה בלתי רגילה.

פרסום במנועי חיפוש

גוגל היא אומנם מנוע החיפוש הגדול בעולם, אבל ישנם מנועי חיפוש נוספים המאפשרים למפרסמים לרכוש שטחי פרסום מבוססים על מילות המפתח שמקישים הגולשים. פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפקטיבי ביותר שכן הוא מאפשר למפרסם להציג לגולש שירותים ומוצרים בידיוק כשהוא מחפש אותם, ועל ידי אופטימיזציה לאורך זמן להשיג את הלקוחות הטובים ביותר.

פרסום בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה הגדולה ביותר והעשירה ביותר לפרסום דיגיל. פרסום בגוגל כולל אפשרויות לתוכן עשיר (תכנים, תמונות, ווידאו, מייל ועוד) בפרסום מדיד בצורה יוצאת מגדר הרגיל. פרסום בגוגל חיפוש נחשב לצורת הפרסום הכדאית ביותר עבור מותגים, שכן מתאפשר להגיע ישירות ללקוחות שמחפשים בידיוק את מה שיש למותג להציע.

פרסום ביאהו

פרסום דיגיטלי לקמפיינים גלובאליים בפלטפורמת יאהו ג'מיני (Yahoo Gemini) – מבית Oath (תאגיד הפרסום Verizon AOL). מערכת הלמידה המתקדמת (Machine Learning) ייחודית מאפשרת למותגים כלי פרסום מתקדמים (VR, Personal Email, Prefilling Ads) שלומדים את עצמם באופן אוטומטי ומאפשרים עליה בתוצאות וצמיחה חדה ברווחיות לאורך זמן.

פרסום בפייסבוק

פרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם – תאגיד פייסבוק (המשלב בתוכו גם את אינסטרגם, ווצאפ, ומערכת פייסבור מסנג'ר) מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות פרסום (לפוסטים, למודעות, ולטפסי יצירת קשר חכמים, ועוד רבים וטובים) בהתמקדות בקהלים מפולחים ביותר. משרד פרסום דיגיטלי דוראן מציע ללקוחות קמפיינים פרסומיים אורגנים וממומנים בפייסבוק.

פרסום בבינג

פרסום בפלטפורמת בינג – Bing Ads – פלטפורמה לפרסום ברשת החיפוש של מנוע החיפוש בינג מאפשרת פרסום יעיל ונוח לקהלים במספר שפות במדינות רבות בעולם. אומנם אי אפשר לפרסם מודעות בעברית ולכוון אותם לקהלים בישראל, אבל למותג בינ"ל המעוניין להגיע לשווקים גלובאליים מאפשרת בינג פרסום ממוקד (ממש כמו בגוגל) לביטויי חיפוש הרלוונטיים למותג.

בואו נתחיל שיחה