למה דוראן?
עם למעלה מ-20 שנים של ניסיון והצלחות בקמפיינים שיווקיים בכלים דיגיטליים בארץ ובעולם, אנו מציעים ללקוחותינו את האפשרות להשיג עוצמה בעולם הדיגיטלי ולשווק את המותג שלהם בכלים המתקדמים ביותר שיש.
שיווק ופרסום דיגיטלי
בעוד ששיווק מסורתי דרך משרד פרסום מתייחס אל כל הדרכים הדיגיטליות שדרכן יכולים להגיע מסרים, שירותים ומוצרים לידיעת הכלל כאפיק שיווקי כולל, האפשרויות של מותג לשיווק ופרסום דיגיטלי הן כל כך רבות וענפות שבמקרים רבים הן מייתרות את הצורך בפרסום המסורתי, או לפחות מורידות אותו בצורה דרסטית.
שיווק דיגיטלי מאפשר התגברות על האקסיומה השיווקית הנודעת – אני יודע שהפרסום שלי עובד רק לא יודע איזה פרסום – על ידי הפיכת כל האמצעים והרכיבים בקמפיין השיווק הדיגיטלי למדידים באופן כמעט וודאי.
קמפיינים של פרסום דיגיטלי מאפשרים לא רק לפלח בצורה מדוייקת את קהלי היעד (להבדיל מהפרסום המסורתי בו היה ניתן רק לפלח את הקהלים הכלליים ובעיקר את המדיה בה מפרסמים), לפלח צורות שונות של מסרים פרסומיים, לפלח בצורה כמעט מושלמת את התוצאות ולחשב בצורה מדוייקת את הרווחיות מהקמפיינים השונים.
הפרסום הדיגיטלי לא צומח רק בגלל שיותר ויותר אנשים קוראים חדשות דיגיטליות ולא חדשות בעיתונים, אלא גם ואולי בעיקר בגלל התוצאות המרשימות ששיווק דיגיטלי מניב ללקוחות שיודעים למדוד ולמטב (Optimize) את הקמפיינים הדיגיטליים שלהם, ועל ידי כך להפוך אותם לרווחיים יותר.
טכנולוגיות השיווק והפרסום המתקדמות ביותר בדיגיטל
האינטרנט מציע מכלול עצום של אפשרויות קידום ופרסום. חברות אינטרנט רבות ופרילאנסרים מציעים למותגים גישה למכלול הידע העצום הקיים ולאפשרות שגם להם יהיה אתר אינטרנט משגשג וקמפיינים שיווקיים דיגיטליים מוצלחים.
מותגים רבים מגיעים למצב שהם מאוכזבים מחזית האינטרנט ומהשיווק הדיגיטלי שלהם רק בגלל שנותני השירות שבהם הם משתמשים לא מפעילים עבורם את הכלים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש. חברות שיווק דיגיטלי שמצד אחד לא מבינות את כל מכלול הצרכים של המותג, ומהצד השני לא מספיק מנוסות בשלל הכלים שיש לעולם הדיגיטל להציע, משאירות א המותג עם שיווק דיגיטלי חלקי, ועם חברת שיווק דיגיטלי שממוקדת יותר בדברים שהיא יכולה למכור, מאשר בדברים שהמותג יכול להשיג.
יצירת מערך שיווק דיגיטלי חכם, אוטומטי ורווחי
לכל מותג יש את אופיו הייחודי והנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותו. מיפוי נכון של מכלול הנכסים הדיגיטליים, חלוקה נכונה של התקציב המיועד לשיווק דיגיטלי המוקצב בפרק זמן מספיק מיידי אבל מספיק מתמשך (כחצי שנה או יותר), ואינטגרציה מחושבת של כלל הכלים העומדים לרשות המותג – מייצר מערך שיווק דיגיטלי מחולק למשפכי שיווק (Marketing Funnel) מכווני מטרה (יצירת קשר, רישום כלקוח, רכישות באתר, ועוד) שמובילים את הגולשים שוב ושוב להיחשף עם המותג, ליצור איתו אינטראקציות ולהעמיק אל תוך הערכים והמידע שהוא מציע להם.
- שיווק דיגיטלי בכלי הקידום והפרסום המתקדמים ביותר באינטרנט
- חשיפה ונראות מלאה למותג באפיקי דיגיטל שונים
- מדידה נכונה מאפשרת מיטוב (Optimization) של קמפיינים דיגיטליים
- לדוראן ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעבודה עם טכנולוגיות שיווק דיגיטלי
- שילוב חכם של שיווק ופרסום דיגיטלי להעלאת מודעות למותג
- כל שירותי בניית האתרים, פרסום ושיווק דיגיטלי במקום אחד