משרד פרסום דיגיטלי לעומת משרד פרסום מסורתי

משרד פרסום דיגיטלי, המתמחה בשיווק בזירות הדיגיטליות הרבות שקיימות באינטרנט, הוא "שדרוג" של משרד הפרסום המסורתי של פעם. אותה העבודה ואותה הגברת, בעדכון אדרת, אבל כדאי לכם להכיר את שניהם כדי לדעת לבחור את מה שנכון עבורכם. משרד פרסום דיגיטלי, מול משרד פרסום מסורתי. ההבדלים בין משרד פרסום מסורתי למשרד פרסום דיגיטלי משרד פרסום דיגיטלי […]

משרד פרסום דיגיטלי, המתמחה בשיווק בזירות הדיגיטליות הרבות שקיימות באינטרנט, הוא "שדרוג" של משרד הפרסום המסורתי של פעם. אותה העבודה ואותה הגברת, בעדכון אדרת, אבל כדאי לכם להכיר את שניהם כדי לדעת לבחור את מה שנכון עבורכם. משרד פרסום דיגיטלי, מול משרד פרסום מסורתי.

ההבדלים בין משרד פרסום מסורתי למשרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי הפך בעידן המודרני לשם נרדף שהחליף כמעט לחלוטין את הביטוי הישן והמוכר "משרד פרסום", שהתיאור המתאים ביותר עבורו כיום יהיה "משרד פרסום מסורתי". פעם, משרד פרסום היה יכול ואף חייב להסתדר ללא פרסום בזירות דיגיטליות, אך היום אין כך הדבר, וכל מותג שרוצה להצליח בגדול חייב למצוא משרד פרסום שיעזור לו לשלוט בזירות אלו.

אז מה בעצם ההבדלים בין משרד פרסום מסורתי למשרד פרסום דיגיטלי? ההבדל העיקרי, שאולי קצת מובן מאליו, הוא תחום ההתמחות העיקרי של כל אחד מסוגי המשרדים הללו. משרד פרסום דיגיטלי מתמחה בפרסום מתקדם בפלטפורמות חדשניות באינטרנט, ואילו משרד פרסום מסורתי עובד בעיקר עם כלי תקשורת וחברות שיווק וותיקות שפעילותן מבוססת על שלטים ולוחות פיזיים.

מעבר לתחום ההתמחות השונה, הבדל חשוב שלמעשה נגזר ממנו וצריך לעניין מאד כל לקוח פוטנציאלי שבא לחפש משרד פרסום, הוא מידת ההתאמה של כל אחד משני סוגי המשרדים לסוגים שונים של לקוחות. כיום, משרד פרסום דיגיטלי הוא משרד פרסום שמתאים לכל סוגי הלקוחות, אך משרד פרסום מסורתי מתאים בעיקר למי שרוצה להתמקד בתדמית וחשיפה לציבור ולאו דווקא להביא תוצאות בתצורת מכירות והכנסות כספיות.

למה כל משרדי הפרסום עוברים לדיגיטל?

אם כבר שמעתם את זה פעם, אז תדעו שזה נכון. כמעט כל משרדי הפרסום בישראל, כמו בשאר העולם המודרני, לא נשארים בחזית השיווקית הישנה ובמקום זה עוברים לדיגיטל. ולמה? התשובה הפשוטה ביותר, היא שהגיע הזמן, ובשיווק הכל זה עניין של טיימינג.

מה שהופך את הטיימינג לנכון, הוא העובדה שמרבית קהל היעד הרלוונטי, ולא משנה של איזה מותג או חברה, נמצא וקיים בעיקר באינטרנט. משרד פרסום שיודע את העבודה ויוכל לתת לכם תוצאות, חייב לעקוב אחרי קהל היעד שלכם ולהתאים את שיטות השיווק לצרכים ולרצונות שלו. פעם, מרבית הקהל היה חשוף לשלטי חוצות, רדיו וטלוויזיה, אבל היום המדיה העיקרית ששולטת בעולם היא האינטרנט, על שלל הזירות השונות שקיימות בו.

עבודתם של משרדי הפרסום המסורתיים, שמתמקדת כאמור בביסוס נוכחות המותג בכלי התקשורת וערוצי הפרסום הוותיקים יותר, עדיין לא איבדה את הרלוונטיות שלה מכיוון שעדיין יש נתח נכבד מאד מהאוכלוסייה שחשוף לכלי פרסום אלו. עם זאת, החשיפה הרלוונטית והאפקטיבית יותר, שמביאה לא רק עלייה במודעות למותג אלא גם לקוחות ומכירות, קיימת בעיקר באינטרנט, ולכן זה הכיוון אליו כל משרדי הפרסום הטובים ביותר מתפתחים.

מה הבדלים בין משרד מיתוג למשרד פרסום?

אחד הדברים שמתבלבלים לפעמים בפיהם או בראשם של לקוחות שמחפשים משרד פרסום, הוא ההבדל בין משרד פרסום למשרד מיתוג. שלא כמו ההבדל בין משרד פרסום דיגיטלי למשרד פרסום מסורתי, כאן מדובר בהבדל יותר משמעותי שלא נוגע להתמחות שיווקית אלא למהות הבסיסית של כל אחד משני סוגי המשרדים הללו.

משרד מיתוג אחראי בעיקר על יצירה של מותגים מאפס. כלומר, לקוחותיו של משרד כזה יהיה בדרך כלל אנשים שרוצים להקים מותג או שהקימו חברה חדשה, ורוצים למסד אותה בצורה מוצלחת מבחינה מיתוגית. משרד מיתוג יידע לקחת את לקוחותיו משלב אפס, ולהוציא אותם מצידו השני של התהליך עם מותג חדש ונוצץ ביד שיש לו לוגו, סלוגן, שפה עיצובית ומאפיינים חשובים נוספים – כל מה שצריך כדי לצאת לדרך.

לעומת זאת, משרד פרסום, שחלק מעיסוקו נוגע בין היתר ב"שפשוף" המותג והתאמתו לקהל היעד גם מבחינה שפה עיצובית ומיתוגית, הוא בעל מטרה אחרת ומתקדמת יותר: להפוך את המותג הקיים ל"מפלצת מכירות", על ידי שיפור וניצול כל הכלים והנכסים שעומדים לרשותו. כלומר, משרד מיתוג בונה מותגים מאפס ומביא אותם לנקודת ההתחלה, ומשרד פרסום לוקח אותם מנקודת ההתחלה ומביא אותם לשיאים חדשים.

משרד פרסום לכל פעילויות השיווק הדיגיטליות

נהוג לחשוב שתפקידו של משרד פרסום מתחיל ונגמר בניהול קמפיינים שיווקיים שונים עבור הלקוח, אך למעשה מדובר רק בחלק קטן מהעבודה. תפקידו של משרד פרסום איכותי הוא לרכז את כל פעילויות השיווק הדיגיטליות תחת קורת גג אחת, ולמקסם את האפקטיביות של כל אחת מהן ושל כולן ביחד.

לכן, משרד פרסום טוב יודע לעבוד במקביל עם מספר קמפיינים דיגיטליים, הן לקידום וארגני וממומן במנועי חיפוש והן למיסוד המותג ברשתות החברתיות, ו"לעטוף" את הלקוח במעטפת שירותים שמכסה את כל הצרכים השיווקיים שלו ונמצאת בבקרה מלאה על התקציבים והתוצאות של קמפייני השיווק שלו. מי שבחר משרד פרסום שיודע את העבודה, יראה במהרה ריכוז של כל פעילויות השיווק הדיגיטליות, ועלייה בתפוקה שלהן.

דוראן משרד פרסום דיגיטלי

חברת דוראן מציעה שירותי משרד פרסום דיגיטלי ללקוחות שנמאס להם מהבטחות ורוצים לראות תוצאות, ויודעת לקחת אתכם למקום הכי גבוה שהמותג שלכם יכול להגיע אליו. אם אתם רוצים להיות תמיד ראשונים, אתם צריכים את המומחים שיודעים לשים אתכם לפני כולם.

רוצים לפתוח דף חדש בחיי המותג שלכם, ולהפוך אותו לגדול, מצליח ומוכר יותר מאי פעם? פנו אלינו לחברת דוראן משרד פרסום דיגיטלי, ואנחנו נראה לכם עד כמה רחוק אפשר למתוח את האופק.

No Comments

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל