כיצד תמנעו כפילות תוכן באתרכם ? – מבוא

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description כפילות תוכן הוא אחד הגורמים הנפוצים בישראל ובכלל באופן כללי באינטרנט. חלק גדול מאופטימיזציית תוכן נכונה באתר מוקדש לטיפול דקדקני ומפורט בבעיות הכפילות השונות. במאמר הקרוב נשתדל לכסות את סוגי הכפילויות הקיימות באתרי אינטרנט, הגורמים אליהם והצעות לפתרון וכמובן כיצד תזהו אותם […]

תוכן העניינים

1. מבוא
2. סממנים מובהקים
3. כפילויות Title
4. כפילויות Description

זהירות - כפילות תוכן

כפילות תוכן הוא אחד הגורמים הנפוצים בישראל ובכלל באופן כללי באינטרנט. חלק גדול מאופטימיזציית תוכן נכונה באתר מוקדש לטיפול דקדקני ומפורט בבעיות הכפילות השונות.

במאמר הקרוב נשתדל לכסות את סוגי הכפילויות הקיימות באתרי אינטרנט, הגורמים אליהם והצעות לפתרון וכמובן כיצד תזהו אותם באתרכם. אך לפני כן נבהיר למה גורמות כפילויות.

כאשר האתר סובל מכפילות תוכן, כפילות כתובות URL או כפילות בתגיות השונות מנוע החיפוש גוגל נתקל באתגר שברוב המקרים לא ניתן לפיתרון ובסופו של דבר גורם לו להתעלם מתכנים רבים באתרכם. עוד תוצאה נפוצה היא פשוט שדפים מאתר האינטרנט שלכם לא מופיעים בשום מקום בתוצאות החיפוש וזאת משום שגוגל הסיר דפים מסוימים מאתרכם מהאינדקס שלו.

 

כעת נמנה את סוגי הכפילויות הנפוצות הקיימות :

כפילות TITLE (כותרת העמוד)

כפילות Meta Description (תיאור העמוד)

בעיות כתובות דינאמיות באתר (תקלות נפוצות)

 

איך נזהה בעיה של כפילות תכנים באתר אינטרנט ?

הדרך המסודרת ביותר לעשות זאת היא להתקין את כלי מנהל האתרים של גוגל, כלי חינמי לחלוטין שגוגל מציעה. הכלי למעשה ממפה את כל בעיות הכפילות באתרכם ונותן עוד מידע רב נוסף ואפילו התראות כאשר הוא מזהה בעיות. הכלי הוא MUST לכל מי שלוקח ברצינות את נושא קידום האתר שלו.

אך בואו נתחיל בעצה מעשית נוספת אותה תוכלו ליישם ממש תוך כדי קריאת המאמר.
פקודת SITE של גוגל בעלת ערך רב ויכולה לספק לנו מידע חיוני על הימצאותם של כפילויות באתר.
על שעלינו לעשות הוא לכתוב בשורת החיפוש בגוגל את הפקודה כך – site:www.your-website.co.il
שהכוונה כמובן לכתוב את שם האתר שברצונכם לבדוק.

התוצאה שתקבלו תיראה כך :

 

פקודת SITE

 

דברים שיש לשים לב אליהם כמודגש בתמונה מלמעלה למטה :

1. האתר שבדקנו במקרה זה הוא לוחות הרשת המקומיות בשורת החיפוש.

2. התוצאות למעשה מציינות כמה דפים, כתבות, עמודים פנימיים וכו' גוגל סה"כ מכיר באתר שלכם. (במקרה שלנו כאן גוגל מכיר באתר כ-6510 דפים שונים).

3. הכותרת המודגשת "לוח חיפוש עבודה" היא מה שנקרא TITLE או כותרת עמוד, עליה נרחיב בהמשך.

4. הפסקה שמתחת לכותרת נקראת Meta Description, עליה נרחיב גם בהמשך.

לקטע הבא >>

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה