דוראן קידום ושיווק אתרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר באינטרנט

בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן - חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן מספק ידיעות חדשותיות, מאמרי הסבר מקיפים, פרסומים על התחדשויות חשובות ומידע מעשיר למקדמי אתרים, אנשי שיווק ופרסום, חובבי טכנולוגיה ואוהבי איטנרנט בנשמתם.

חדשות קידום אתרים מכילות מידע חשוב על שינויים במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתמים ותיאורי מקרה של אסטרטגיות חכמות לקידום אתרים אורגני. חדשות שיווק באינטרנט יעשירו את עולם הקוראים בכלים מיוחדים להפצה חכמה של תכנים עשירים ויצירת משפכי שיווק חכמים. חדשות פרסום ישתפו את הקוראים בטכניקות למדידה חכמה, רשתות פרסום עם יכולות ספציפיות ושימוש במידע (Data) להשגת רווחיות בקמפיינים פרסומיים באינטרנט. חדשות טכנולוגיה יחשפו את הקוראים לטכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר הקיימות באינטרנט, יאפשרו לקוראים חסינות גבוהה יותר לאבטחת המידע הפרטי שלהם ויקנו להם כלים להקשיח את האבטחה של הנכסים הדיגיטליים שלהם.

פוסטים אחרונים:

Mobile Page Speed – מהירות טעינת האתר (מובייל) הופכת רשמית לגורם משפיע בקידום אורגני

עוד בשנת 2010 גוגל הודיע באופן רשמי שהם מחשיבים את מהירות הטעינה של האתר כפקטור (גורם) משמעותי בדירוג התוצאות במנוע החיפוש, אך גם הוסיפו באופן ספציפי שהכוונה היא רק למנוע החיפוש למחשבים נייחים (דסקטופ) תוך התמקדות בגירסאת הדסקטופ של האתר המדורג. בחודש מרץ האחרון (2018) התבצע שינוי אלגוריתם מאסיבי (שהינו בגדר מהפיכה של ממש) אשר שינה את ליבת מנוע החיפוש. המדובר הוא ביותר מעדכון אלגוריתם רגיל, שכן מדובר באינדוקס שונה לכלל אתרי האינטרנט בעולם ו-100% מהחיפושים. העדכון המבני באינדקס

עדכון אלגוריתם גוגל – Mobile-First Index – אתרים רספונסיביים מקבלים עדיפות ועכשיו זה רשמי

עדכון אלגוריתם גוגל - Mobile-First Index

כבר לפני כשנה וחצי התחילה גוגל במה שהיא מכנה "ניסויים" בהצגת תוצאות על בסיס אלגוריתם חדש המעניק עדיפות (ולא סתם עדיפות – יותר נכון לכנות את הפעולה הענקת "ראשיות") לגרסת המובייל (Mobile) של האתר, כך שהיא מבחינתו הגרסה הראשית של האתר – בעוד שהגירסה למחשבים נייחים (Desktop) הופכת למשנית בחשיבותה. ה"ניסויים" היו בהעדפה של אתרי מובייל או אתרים רספונסיביים, והצגתם גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר אתרים שאינם אתרי מובייל (אתרים המותאמים למחשבים נייחים). משמעות הדבר הלכה למעשה היא

מה זה GDPR? התקנות שהולכות לשנות את עולם הפרסום באינטרנט

רגולציית ההגנה על הפרטיות (GDPR - General Data Protection Regulation)

רגולציית ההגנה על הפרטיות (GDPR – General Data Protection Regulation) רגולציית ההגנה על הפרטיות (GDPR – General Data Protection Regulation) היא אוסף של הוראות בינ"ל חוקיות מחייבות, אשר נוסחו והוסדרו על ידי הפרלמנט האירופי, מועצת האיחוד האירופי והנציבות האירופית כדי להכניס רגולציה לתחום שעד כה היה נטול כל התייחסות רגולטורית מתאימה – הגנת המידע והפרטיות של הגולשים באינטרנט. אומנם החוקים וההוראות עצמם חלים בטריטוריית האיחוד האירופי בלבד, זאת בכל הנוגע לעיבוד נתונים אישיים של אזרחים של האיחוד – אך סביר מאוד

שיווק ברשתות שותפים (Affiliate Marketing)

קידום ושיווק אתרי מכירות (eCommerce)

שיווק סרטונים ופרסום בווידאו (Video Marketing)

שיווק ברשתות חברתיות (SMO, SMA)

פרסום ממומן באינטרנט (SEM, CPC. CPM, CPI)

קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש (SEO, SEC)

מיטוב המרות (Conversion Optimizing)

מערכות API למדידת רווחיות קמפיינים

טכנולוגיות מעקב ומדידת גולשים (Pixel Tracking)

ניתוחים סטטיסטיים מורכבים (Web Analytics)

קניית מדיה (CPM, CPA, CPL, CPI)

קידום ושיווק אפליקציות (CPI Campaigns)

ועוד