האם גוגל בדרך להשתלט על שוק התיירות העולמי? שינוי חדש שעושה ענקית החיפוש בתוצאות העשירות (Rich snippets) יסייע לכם להשוות טיסות ומלונות ולסגור חופשה, בלי להיכנס לאתרי תיירות. עולם התיירות באינטרנט עלול להיות העולם הבא שחברה העל 'גוגל' מחפשת לדרוס, בכוונה או מתוך יתירות טכנולוגית. שינוי חדש בתצוגת תוצאות החיפוש שייכנס בקרוב לתוקף במנוע החיפוש […]
משרד פרסום דיגיטלי, המתמחה בשיווק בזירות הדיגיטליות הרבות שקיימות באינטרנט, הוא "שדרוג" של משרד הפרסום המסורתי של פעם. אותה העבודה ואותה הגברת, בעדכון אדרת, אבל כדאי לכם להכיר את שניהם כדי לדעת לבחור את מה שנכון עבורכם. משרד פרסום דיגיטלי, מול משרד פרסום מסורתי. ההבדלים בין משרד פרסום מסורתי למשרד פרסום דיגיטלי משרד פרסום דיגיטלי […]
סדר תוצאות החיפוש שמציג מנוע החיפוש של "גוגל" הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את עצמם בצורה אורגנית לראש הרשימה. אם עד עכשיו רק המתחרים האורגניים היוו בעיה, עדכון אלגוריתם חדש שהופך את הפרסומות הממומנות לפחות בולטות עלול לשנות את חוקי המשחק. שינוי תצוגת תוצאות החיפוש – מטמיעים את הפרסום הממומן […]
יש לכם אתר חדש שבדיוק עולה לאוויר? תוכניות לאתר חדש שיעלה בקרוב? כדאי מאד שתשמעו על עדכון אלגוריתם חדש שמוציאה גוגל. עדכון אלגוריתם זה קובע כי החל מיולי הקרוב אפיון אתרים יתבצע קודם כל לפי תאימותם למובייל. עדכון MFI של גוגל: כל מה שכדאי לכם לדעת יצא לכם לשמוע פעם את הביטוי "עדכון אלגוריתם" של […]
עוד בשנת 2010 גוגל הודיע באופן רשמי שהם מחשיבים את מהירות הטעינה של האתר כפקטור (גורם) משמעותי בדירוג התוצאות במנוע החיפוש, אך גם הוסיפו באופן ספציפי שהכוונה היא רק למנוע החיפוש למחשבים נייחים (דסקטופ) תוך התמקדות בגירסאת הדסקטופ של האתר המדורג. בחודש מרץ האחרון (2018) התבצע שינוי אלגוריתם מאסיבי (שהינו בגדר מהפיכה של ממש) אשר […]
כבר לפני כשנה וחצי התחילה גוגל במה שהיא מכנה "ניסויים" בהצגת תוצאות על בסיס אלגוריתם חדש המעניק עדיפות (ולא סתם עדיפות – יותר נכון לכנות את הפעולה הענקת "ראשיות") לגרסת המובייל (Mobile) של האתר, כך שהיא מבחינתו הגרסה הראשית של האתר – בעוד שהגירסה למחשבים נייחים (Desktop) הופכת למשנית בחשיבותה. ה"ניסויים" היו בהעדפה של אתרי מובייל […]
רגולציית ההגנה על הפרטיות (GDPR – General Data Protection Regulation) רגולציית ההגנה על הפרטיות (GDPR – General Data Protection Regulation) היא אוסף של הוראות בינ"ל חוקיות מחייבות, אשר נוסחו והוסדרו על ידי הפרלמנט האירופי, מועצת האיחוד האירופי והנציבות האירופית כדי להכניס רגולציה לתחום שעד כה היה נטול כל התייחסות רגולטורית מתאימה – הגנת המידע והפרטיות של הגולשים […]
הכללים החשובים ביותר לאבטחת אתר וורדפרס ומניעת פריצות אפשר לדבר רבות על וורדפרס ועל השינויים החיובים שהפלטפורמה הביאה עמה לעולם הפיתוח ולעולם ה-WEB 2.0 בכלל – ואכן התרומות הן רבות מספור ! בזכות מערכת וורדפרס, תהליך בניית אתר אינטרנט ותחזוקתו הפך לנוח ופשוט יותר ביחס לימים עברו – הימים בהם עבדנו עם מערכות ניהול תוכן […]
שנת 2012 היא ללא ספק שנה משמעותית בתחום שלנו. למרות שבכל שנה אני מוצא את עצמי אומר את אותן מילים, חשוב להבין ולהפנים את השינויים הבאים עלינו לטובה וגם להיכנס אל תוך ההשפעות ההרסניות שפגעו באתרים רבים בארה"ב וגם בישראל בחודש האחרון. ראשית לפני שנתחיל לגלוש אל תוך הממצאים ולהכין את הקרקע עבור הבאות כמו […]
מאז עדכון פנדה עולם קידום האתרים בארץ ובעולם השתנה לחלוטין, מנוע החיפוש של גוגל נעשה מדויק יותר, והדרישות שלו נעשו קפדניות יותר. כל צורת החשיבה של מקדמי אתרים משתנה מקצה אל קצה. גוגל כבר שנים מנסים לתת מענה הולם לתופעה של תוכן כפול באתר או בין אתרים שונים, מאז ומעולם כפילות תוכן הייתה בעיה בשביל […]
עולם השיווק באינטרנט הוא דינאמי, כל הזמן כלים חדשים ואפשרויות חדשות נפתחות – ומכיוון שאנחנו חיים ונושמים דיגיטל, כך הם חיינו במשרד… העבודה בדוראן היא מאוד רוחבית. לכל בעל תפקיד יש התמקצעות ספציפית, אבל המרחב המשותף מאפשר לנו לעבוד "בשולחן עגול", להתפתח יחד ולתת את השירות המקיף, המקצועי והאיכותי ביותר שאפשר לתת ללקוחות שלנו. אנחנו […]
כל אתר רוצה להתקדם ולהופיע בתוצאות החיפוש בגוגל סטטיסטיקות אחרונות קובעות – 60% מכלל החיפושים באינטרנט העולמי ו-99% מהחיפושים בעברית בישראל נעשים דרך מנוע החיפוש Google. קידום אתרים בגוגל הפך להיות השיווק האפקטיבי ביותר עבור כל אתר ועסק בארץ ובעולם. בין אם אתה מוכר שירותי ייעוץ, תוכנה, מוצרים פיזיים או אינטרנטיים – קידום אתרים אורגני […]