בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן - חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן מספק ידיעות חדשותיות, מאמרי הסבר מקיפים, פרסומים על התחדשויות חשובות ומידע מעשיר למקדמי אתרים, אנשי שיווק ופרסום, חובבי טכנולוגיה ואוהבי איטנרנט בנשמתם.

חדשות קידום אתרים מכילות מידע חשוב על שינויים במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתמים ותיאורי מקרה של אסטרטגיות חכמות לקידום אתרים אורגני. חדשות שיווק באינטרנט יעשירו את עולם הקוראים בכלים מיוחדים להפצה חכמה של תכנים עשירים ויצירת משפכי שיווק חכמים. חדשות פרסום ישתפו את הקוראים בטכניקות למדידה חכמה, רשתות פרסום עם יכולות ספציפיות ושימוש במידע (Data) להשגת רווחיות בקמפיינים פרסומיים באינטרנט. חדשות טכנולוגיה יחשפו את הקוראים לטכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר הקיימות באינטרנט, יאפשרו לקוראים חסינות גבוהה יותר לאבטחת המידע הפרטי שלהם ויקנו להם כלים להקשיח את האבטחה של הנכסים הדיגיטליים שלהם.

פוסטים אחרונים:

גוגל משנה את תצוגת תוצאות החיפוש – עדכון בתצוגת הפרסום הממומן

גוגל משנה את תצוגת תוצאות החיפוש - עדכון בתצוגת הפרסום הממומן

סדר תוצאות החיפוש שמציג מנוע החיפוש של "גוגל" הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את עצמם בצורה אורגנית לראש הרשימה. אם עד עכשיו רק המתחרים האורגניים היוו בעיה, עדכון אלגוריתם חדש שהופך את הפרסומות הממומנות לפחות בולטות עלול לשנות את חוקי המשחק. שינוי תצוגת תוצאות החיפוש – מטמיעים את הפרסום הממומן פרסום בגוגל הוא כלי שפשוט עובד, על זה אין שאלה בקרב כל בעל עסק או חברה שניסה את מזלו דרך הפרסום הממוקד ביותר של ענקית החיפוש והמידע.

עדכון אלגוריתם נוסף של גוגל בנושא מובייל – Mobile First Index

אילוסטרציה: פלאפון ליד מחשב (עדכון אלגוריתם מובייל פירסט)

יש לכם אתר חדש שבדיוק עולה לאוויר? תוכניות לאתר חדש שיעלה בקרוב? כדאי מאד שתשמעו על עדכון אלגוריתם חדש שמוציאה גוגל. עדכון אלגוריתם זה קובע כי החל מיולי הקרוב אפיון אתרים יתבצע קודם כל לפי תאימותם למובייל. עדכון MFI של גוגל: כל מה שכדאי לכם לדעת יצא לכם לשמוע פעם את הביטוי "עדכון אלגוריתם" של גוגל? מדובר בשינוי מסוים בדרכי האפיון והאינדוקס של גוגל לגבי אתרי אינטרנט, ובסופו של דבר ב"

Mobile Page Speed – מהירות טעינת האתר (מובייל) הופכת רשמית לגורם משפיע בקידום אורגני

עוד בשנת 2010 גוגל הודיע באופן רשמי שהם מחשיבים את מהירות הטעינה של האתר כפקטור (גורם) משמעותי בדירוג התוצאות במנוע החיפוש, אך גם הוסיפו באופן ספציפי שהכוונה היא רק למנוע החיפוש למחשבים נייחים (דסקטופ) תוך התמקדות בגירסאת הדסקטופ של האתר המדורג. בחודש מרץ האחרון (2018) התבצע שינוי אלגוריתם מאסיבי (שהינו בגדר מהפיכה של ממש) אשר שינה את ליבת מנוע החיפוש. המדובר הוא ביותר מעדכון אלגוריתם רגיל, שכן מדובר באינדוקס שונה לכלל אתרי האינטרנט בעולם ו-100% מהחיפושים. העדכון המבני באינדקס

שיווק ברשתות שותפים (Affiliate Marketing)

קידום ושיווק אתרי מכירות (eCommerce)

שיווק סרטונים ופרסום בווידאו (Video Marketing)

שיווק ברשתות חברתיות (SMO, SMA)

פרסום ממומן באינטרנט (SEM, CPC. CPM, CPI)

קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש (SEO, SEC)

מיטוב המרות (Conversion Optimizing)

מערכות API למדידת רווחיות קמפיינים

טכנולוגיות מעקב ומדידת גולשים (Pixel Tracking)

ניתוחים סטטיסטיים מורכבים (Web Analytics)

קניית מדיה (CPM, CPA, CPL, CPI)

קידום ושיווק אפליקציות (CPI Campaigns)

ועוד

בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט
5 (100%) 3 הצבעות