עמותת טבקה החזון המרגש של עמותת טבקה ("עושה צדק" באמהרית) הוא לאפשר לכמה שיותר מיוצאי אתיופיה להשתלב בכל רקמות החיים של החברה הישראלית כשווים בין שווים, ללא שום אפליה או גזענות. דרך הקנית ידע לבני הקהילה, טיפוח וחיזוק השכבות החלקות, וסיוע בנושאים הקשורים לצדק ומשפט הצליחה ועודנה מצליחה העמותה לעזור לאלפי אתיופים בצמיחה, שגשוג והתפתחות. […]
שוקלים לבנות אתר? התחלתם לא מזמן לבנות אתר? מתכננים לעבור לאתר חדש? ביצוע הפעולה ללא ליווי של מקדם אתרים כבר בשלב הבנייה יעלה הרבה יותר בסופו של דבר… הטעות הרווחת היא לחשוב שקודם בונים אתר ושמסיימים פונים לחברת קידום אתרים. לא משנה כמה אנשים מעידים על עצמם שהמערכת שלהם היא המערכת המושלמת עבור גוגל תמיד […]
תחום האינטרנט הוא תחום מורכב ומסועף. ישנו הפן הטכנולוגי, השיווקי, התוכני ועוד. אין הרבה טעם אם כל מה שבעל עסק – קיים ומבוסס או רק עסק מתחיל – עושה הוא לבנות אתר אינטרנט וזהו. יועץ שיווק באינטרנט הוא אדם אשר מנוסה בפנים השונות של האינטרנט – חשוב שיידע ויבין מורכבויות טכנולוגיות, מאוד מאוד חשוב שידע […]
לדוראן שורה של לקוחות מרוצים מהארץ ובחו"ל הצועדים איתנו דרך ארוכה, מבניית היסודות ועד להצלחה במטרות הפרוייקט ! פרוייקטים נבחרים בחו"ל SUN FARMING – sunfarming.de חברת סאן-פרמינג היא אחת מהחברות המובילות בצפון מזרח גרמניה להקמת פאנלים סולריים ולאנרגיה סולרית. EIS – http://www.eis-insurance.com חברת EIS הינה חברה לביטוח של יאכטות וכלי שייט נוספים המפורסמת מאוד באירופה […]
בזמן שכולם מודאגים מהתוצאות שלהם באינטרנט, הלקוחות שלנו ישנים בשקט. למה? כי אנחנו עושים את זה מכל הלב והם יודעים את זה. כשאתה כל כך אוהב לעשות משהו, אתה פשוט לא יכול לעשות אותו אחרת… בזמן שגוגל כל הזמן הופכת את התוצאות, פייסבוק מרקיעה אבל בודדים מצליחים למנף אותה להצלחה שיווקית – מעטים בלבד מצליחים […]
התחום שלנו הוא אחד התחומים המהירים והמשתנים ביותר שיש. מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, טרנדים חדשים עולים ויורדים. תעשיית קידום האתרים דומה לרכבת הרים. ניתן לדמות את החגורה שלנו למקורות המידע הרעננים שמשאירים אותנו ערים לשינויים הרבים שמתרחשים בתחום. לעסוק בקידום אתרים מבלי להישאר מעודכן דומה לנסיעה ברכבת הרים ללא חגורה. מרבית המקורות העדכניים בתחום הם […]
קידום אתרים מצריך שימוש בכלים רבים, ישנם כלים שמנתחים מבנים פנימיים של אתר, מודדים תחרותיות בענפים שונים, מדווחים על מיקומים, מסייעים במחקרי מילות מפתח, מאתרים שגיאות קוד והרשימה עוד ארוכה… הנה רשימה של כלים מועדפים עלינו מהמקצועיים בשוק. MOZBAR– המדדים של MOZ מהווים פאקטור מעולה לבחירת מקורות לקישורים, האלגוריתם שהם הרכיבו ללא ספק […]
בואו ללמוד קידום אתרים בקורס המקצועי והוותיק ביותר בשוק! 104 שעות לימוד פרונטאליות, ו-100 שעות עבודה מעשיות הקורס המקיף והשלם ביותר בארץ בכל הקשור לקידום אתרים במנועי חיפוש – קורס פרטי לעובדי החברה שלכם או ללקוחותיכם. תלמידי הקורס, ייחשפו לשיטות קידום האתרים המובילות והיעילות, וייחשפו לכלים וידע מקצועי במטרה לאפשר לאתר האינטרנט למנף את הכנסותיהם […]
מה יקרה אם תקליד את שמך המלא בגוגל? איזה תוצאות יתקבלו אז? האם נראה את המסעדות האחרונות שהמלצת עליהן? עצומה נגד ניסויים בבעלי חיים שחתמת עליה פעם ושכחת? ידיעות חדשותיות כלשהן, או אולי… כלום? יותר אנשים כיום מבינים את החשיבות של מיתוג אישי באינטרנט. כל דמות ציבורית ולא משנה באיזה גודל, תחום או עיסוק זקוקה […]
ארכיטקטורה פנימית – Hierarchy בעזרת שימוש הגיוני מחד, אך יצירתי מאידך במחקר מילות המפתח שבוצע עם תחילת הפרויקט, כל משורטט בבירור המבנה האידיאלי של עץ האתר. היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה תוביל את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה יותר. בכל מחקר נוצר מיפוי של המבנה הקיים וניתנת הדרכה מלאה כיצד להתמירו לאופק החדש שנפרש, תוך […]
תוכן הוא לב לבו של כל מיזם אינטרנט. בצירוף לעובדה החד משמעית שאיכות התוכן המוצגת לגולשים היא מה שיקבע את האופן בו הם יתפסו את האתר, המותג והעסק שמאחוריו – עם השינויים הרבים שנוצרו במנועי החיפוש לאחרונה התוכן הופך לאסטרטגיה בפני עצמה, אשר דורשת חשיבה מעמיקה ויישום יצירתי. מעבר להנחיות כתיבה אשר יתאימו לדרישות מנועי […]
קידום אתרים בעידן החדש בעלי אתרים, אנשיי שיווק, חברות בניית אתרים, מתכנתים ומעצבים. בואו ללמוד מהאנשים שמכשירים בשוק את מקדמי האתרים. מה לצפות ממקדם האתר שלי? איזה פעולות יכולות לתרום לקידום האתר? איך לבנות את האתר בצורה אופטימלית לגוגל? • הסמינר מיועד לכל אדם המעוניין להעמיק את הידע שלו בקידום אתרים ושיווק באינטרנט • המשתתפים […]