בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן - חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן מספק ידיעות חדשותיות, מאמרי הסבר מקיפים, פרסומים על התחדשויות חשובות ומידע מעשיר למקדמי אתרים, אנשי שיווק ופרסום, חובבי טכנולוגיה ואוהבי איטנרנט בנשמתם.

חדשות קידום אתרים מכילות מידע חשוב על שינויים במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתמים ותיאורי מקרה של אסטרטגיות חכמות לקידום אתרים אורגני. חדשות שיווק באינטרנט יעשירו את עולם הקוראים בכלים מיוחדים להפצה חכמה של תכנים עשירים ויצירת משפכי שיווק חכמים. חדשות פרסום ישתפו את הקוראים בטכניקות למדידה חכמה, רשתות פרסום עם יכולות ספציפיות ושימוש במידע (Data) להשגת רווחיות בקמפיינים פרסומיים באינטרנט. חדשות טכנולוגיה יחשפו את הקוראים לטכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר הקיימות באינטרנט, יאפשרו לקוראים חסינות גבוהה יותר לאבטחת המידע הפרטי שלהם ויקנו להם כלים להקשיח את האבטחה של הנכסים הדיגיטליים שלהם.

ניסוח מודעות נכון – תתחיל להרוויח

יש לך קמפיין ממומן שמבזבז יותר כסף ממה שהוא מצליח להכניס לך? אתה מרגיש שאדוורדס עובד לכולם אבל לך לא ? ניסוח מודעות נכון לא רק חוסך כסף, אלא מכניס לך הרבה יותר כסף! רוצה לדעת כיצד? המודעה הממומנת היא הדבר שיקבע האם הגולש ילחץ על המודעה שלך או לא. כמו כן, היא גם הדבר […]

קרא עוד

כך תשפר את הופעת אתרך על ידי שימוש במילות מפתח

בשבוע שעבר כתבנו איך לשפר את איכות התוכן באתר ואיך לבצע מחקר ביטויים נכון. השבוע נעסוק בשילובם של אותם ביטויים באתר. אחת הטעויות הגדולות של בעלי אתרים היא שילובם הלא נכון של ביטויים מסוימים באתר. כלומר הרבה אנשים נוטים לדחוס יתר על המידה ביטויים בדפים שונים, בין אם זה בדף הבית או בין אם זה […]

קרא עוד

הסוד הגדול! למה כמעט 70% מהאנשים מאוכזבים מהקידום והשיווק שלהם באינטרנט? (חלק 2 מתוך 2)

אחרי שבחלק הקודם הראינו איך חד משמעית הסיבה הגדולה לאכזבה המתמדת משיווק באינטרנט היא הגדרת מטרות לא נכונות או אי הגדרת מטרות בכלל, עכשיו נוכל לדבר על הדרכים השונות למדוד האם המטרות מושגות. רק נזכיר שבשביל שנוכל למדוד אנחנו חייבים שהמטרות יהיו ברורות ויהיו בעלות יכולת מדידה טכנולוגית ואמפירית כך שנוכל לדעת בוודאות מאיזה מקור […]

קרא עוד

אתה ראשון בגוגל אבל איכות הלידים שלך גרועה ?

אתה מבצע קידום בגוגל ואפילו רואה תוצאות מעולות ! הטלפון מצלצל אבל רוב הטלפונים הללו אינן מכירות כלל ? ייתכן שאתה תקוע במצב שבו אתה מופיע בביטויים שאינם רלוונטיים לקהל היעד שלך, ומי שמגיע אלייך פשוט אינו מעוניין במוצר שלך. אחת הבעיות הנפוצות של בעלי עסקים היא הופעה בביטויים שאינם נכונים לאתר שלהם, ייתכן שגם […]

קרא עוד

תכנון נכון בשיווק האינטרנטי מביא רווחים גדולים !

שאלה שעולה לא מעט באשר לחילוק תקציבי השיווק האינטרנטי היא: "היכן עליי להשקיע את מירב הכסף שלי?", רוב אנשי השיווק האינטרנטי יגידו לכם – Google, אך לא תמיד זה פתרון חכם. בכדי להתחיל תהליך שיווקי נכון יהיה עלייך להגדיר את המטרות שלך ולדעת למדוד אותן, אם אינך יודע איך לעשות זאת אל תשכח לקרוא את […]

קרא עוד

כך תחשוף את עמוד הפייסבוק שלך בפני קהל חדש

כל יום מצטרפים אלי לדף הפייסבוק לקוחות פוטנציאלים חדשים? איך אצלך? אתה מרגיש תקוע עם כמות לייקים קטנה בעמוד שפשוט לא גדלה ? בעזרת מספר פעולות פשוטות תוכל לחשוף את דף הפייסבוק שלך לקהל רחב ולהביא יותר לייקים לעמוד הפייסבוק שלך. זה קורה לרוב דפי הפייסבוק העסקיים, הם מקימים עמוד מדוגם ומתחילים במסע אל עבר […]

קרא עוד

תפסיק לחשוב שהאתר שלך נועד למכור

הכותרת יכולה לבלבל וזאת בגלל שרוב האנשים חושבים ששיווק ומכירות זה אותו דבר, אך זו טעות נפוצה מאוד, כזו שגורמת לך לאבד מכירות ולפספס אותם, אתר האינטרנט שלכם הוא "הפנים של העסק שלכם" על גבי האינטרנט, לכן אמור להיות שער הכניסה של הלקוח הפוטנציאלי לעסק שלכם. אתה הוא איש המכירות של העסק, האתר הוא רק […]

קרא עוד

תוכן, המלך של האינטרנט

כן כן, קראת נכון. יש לך אתר עם תוכן אבל גולשים לא פונים אלייך ? היום כל בעל עסק יודע שאחד הדברים הכי חשובים אם לא החשוב מביניהם בכל מה שקשור לקידום האתר שלך בגוגל הוא איכות התוכן שיש לך באתר. לכן, זלזול באיכות התוכן או אי עמידה בסטנדרטים גבוהים יכול להביא לפגיעה אנושה במיקומי […]

קרא עוד

שפצר את עמוד הנחיתה שלך וקבל יותר מכירות

רוצה לדעת איך להגדיל את כמות הפניות מאנשים שהקליקו על המודעה שלך? יכול להיות שאתה עושה משהו לא נכון? דע ששימוש בדף נחיתה, שבנוי נכון, יגדיל את כמות הפניות שתקבל מהקמפיין הממומן שלך! מפרסמים רבים נוטים להפנות גולשים מהמודעות הממומנות (מודעות אדוורדס), אל דף הבית של האתר – מדובר בטעות חמורה! גולש שהקליק על מודעה […]

קרא עוד

כך תביא יותר גולשים מהפייסבוק לאתר העסק

בדקת כמה אנשים הגיעו לאתרך מהפייסבוק והתאכזבת ? גם אחרי שהשקעת רבות בעמוד עסקי והוספת לייקים לעמוד עדיין לא מגיעים לאתר שלך ? האם ידעת שבעזרת כמה מהלכים פשוטים תוכל לשפר באופן ניכר את כמות הגולשים לאתר שלך? התופעה הזו מאוד שכיחה וממש לא זניחה, התחושה הזו שדף הפייסבוק שלך לא מביא תנועה משמעותית לאתר […]

קרא עוד

5 שינויים במודעות שיגדילו את כמות המכירות שלך

יש לך תקציב פרסום, אבל אתה לא מצליח לנצל אותו? אתה שואל את עצמך, למה לא לוחצים על המודעות שלי? האם ידעתם שאחת הסיבות העיקריות למספר נמוך של הקלקות, זו מודעה שאינה מושכת את הגולש? כך תוכלו להביא יותר לקוחות פוטנציאלים, ללחוץ על המודעה שלכם: • הקפיד להשתמש במילה אותה חיפש הגולש, במודעה– הגיוני שאדם […]

קרא עוד

איך שתיים וחצי שורות של טקסט יעשו את כל ההבדל?

קידמת את עמוד המוצר שלך מזה חודשים והוא עדיין לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל ? לעיתים שתי שורות של טקסט יעשו את ההבדל המשמעותי ביותר עבורך. בטיפ הקודם סקרנו את חשיבות הטייטל (הכותרת) בעמודי האתר ואת האפקט של תג זה על מנוע החיפוש. השבוע נעסוק בדבר לא פחות חשוב אשר יכול לתרום לקידום האתר שלך […]

קרא עוד

בואו נתחיל שיחה