בניית מותג באינטרנט היא פעולה מורכבת הדורשת תכנון מראש, ייעוץ וליווי, מחקר מקדים, אסטרטגיה ועוד… בין אם המוצר או השירות קיים כבר, ומחזיק באג'נדה מיתוגית בעולם האופליין – ישנם אספקטים רבים שעליו לקחת בחשבון בבואו להציג את עצמו באינטרנט. האינטרנט הוא עולם של תוכן, וככזה חשוב לדעת איך לתרגם את ערכי המותג הקיימים, והדברים שירצה […]
עם ניסיון של למעלה מ-7 שנים, מעניקה חברת דוראן שירותי קידום אתרים אורגני (העלאת האתר בתוצאות המוצגות במנועי החיפוש) לעשרות לקוחות בארץ ובעולם. תוך שמירה על רמת איכות גבוהה וקפדנית לקוחותינו נהנים מקידום איכותי המחזיק לאורך זמן רב אל מול המתחרים, ומניב עבורם כמויות גולשים רבות, ורווחים הולכים וגדלים משנה לשנה. חושבים אתכם בגדול ורצים […]
יש לך קמפיין ממומן שמבזבז יותר כסף ממה שהוא מצליח להכניס לך? אתה מרגיש שאדוורדס עובד לכולם אבל לך לא ? צור איתנו קשר – 03-5227221 ניסוח מודעות נכון לא רק חוסך כסף, אלא מכניס לך הרבה יותר כסף! רוצה לדעת כיצד? המודעה הממומנת היא הדבר שיקבע האם הגולש ילחץ על המודעה שלך או לא. […]
בשבוע שעבר כתבנו איך לשפר את איכות התוכן באתר ואיך לבצע מחקר ביטויים נכון. השבוע נעסוק בשילובם של אותם ביטויים באתר. אחת הטעויות הגדולות של בעלי אתרים היא שילובם הלא נכון של ביטויים מסוימים באתר. כלומר הרבה אנשים נוטים לדחוס יתר על המידה ביטויים בדפים שונים, בין אם זה בדף הבית או בין אם זה […]
אחרי שבחלק הקודם הראינו איך חד משמעית הסיבה הגדולה לאכזבה המתמדת משיווק באינטרנט היא הגדרת מטרות לא נכונות או אי הגדרת מטרות בכלל, עכשיו נוכל לדבר על הדרכים השונות למדוד האם המטרות מושגות. רק נזכיר שבשביל שנוכל למדוד אנחנו חייבים שהמטרות יהיו ברורות ויהיו בעלות יכולת מדידה טכנולוגית ואמפירית כך שנוכל לדעת בוודאות מאיזה מקור […]
אתה מבצע קידום בגוגל ואפילו רואה תוצאות מעולות ! הטלפון מצלצל אבל רוב הטלפונים הללו אינן מכירות כלל ? ייתכן שאתה תקוע במצב שבו אתה מופיע בביטויים שאינם רלוונטיים לקהל היעד שלך, ומי שמגיע אלייך פשוט אינו מעוניין במוצר שלך. אחת הבעיות הנפוצות של בעלי עסקים היא הופעה בביטויים שאינם נכונים לאתר שלהם, ייתכן שגם […]
שאלה שעולה לא מעט באשר לחילוק תקציבי השיווק האינטרנטי היא: "היכן עליי להשקיע את מירב הכסף שלי?", רוב אנשי השיווק האינטרנטי יגידו לכם – Google, אך לא תמיד זה פתרון חכם. בכדי להתחיל תהליך שיווקי נכון יהיה עלייך להגדיר את המטרות שלך ולדעת למדוד אותן, אם אינך יודע איך לעשות זאת אל תשכח לקרוא את […]
כל יום מצטרפים אלי לדף הפייסבוק לקוחות פוטנציאלים חדשים? איך אצלך? אתה מרגיש תקוע עם כמות לייקים קטנה בעמוד שפשוט לא גדלה ? בעזרת מספר פעולות פשוטות תוכל לחשוף את דף הפייסבוק שלך לקהל רחב ולהביא יותר לייקים לעמוד הפייסבוק שלך. זה קורה לרוב דפי הפייסבוק העסקיים, הם מקימים עמוד מדוגם ומתחילים במסע אל עבר […]
הכותרת יכולה לבלבל וזאת בגלל שרוב האנשים חושבים ששיווק ומכירות זה אותו דבר, אך זו טעות נפוצה מאוד, כזו שגורמת לך לאבד מכירות ולפספס אותם, אתר האינטרנט שלכם הוא "הפנים של העסק שלכם" על גבי האינטרנט, לכן אמור להיות שער הכניסה של הלקוח הפוטנציאלי לעסק שלכם. אתה הוא איש המכירות של העסק, האתר הוא רק […]
כן כן, קראת נכון. יש לך אתר עם תוכן אבל גולשים לא פונים אלייך ? היום כל בעל עסק יודע שאחד הדברים הכי חשובים אם לא החשוב מביניהם בכל מה שקשור לקידום האתר שלך בגוגל הוא איכות התוכן שיש לך באתר. לכן, זלזול באיכות התוכן או אי עמידה בסטנדרטים גבוהים יכול להביא לפגיעה אנושה במיקומי […]
רוצה לדעת איך להגדיל את כמות הפניות מאנשים שהקליקו על המודעה שלך? יכול להיות שאתה עושה משהו לא נכון? דע ששימוש בדף נחיתה, שבנוי נכון, יגדיל את כמות הפניות שתקבל מהקמפיין הממומן שלך! מפרסמים רבים נוטים להפנות גולשים מהמודעות הממומנות (מודעות אדוורדס), אל דף הבית של האתר – מדובר בטעות חמורה! גולש שהקליק על מודעה […]
בדקת כמה אנשים הגיעו לאתרך מהפייסבוק והתאכזבת ? גם אחרי שהשקעת רבות בעמוד עסקי והוספת לייקים לעמוד עדיין לא מגיעים לאתר שלך ? האם ידעת שבעזרת כמה מהלכים פשוטים תוכל לשפר באופן ניכר את כמות הגולשים לאתר שלך? התופעה הזו מאוד שכיחה וממש לא זניחה, התחושה הזו שדף הפייסבוק שלך לא מביא תנועה משמעותית לאתר […]