תוכן עניינים 1. מה גוגל יודעת על התנהגות גולשים – חלק א 2. מה גוגל יודעת על התנהגות גולשים – חלק ב בחלק הקרוב ניגע אחת ולתמיד בנושא הסקת מסקנות מהתנהגות גולשים באתרים. הרשיתי לעצמי לעבור על מחקרים רבים והכתבה לקחה לא מעט זמן בכדי לסכם את המסקנות שלה לכדי מאמר אכיל וקל לעיכול, מקווה […]
קידום אתרים בארץ מתבסס ברובו על גוגל, הפרמטרים שגוגל מציבים לדירוג הם הפרמטרים הקריטיים ביותר לנו כמקדמי אתרים בכדי לדרג את האתר של לקוחותינו גבוה ככל שאפשר בתוצאות החיפוש בכמה שיותר ביטויים. בוידיאו שעלה לא מזמן בערוץ של גוגל (מהם הפרמטרים לדירוג האתר בגוגל למעט פייג’ראנק), מאט קאטס מסביר שישנם מעל ל-200 פרמטרים שונים […]
הסתכלות פנימית על אחת הפעולות הכי נפוצות בקידום אתרים – החלפות קישורים כולנו יודעים שאחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג של גוגל הוא קישורים נכנסים. בצורה מופשטת ניתן לומר שככל שיש יותר אתרים אשר רלוונטיים לאתר שלנו אשר מצביעים עלינו ביחס לביטוי ספציפי, כך הרלוונטיות שלנו בביטוי עולה. “הצבעות אמון” כאלו הן תוצר של […]
שלושה בכירים בגוגל נעצרו בטענה כי הם אישית אחראים על פגיעה בפרטיות, וזאת לאחר שסרטון בו נראו נערים מתעללים בחולה תסמונת דאון, לא הוסר מהרשת, כמו גם הקישורים אליו דרך תוצאות החיפוש, ולא היה מעקב על הפצתו. התביעה כאמור יועדה באופן אישי כנגד השלושה. באיטליה, ובעולם כולו, מתחילים לתת דגש על הזכות לפרטיות לנוכח פגיעות […]
“לכולנו יש יכולת. ההבדל הוא באופן בו אנו משתמשים בה.”קידום אתרים – יחי ההבדל הקטן תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי ומשתנה כל הזמן, מקדם אתרים איכותי הוא מקדם אתרים אשר מתעדכן בצורה שוטפת בתחום ויודע להסתגל לשינויים שבאים מולו, החכמה היא לבצע פעולות שעל אף השינויים יישארו אפקטיביים. ישנן טכניקות אינספור לקידום אתרים, […]
הצהרה מעניינת של מאט קאטס בבלוג שלו הביאה אותי לכתוב את המאמר הבא, בפוסט הקצרצר שלו (calling out for link spam reports) הובהר שמפתחים כבר כמה זמן אלגוריתמים אשר נועדו לחסל לחלוטין את ספאם הקישורים על גבי הרשת, ואף נפתח טופס דיווח מיוחד לבעלי אתרים שמעוניינים לדווח על אתרים החשודים בספאם קישורים. עצם יצירת הטופס […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. פרסום מאמרים 3. מבוא לפורומים 4. כיצד לאתר פורומים 5. על בלוגים בתחום שלנו יוצא לי להיתקל בלא מעט עוסקים זעירים, בינוניים ועצמאים אשר פועלים בנישות ממוקדות כגון פסיכולוגים, עורכי דין, מאמנים עסקיים ועוד… לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור חברת קידום אתריםשתעבוד בשבילו. מה שאנשים אינם יודעים הוא […]
כידוע לכולנו ענקית החיפוש גוגל נוהגת להפתיע אותנו בכל שנה בחידושים טכנולוגיים והפגנת יכולות הולכות וגדלות בניתוח המידע ברשת האינטרנט. גוגל עובדת ללא הרף במטרה להפוך את המידע הזמין עבורנו למידע הרלוונטי ביותר והמדויק ביותר בכל רגע נתון. חברות קידום אתרים ועצמאים בתחום מאז ומתמיד התחלקו לשתי אסכולות. האחת היא הבן הסורר, זה שמנסה לעקוף […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. הפרופיל האישי 3. השגת דירוג ומה לא כדאי לעשות גוגל לא מפסיקה להפתיע ומנחיתה מכה אחר מכה על עולם האינטרנט. בכנס שנערך ב- 09 לפברואר שהוא גם אירוע ההשקה הרשמי של google buzz , צפינו בהשקה של פלטפורמת שיתוף חברתית חדשה שמתלבשת על חשבון בGMAIL שלנו. בדומה לFeed של […]
זה בסדר אם אתם לא משתמשים בטוויטר, לחלקנו זה לא נכנס באסטרטגית הקידום שלנו. זה בסדר לא לקחת חלק ברשתות חברתיות, עם זאת אם אתם מעוניינים בבאז וויראלי איכותי לצד הקידום, כדי שתקראו את הכתבה הנוכחית . זה בסדר אם אתם לא משתמשים בטוויטר, לחלקנו זה לא נכנס באסטרטגית הקידום שלנו. זה בסדר לא […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים באירוע החיפוש שנערך ב- 7 לדצמבר 2009, חשפה בפנינו גוגל התקדמות אדירה נוספת בטכנולוגיות החיפוש שלה. האירוע היה מרגש וחדשני. באותו ערב הוצגו בפניי עינינו המשתאות חיפוש קולי, חיפוש ויזואלי (Google goggles), מערכת תרגום קולית מדויקת […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. קישורים קטנים 3. אינדנטציה (שתי תוצאות) 4. פירורי לחם 5. קווים מנחים כל מקדם אתרים חולם עליהם בלילה, חברות קידום אתרים מכוונות את כל המיקוד שלהם לאותו יעד נכסף, לקוחות צופים בשקיקה ליום שבו זה יקרה גם להם. אתרים בכל הגדלים רוצים אותם. ניתן להגיד שהם נחשקים באינטרנט כמו שנער […]