בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן - חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן מספק ידיעות חדשותיות, מאמרי הסבר מקיפים, פרסומים על התחדשויות חשובות ומידע מעשיר למקדמי אתרים, אנשי שיווק ופרסום, חובבי טכנולוגיה ואוהבי איטנרנט בנשמתם.

חדשות קידום אתרים מכילות מידע חשוב על שינויים במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתמים ותיאורי מקרה של אסטרטגיות חכמות לקידום אתרים אורגני. חדשות שיווק באינטרנט יעשירו את עולם הקוראים בכלים מיוחדים להפצה חכמה של תכנים עשירים ויצירת משפכי שיווק חכמים. חדשות פרסום ישתפו את הקוראים בטכניקות למדידה חכמה, רשתות פרסום עם יכולות ספציפיות ושימוש במידע (Data) להשגת רווחיות בקמפיינים פרסומיים באינטרנט. חדשות טכנולוגיה יחשפו את הקוראים לטכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר הקיימות באינטרנט, יאפשרו לקוראים חסינות גבוהה יותר לאבטחת המידע הפרטי שלהם ויקנו להם כלים להקשיח את האבטחה של הנכסים הדיגיטליים שלהם.

החיפוש החברתי של גוגל באוויר בגרסת בטה

מהלך השנה הקודמת גוגל הכריזה על ניסוי בחיפוש חברתי. המטרה הייתה להציג בתוצאות החיפוש תוצאות מתוך החברים הקשורים אלינו ברשתות החברתיות השונות. ממש אתמול (27-01-10) הודיעה גוגל רשמית על גרסת בטה של החיפוש החברתי בgoogle.com. החיפוש החברתי מוגדר בתוך הפרופיל האישי שלנו ומאפשר לנו למעשה לספק לגוגל את כל המקורות אליהם אנחנו מחוברים. פייסבוק, טוויטר, […]

קרא עוד

חדשות גוגל – מיתוסים ואמיתות

תוכן העניינים 1. מבוא 2. מתחרים וכתבות דלילות 3. מפת אתר,מבנה, Adsense בעלי אתרי תוכן רבים, תוהים תכופות למה גוגל אינו מציג אותם בתוצאות החדשות שלו, או דילג על התמונה הקשורה למאמר. בחיפוש אחר תשובות, שמנו לב שישנם הרבה סברות ובעיקר הרבה בלבול, אבל תשובות חד משמעיות, שיסבירו בוודאות איך להעלות את הדירוג של הכתבות […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – המדריך המלא

תוכן העניינים  1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   לאחר קריאה מרובה על שיטות לבניית קישורים בארץ ובחו"ל, הייתי חייב לכתוב את המאמר הזה […]

קרא עוד

איך להופיע בחדשות גוגל – דרישות טכניות

תוכן העניינים 1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד בחלק הקודם של המאמר, עסקנו בדרישות העריכה הבסיסיות הדרושות בכדי לאפשר לגוגל להבין שהאתר הספציפי, על כתבותיו המתעדכנות תדיר, ראוי להופיע בתוצאות חדשות גוגל. בחלק הנוכחי, נעסור בדרישות הטכניות הדרושות לשם כך. כותרות המאמר הכותרות צריכות להיות […]

קרא עוד

איך להופיע בחדשות גוגל – דרישות כלליות חשובות

תוכן העניינים  1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד דרישות ודגשים חשובים בחלק הקודם של המאמר, התעמקנו בדרישות הטכניות, ועכשיו נוסיף מספר דגשים נוספים.   שפה חדשות גוגל תומכים אך ורק בשפה אחת בכל עמוד. הקידוד הטוב ביותר הוא 8-UTF. שמור אך ורק גירסא אחת, בשפה […]

קרא עוד

כיצד תמנעו כפילות תוכן באתרכם ? – מבוא

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description כפילות תוכן הוא אחד הגורמים הנפוצים בישראל ובכלל באופן כללי באינטרנט. חלק גדול מאופטימיזציית תוכן נכונה באתר מוקדש לטיפול דקדקני ומפורט בבעיות הכפילות השונות. במאמר הקרוב נשתדל לכסות את סוגי הכפילויות הקיימות באתרי אינטרנט, הגורמים אליהם והצעות לפתרון וכמובן כיצד תזהו אותם […]

קרא עוד

כיצד תמנעו כפילות תוכן באתרכם ? – סממנים מובהקים

תוכן העניינים  1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description   בקטע הקודם למדנו מהם בעיות כפילות תכנים באתר, סיווגנו אותם לשלושה סוגים מרכזיים ולימדנו כיצד לזהות אותם באמצעות פקודת SITE וכעת נתחיל לעבור על הסימפטומים השונים שיש לשים לב אליהם. סממן מובהק לבעיית כפילות תכנים באתר לאחר ביצוע פקודת SITE, דפדפו […]

קרא עוד

כיצד תמנעו כפילות תוכן באתרכם ? – כפילויות TITLE

תוכן העניינים  1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description   בקטע הקודם הראנו כדוגמה כיצד כפילויות של תגיות שונות באתר יגרמו להסרת דפים מתוך תוצאות החיפוש כעת נלמד לזהות את שני סוגי הכפילויות הנפוצות ביותר אשר גורמות לבעיות אלו. בואו ניקח כדוגמה את דף תוצאות מס' 69 ונבחן מה אנחנו רואים […]

קרא עוד

כיצד תמנעו כפילות תוכן באתרכם ? – כפילויות Description

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description   בקטע הקודם למדנו כיצד לזהות כפילויות בכותרות העמודים והנזקים הנגרמים כתוצאה מטיפול לקוי בהם, בקטע הקרוב נדבר על נושא כפילויות "תיאור דף" או Meta Description. בואו נשוב ונבחן את אותו צילום מסך שוב :     כעת נתמקד בפסקה הקצרה שמתחת […]

קרא עוד

איך להופיע בחדשות גוגל – תוכן לנרשמים בלבד

תוכן העניינים  1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד   תוכן לנרשמים בלבד בחלק הקודם של המאמר, עברנו על הדגשים החשובים בבואנו לקדם אתר בצורה מאסיבית במערכת החדשות של גוגל. בחלק הנוכחי, נתעסק בפתרונות לאתרים המציגים תוכן למשתמשים רשומים בלבד. אם האתר משתמש בתכנים המיועדים לנרשמים/משלמים […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – סוגי קישורים

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   סוגי קישורים ברשימה המפורטת למטה נמנה את סוגי הקישורים השונים הקיימים ברשת, הם מדורגים לפי […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – קישורים מאתרי ממשלה

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   אתרי חינוך ואתרי ממשלה כפי שנאמר במאמר הקודם, הקישורים החזקים ביותר שניתן להשיג בארץ לקידום […]

קרא עוד

בואו נתחיל שיחה