ב28 לינואר 2010 מלאו ל- Digg 5 שנים. את ההשראה לאתר קיבל המייסד קווין רוז מאתר הבוקמארקס סלאשדוט. “ממש רציתי לראות מה יקרה אם ניתן לגולשים להצביע אילו סיפורים יופיעו בעמוד הראשון” אומר קווין. הדרך משם להפוך להיות אחד מאתר המידע המהיר המצליחים בהיסטוריה הייתה עניין של שנים ספורות. קהילת המשתמשים של Digg גדלה באופן […]
מהלך השנה הקודמת גוגל הכריזה על ניסוי בחיפוש חברתי. המטרה הייתה להציג בתוצאות החיפוש תוצאות מתוך החברים הקשורים אלינו ברשתות החברתיות השונות. ממש אתמול (27-01-10) הודיעה גוגל רשמית על גרסת בטה של החיפוש החברתי בgoogle.com. החיפוש החברתי מוגדר בתוך הפרופיל האישי שלנו ומאפשר לנו למעשה לספק לגוגל את כל המקורות אליהם אנחנו מחוברים. פייסבוק, טוויטר, […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. מתחרים וכתבות דלילות 3. מפת אתר,מבנה, Adsense בעלי אתרי תוכן רבים, תוהים תכופות למה גוגל אינו מציג אותם בתוצאות החדשות שלו, או דילג על התמונה הקשורה למאמר. בחיפוש אחר תשובות, שמנו לב שישנם הרבה סברות ובעיקר הרבה בלבול, אבל תשובות חד משמעיות, שיסבירו בוודאות איך להעלות את הדירוג של הכתבות […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה לאחר קריאה מרובה על שיטות לבניית קישורים בארץ ובחו”ל, הייתי חייב לכתוב את המאמר הזה […]
תוכן העניינים 1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד בחלק הקודם של המאמר, עסקנו בדרישות העריכה הבסיסיות הדרושות בכדי לאפשר לגוגל להבין שהאתר הספציפי, על כתבותיו המתעדכנות תדיר, ראוי להופיע בתוצאות חדשות גוגל. בחלק הנוכחי, נעסור בדרישות הטכניות הדרושות לשם כך. כותרות המאמר הכותרות צריכות להיות […]
תוכן העניינים 1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד דרישות ודגשים חשובים בחלק הקודם של המאמר, התעמקנו בדרישות הטכניות, ועכשיו נוסיף מספר דגשים נוספים. שפה חדשות גוגל תומכים אך ורק בשפה אחת בכל עמוד. הקידוד הטוב ביותר הוא 8-UTF. שמור אך ורק גירסא אחת, בשפה […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description כפילות תוכן הוא אחד הגורמים הנפוצים בישראל ובכלל באופן כללי באינטרנט. חלק גדול מאופטימיזציית תוכן נכונה באתר מוקדש לטיפול דקדקני ומפורט בבעיות הכפילות השונות. במאמר הקרוב נשתדל לכסות את סוגי הכפילויות הקיימות באתרי אינטרנט, הגורמים אליהם והצעות לפתרון וכמובן כיצד תזהו אותם […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description בקטע הקודם למדנו מהם בעיות כפילות תכנים באתר, סיווגנו אותם לשלושה סוגים מרכזיים ולימדנו כיצד לזהות אותם באמצעות פקודת SITE וכעת נתחיל לעבור על הסימפטומים השונים שיש לשים לב אליהם. סממן מובהק לבעיית כפילות תכנים באתר לאחר ביצוע פקודת SITE, דפדפו […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description בקטע הקודם הראנו כדוגמה כיצד כפילויות של תגיות שונות באתר יגרמו להסרת דפים מתוך תוצאות החיפוש כעת נלמד לזהות את שני סוגי הכפילויות הנפוצות ביותר אשר גורמות לבעיות אלו. בואו ניקח כדוגמה את דף תוצאות מס’ 69 ונבחן מה אנחנו רואים […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סממנים מובהקים 3. כפילויות Title 4. כפילויות Description בקטע הקודם למדנו כיצד לזהות כפילויות בכותרות העמודים והנזקים הנגרמים כתוצאה מטיפול לקוי בהם, בקטע הקרוב נדבר על נושא כפילויות “תיאור דף” או Meta Description. בואו נשוב ונבחן את אותו צילום מסך שוב : כעת נתמקד בפסקה הקצרה שמתחת […]
תוכן העניינים 1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד תוכן לנרשמים בלבד בחלק הקודם של המאמר, עברנו על הדגשים החשובים בבואנו לקדם אתר בצורה מאסיבית במערכת החדשות של גוגל. בחלק הנוכחי, נתעסק בפתרונות לאתרים המציגים תוכן למשתמשים רשומים בלבד. אם האתר משתמש בתכנים המיועדים לנרשמים/משלמים […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה סוגי קישורים ברשימה המפורטת למטה נמנה את סוגי הקישורים השונים הקיימים ברשת, הם מדורגים לפי […]