בלוג דוראן – חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן - חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

חדשות קידום אתרים, טכנולוגיות פרסום ושיווק באינטרנט

בלוג דוראן מספק ידיעות חדשותיות, מאמרי הסבר מקיפים, פרסומים על התחדשויות חשובות ומידע מעשיר למקדמי אתרים, אנשי שיווק ופרסום, חובבי טכנולוגיה ואוהבי איטנרנט בנשמתם.

חדשות קידום אתרים מכילות מידע חשוב על שינויים במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתמים ותיאורי מקרה של אסטרטגיות חכמות לקידום אתרים אורגני. חדשות שיווק באינטרנט יעשירו את עולם הקוראים בכלים מיוחדים להפצה חכמה של תכנים עשירים ויצירת משפכי שיווק חכמים. חדשות פרסום ישתפו את הקוראים בטכניקות למדידה חכמה, רשתות פרסום עם יכולות ספציפיות ושימוש במידע (Data) להשגת רווחיות בקמפיינים פרסומיים באינטרנט. חדשות טכנולוגיה יחשפו את הקוראים לטכנולוגיות הפרסום והשיווק המתקדמות ביותר הקיימות באינטרנט, יאפשרו לקוראים חסינות גבוהה יותר לאבטחת המידע הפרטי שלהם ויקנו להם כלים להקשיח את האבטחה של הנכסים הדיגיטליים שלהם.

טיפים לבניית קישורים – קישורים מאתרים אקדמאים

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   הקישורים החשובים ביותר אחרי קישורים ממשלתיים וחינוכיים הם קישורים מאתרים ברי סמכא (trust rank) אתרים […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – אתרים ברי סמכא (מבוא)

תוכן העניינים  1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   אתרים ברי סמכא הם אתרים שגוגל מחשיב מהימנים ונקראים באנגלית (trusted rank) קישורים מאתרים אלו […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – זיהוי אתרים ברי סמכא

תוכן העניינים  1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   בקטע הקודם הדגשנו את ההבדלים שבין שאילתות החיפוש השונות וכיצד גוגל מתייחס אליהן, כעת בואו […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – כיצד משיגים קישורים מאתרים ברי סמכא ?

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   בקטע הקודם למדנו כיצד נוכל לאתר אתרים ברי סמכא ברשת. אך כאשר למדנו לזהות את […]

קרא עוד

טיפים לבניית קישורים – איך משיגים קישור מאתרי מתחרים

תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה   בקטע הקודם הסברנו כיצד להשיג קישורים מאתרים ברי סמכא, ובקטע הקרוב ניתן טיפים להשגת קישורים […]

קרא עוד

חדשות גוגל – מיתוסים ואמיתות – מתחרים וכתבות וידאו

תוכן העניינים 1. מבוא 2. מתחרים וכתבות דלילות 3. מפת אתר,מבנה, Adsense   אפשר לעקוף את המתחרים אם מפרסמים את אותו מאמר מיד אחריהם – מיתוס חדשות גוגל מחפשים באופן תכוף אחר הידיעות האחרונות הרלוונטיות ביותר, בכל נושא שהוא, במטרה לוודא שהתוצאות שמוצגות עבור הגולשים הם מה שנקרא – החדשות האחרונות והעדכניות ביותר. אולם בין […]

קרא עוד

חדשות גוגל – מיתוסים ואמיתות – שינויים מבניים ו Adsense

תוכן העניינים 1. מבוא 2. מתחרים וכתבות דלילות 3. מפת אתר,מבנה, Adsense הוספת מפת אתר מועילה בהעלאת הדירוג – מיתוס הוספת מפת אתר, אכן מועילה לגוגל לסרוק את העמוד של המאמר; אם אי אפשר למצוא את המאמר, כמובן שאי אפשר לסרוק אותו. אולם עצם הוספת המפה אינה מועילה כהוא זה לשיפור הדירוג של המאמר. בכל […]

קרא עוד

חיפוש בזמן אמת – הסבר כללי

תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים חיפוש בזמן אמת ישנה לחלוטין את כללי המשחק. למה ? מכיוון שגוגל השתפרה לרמה של ניתוח מידע בזמן אמת תוך שניות. ראשית נסביר מה חיפוש בזמן אמת אומר. בצורה מאוד פשוטה נוספים עדכונים בזמן אמת לגבי השאילתה […]

קרא עוד

חיפוש בזמן אמת – כיצד בנוי האלגוריתם

תוכן העניינים  1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים כאן אנו מביטים על השקופית שהוצגה באירוע עצמו. הוספנו את התרגום בעברית מתחת לכל גורם בשקופית לנוחיותכם.   אמית סינגל, ממובילי טכנולוגיית החיפוש בגוגל, ציין שהיה עליהם לפתח עוד 12 אלגוריתמים חדשים כדי לאפשר את החישובים ליצירת […]

קרא עוד

חיפוש לפי איזור בשילוב חיפוש בזמן אמת

תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים   אז לאחר שהובן כיצד הטכנולוגיה הזו עובדת, נשאר לציין עוד נתון אחד והוא התייחסות למיקום גיאוגרפי. כעת נדון באתגרים חדשים שיצוצו לחברות קידום אתרים הפועלות בחו"ל. אך אל נתמקד רק באתגרים אלא ניתן כיווני חשיבה חדשים […]

קרא עוד

חיפוש בזמן אמת, מסקנות לסיכום לגבי פעילויות קידום אתרים

תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים כעת נסכם את האירוע, נספק קישורים שימושיים נוספים וניתן קווים מנחים אל העתיד של פעילות קידום אתרים מקצועית יותר ואקטואלית יותר. חשוב להגיד כי לפי הנאמר בכנס לא מדובר בשני מנועי חיפוש שונים, כלומר זה לא "חיפוש […]

קרא עוד

Sitelinks – קישורים קטנים

תוכן העניינים 1. מבוא 2. קישורים קטנים 3. אינדנטציה (שתי תוצאות) 4. פירורי לחם 5. קווים מנחים זן זה של קישורים התחיל להופיע בשנתיים האחרונות. בתחומים תחרותיים בהם יש פעילות קידום אתרים ערה ומאסיבית ניתן להיתקל אפילו ביותר מתוצאה אחת המכילה את אותם קישורים קטנים מתחת לאתר בתוצאות החיפוש. קישורים אלו גם הם הופכים את […]

קרא עוד

בואו נתחיל שיחה