תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה אתרי חינוך ואתרי ממשלה כפי שנאמר במאמר הקודם, הקישורים החזקים ביותר שניתן להשיג בארץ לקידום […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה הקישורים החשובים ביותר אחרי קישורים ממשלתיים וחינוכיים הם קישורים מאתרים ברי סמכא (trust rank) אתרים […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה אתרים ברי סמכא הם אתרים שגוגל מחשיב מהימנים ונקראים באנגלית (trusted rank) קישורים מאתרים אלו […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה בקטע הקודם הדגשנו את ההבדלים שבין שאילתות החיפוש השונות וכיצד גוגל מתייחס אליהן, כעת בואו […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה בקטע הקודם למדנו כיצד נוכל לאתר אתרים ברי סמכא ברשת. אך כאשר למדנו לזהות את […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. סוגי קישורים 3. אתרי ממשלה 4. אתרים אקדמאים 5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא 6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך 7. אתרים ברי סמכא 8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה בקטע הקודם הסברנו כיצד להשיג קישורים מאתרים ברי סמכא, ובקטע הקרוב ניתן טיפים להשגת קישורים […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. מתחרים וכתבות דלילות 3. מפת אתר,מבנה, Adsense אפשר לעקוף את המתחרים אם מפרסמים את אותו מאמר מיד אחריהם – מיתוס חדשות גוגל מחפשים באופן תכוף אחר הידיעות האחרונות הרלוונטיות ביותר, בכל נושא שהוא, במטרה לוודא שהתוצאות שמוצגות עבור הגולשים הם מה שנקרא – החדשות האחרונות והעדכניות ביותר. אולם בין […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. מתחרים וכתבות דלילות 3. מפת אתר,מבנה, Adsense הוספת מפת אתר מועילה בהעלאת הדירוג – מיתוס הוספת מפת אתר, אכן מועילה לגוגל לסרוק את העמוד של המאמר; אם אי אפשר למצוא את המאמר, כמובן שאי אפשר לסרוק אותו. אולם עצם הוספת המפה אינה מועילה כהוא זה לשיפור הדירוג של המאמר. בכל […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים חיפוש בזמן אמת ישנה לחלוטין את כללי המשחק. למה ? מכיוון שגוגל השתפרה לרמה של ניתוח מידע בזמן אמת תוך שניות. ראשית נסביר מה חיפוש בזמן אמת אומר. בצורה מאוד פשוטה נוספים עדכונים בזמן אמת לגבי השאילתה […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים כאן אנו מביטים על השקופית שהוצגה באירוע עצמו. הוספנו את התרגום בעברית מתחת לכל גורם בשקופית לנוחיותכם. אמית סינגל, ממובילי טכנולוגיית החיפוש בגוגל, ציין שהיה עליהם לפתח עוד 12 אלגוריתמים חדשים כדי לאפשר את החישובים ליצירת […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים אז לאחר שהובן כיצד הטכנולוגיה הזו עובדת, נשאר לציין עוד נתון אחד והוא התייחסות למיקום גיאוגרפי. כעת נדון באתגרים חדשים שיצוצו לחברות קידום אתרים הפועלות בחו”ל. אך אל נתמקד רק באתגרים אלא ניתן כיווני חשיבה חדשים […]
תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים כעת נסכם את האירוע, נספק קישורים שימושיים נוספים וניתן קווים מנחים אל העתיד של פעילות קידום אתרים מקצועית יותר ואקטואלית יותר. חשוב להגיד כי לפי הנאמר בכנס לא מדובר בשני מנועי חיפוש שונים, כלומר זה לא “חיפוש […]