כיצד מדורג הפרופיל האישי ב- Google Buzz

תוכן העניינים 1. מבוא 2. הפרופיל האישי 3. השגת דירוג ומה לא כדאי לעשות   חשוב להבין כיצד גוגל מדרגת את הפעילות שלנו בBuzz כמו כן את הפרופילים האישיים שלנו.   וכעת נפרט את הקריטריונים אשר נאמרו מפורשות : 1. מנגנון הספאם הידוע של Gmail מתפקד גם על גוגל באזז, לכן לא מומלץ לנסות להתחכם. […]

תוכן העניינים

1. מבוא
2. הפרופיל האישי
3. השגת דירוג ומה לא כדאי לעשות

Google Buzz

 

חשוב להבין כיצד גוגל מדרגת את הפעילות שלנו בBuzz כמו כן את הפרופילים האישיים שלנו.

 

וכעת נפרט את הקריטריונים אשר נאמרו מפורשות :

1. מנגנון הספאם הידוע של Gmail מתפקד גם על גוגל באזז, לכן לא מומלץ לנסות להתחכם.

2. תגובות קצרות של מספר מילים בודדות שאין להם שום תגובות מצד אחרים נזרקות בתחתית, לעומת תגובות עסיסיות שזוכות להכרה מחבריכם אשר יוצגו ראשונות.

3. האם ישנם קישורים בפוסטים ?

4. האם הפוסט כולל תמונה ?

5. האם הפוסט מושך Likes ותגובות ?

 

האם אלמנטים מתוך גוגל Buzz יופיעו בתוצאות החיפוש ?

חד משמעית כן, הוצהר שהתגובות שלנו נזרקות אל תוך הזרם של תוצאות החיפוש בזמן אמת. התשובה שניתנה לשאלה זו מסבירה לנו בצורה בהירה כיצד לעשות שימוש בGoogle buzz. מכיוון שכל פוסט של המשתמש יכלל בדף אינטרנט של הפרופיל שלו ויאונדקס על ידי מנוע החיפוש אם יהיו אליו גם הרבה תגובות ולינקים מפרופילים של משתמשים אחרים הדף יקבל PR.

 

עשה ואל תעשה ב-Google Buzz

למרות שאנחנו ממש בתחילת הדרך בכל זאת ישנם מספר רעיונות שניכן כי לא תהיה להם אפקטיביות וכאלו שכן אז בואו נתחיל.

 

אל תעשה

– ליצור כמות של חשבונות Gmail ולהתחיל ליצור להם אינסוף של דמויות בדויות לצרכי קידום.

נשמע רעיון טוב נכון ? אבל אנחנו שוכחים כאן מספר דברים. חשבון הGmail שלנו מבקש שייכות למספר טלפון, ברור לכולם שזה עניין של זמן עד שהנושא הזה יפתור את כפל הזהויות.

לאלו שכבר דמיינו דרך לעקוף את זה בעזרת הסלולרי של סבא וסבתא שכחתם דבר נוסף. Google buzz מבוסס על חברים. אם לא יהיו לכם חברים רוב הסיכויים שלא יראו אתכם ברשת, חשבונות Gmail חדשים לא מכילים שום תיעוד לתקשורת עם אנשים ולכן יהיה עליכם ללקט אותם בחיפוש רנדומלי אחד אחד.

בנוסף סביר להניח שגוגל לקחו את העניין בחשבון וימצאו את הדרך להבדיל בין חשבונות הספאם. אחד מהקריטריונים סביר להניח יהיה לשים עין על פרופילים צעירים במיוחד ולנתח את הפעילות שלהם.

סביר להניח שחשבונות שלא מקבלים אף פעם מיילים ופעילים רק ב- Google buzz והם במקרה גם חדשים יזכו לפחות חסד. בנוסף לאחר שתהיה כמות מספקת של פרופילים ניתן יהיה לדרג את אלו לפי ההתפלגות שלהם ובכך לסנן את אלו שחשובים מהספאם בקלות רבה יותר.

 

– לדאוג לפרסם כל הזמן את המוצרים שלי ללא הפסקה בכל זמן אפשרי

רוב הסיכויים שלאורך זמן אנשים יתחילו לסנן את החשבון שלכם ולנתק אתכם ממנו. אנחנו כבר היום יודעים שאחד הקריטריונים לחוזק של פרופיל הוא כמות העוקבים שלו ולכן פעילות שיווקית מוגזמת או תכנים לא מעניינים יגרמו לאנשים לנטוש אתכם.

מכיוון שאתם בכל זאת אתם בסופו של דבר (בהנחה שאינכם ספאמרים) לא תרצו לעבור תיבת מייל כי המוניטין שלכם נהרס לחלוטין.

 

מה כן אפשר לעשות

– הבשל את הפרופיל שלך כדי שיהפוך להיות חי ברשת

כולנו רוצים שיראו את הפרופיל שלנו ברשת. כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את כל הפרטים האפשריים בחשבון שלכם וליצור את הפוסט הראשון שלכם. לאחר שתשלימו את הפעילות תראו שהפרופיל שלכם מאונדקס ברשת ותקבלו קישור אמיתי אליו.

אל תשכח להוסיף את הקישורים המומלצים שלך לדף הפרופיל שלך, אגב אלו קישורים ישירים אשר מעבירים PR לאתרים עליהם אתה ממליץ.

 

– הפץ את הקישור לפרופיל האישי שלך בכל רשת אחרת שאתה חבר בה

היום כמעט לכולם יש Gmail וברור לנו שעוד חודש בערך כולם יהיו חלק מBuzz (מרגש נכון?). כאשר הפרופיל שלך מאונדקס הפץ את הקישור לכולם, זה ימשוך אותם לGmail לפתוח לעצמם חשבון משלהם ולעקוב אחריך.

 

– הגיע הזמן להתחבר לכל האלמנטים ששכחת מהם

Picasa, youtube, blogger, flickr, twitter – כולם אמצעים לדבר ברשת, למי שלא מכיר מומלץ לעשות היכרות השירותים קלים לשימוש והכי חשוב החברים שלכם יוכלו לראות את התמונות שלכם בזמן אמת מתי שתעלו אותם לרשת, לקבל עדכונים שלכם בטוויטר ובבלוג וכל עדכון אחר ברשת שחיברתם את הפרופיל שלכם אליה.

 

חברו את החשבון האישי שלכם לעוד אלמנטים

מומלץ להתחבר לאלמנטים נוספים בחשבון האישי שלכם

חשוב לשים לב שהפוסטים שלכם ציבוריים אחרת לא יכללו בפרופיל שלכם. חשוב לציין שהפוסטים שלכם ציבוריים כברירת מחדל אלא אם כן בחרתם לשתף אותם רק עם חבריכם. בכל מקרה ניתן לוודא שהפוסט ציבורי בתחתית כל הודעה ולשנות את זה בלחיצת כפתור על Public.

 

– היה פעיל ופרגן לחבריך

דאג ליצור פוסטים עשירים ומעניינים, שתף את החברים שלך בכל דבר שהיית משתף אותם בכל פעילות חברתית אחרת ברשת (כגון פייסבוק) ומדי פעם אפשר גם לפרסם דברים שקשורים לעיסוק שלך.

בשלבים התחלתיים עקוב בחזרה אחרי כל מי שעוקב אחריך. במהלך הכנס הובהר כי מתי שיש פוסטים המעוררים תגובות אצל חבר של חבר הוא יוצג גם אצל אנשים שלא נמצאים אצלכם ברשת ולכן עד שיהיה סדר בבלאגן מומלץ לעקוב אחרי כל מי שעוקב אחריכם.

 

בנה קישורים נכנסים לפרופיל שלך

פרופילים אישיים יכולים לצבור וותק וגם לזכות לPR. קישורים בין פרופילים מן הסתם יהוו חלק מהדירוג וניתן יהיה להשיג קישורים נכנסים נוספים לדף זה כמו כל דף אחר. גם כאן לא מומלץ להשתמש בשיטות קלוקלות, אחרי הכל זה הפרופיל האישי שלכם בגוגל.

אם יש פורומים שאתם כותבים בהם ניתן לקשר לפרופיל שלכם או מתי שאתם מגיבים בבלוגים רעיון טוב יהיה לקשר את התגובה לפרופיל שלכם וכו'.

מקווה שנהניתם מהכתבה.

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרי ב- Google buzz – סתיו זילברשטיין

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה