Google buzz – הפרופיל האישי שלכם

תוכן העניינים

1. מבוא
2. הפרופיל האישי
3. השגת דירוג ומה לא כדאי לעשות

Google Buzz

 

כיצד יוצרים פרופיל אישי בגוגל ?

מאוד פשוט בשנייה שתכתבו את הפוסט הראשון שלכם בBuzz ישר יפתח פרופיל אישי עבורכם. ניתן לבחור את הדברים הבאים – שם מלא (כך הוא גם יוצג ברשת), תמונה, כמות האנשים שאתה עוקב ואשר עוקבים אחריך ומידע אישי נוסף.

כמובן ניתן לחבר לפרופיל את אלבומי התמונות שלכם ב- picasa ואלו גם יוצגו בפרופיל האישי שלכם ואלמנטים נוספים שגוגל תציע לכם לחבר, גם כל אלו יכללו בפרופיל שלכם ויתעדכנו כאשר אתם מעדכנים בהם תכנים חדשים.

 

 

האם הפרופיל האישי שלנו מאונדקס ומופיע בגוגל ?

ישנם מספר דברים שעלינו לעשות כדי שהפרופיל שלנו יתחיל להופיע בתור דף מאונדקס לחלוטין בתוצאות החיפוש.

1. צרו כמה פוסטים בגוגל buzz האישי שלכם.
2. מלאו את כל הפרטים האישיים אשר אתם נדרשים למלא.
3. חברו כמה תמונות לפרופיל שלכם.

זהו! גוגל יודיע לכם בחלק העליון של הפרופיל שהפרופיל שלכם לגיטימי להופעה בתוצאות החיפוש. אז איך מקדמים את הפרופיל שלנו וגורמים לו להופיע בתוצאות החיפוש ואפילו לצבור PR ?

ראשית חשוב שנבין מהם הקריטריונים אשר הוצגו על ידי מנהל המוצר בדירוג פרופילים אישיים בגוגל. נחדד שוב את הנקודה כי השאיפה של גוגל היא להביא אלינו רק את הדברים החמים והטובים ביותר שהסובבים אותנו שיתפו בגוגל באזז שלהם.

בהדגמה הבסיסית ביותר הודגמו שני פוסטים. אחד מהם היה שורת סטטוס בסגנון "איה שברתי היום את הציפורן…" ואילו השני היה קישור לאתר אינטרנט עם תמונות מתוכו ומלל. גוגל באזז מסנן את שורות הסטטוס או מה שהם קוראים לו "Over sharing". הרי זה לא מעניין אותנו לדעת כל פעם שמישהו אוכל סנדביץ' או שובר את הציפורן שלו.

 

במקרים של Oversharing או פוסטים דלילים הם נזרקים בתחתית…

 

 

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.