שיווק בפייסבוק – גיא בכר בתוכנית המקצוענים 10

גיא בכר סמנכ"ל השיווק של החברה מתארח בתוכנית המקצוענים 10 והפעם מסביר על שיווק ברשתות חברתיות, איך שיווק בפייסבוק ורשתות שונות כמו פופיק ודה מארקר יכולות להועיל לנו במיתוג אישי חיובי, העלאת החשיפה של העסק שלנו ושיפור יחסי ההמרה.

הכלים השונים שהרשתות החברתיות השונות מציעות לנו מגוונות ביותר החל מהעלאת חשיפה ועד קידום אתרים, כמעט לכל פרסום או מטרה, ההבדלים בין הפלטפורמות די ברורים ולכל רשת יש את היתרונות הברורים שלה והחסרונות.

דה מארקר היא רשת נשתית לעסקים, בעלת פרופיל גמיש במיוחד ואפשרות להזין תיבות אינטראקטיביות בהתאמה אישית לפרופיל, יצירת בלוג להזנת תוכן וקישורים מהטקסט, מציאת חברים בתחום (רשת נשתית מאד) , החסרונות הברורים הן, שהאתר מלא ורווי בעסקים לכן קל להיאבד בתוכן ולא קל להתבלט החוצה, ושיש תוכן שאינו איכותי בבלוגים של עסקים ולכן כוח הקישורים חלש יחסית.

פייסבוק מהווה את הרשת החברתית הגדולה ומשומשת בעולם כולו, פתיחת עמודי תווך וקבוצות נישה הן אפשרות מועדפת בכדי ליצור באז ויראלי איכותי ויצירת עמודי BACKLINKS מוצלחים, גם שם כתוצאה מהגודל קיימת רוויה של עסקים, וקל להיאבד בתוכן. הרשת עצמה רובה סגורה בפני גוגל, ומעט חלקים באתר פתוחים כגון עמודי מעריצים ודפים מסוימים בקבוצות ספציפיות.

פופיק, הינה רשת קטנה יחסית וטרייה אך בעלת קהל איכותי וממוקד, שבו כל חבר יהיה פעיל בקבוצה, הרשת כולה בנויה באופטימיזציה חכמה ועמודים של הרשת מתברגים בביטויים שונים בעמוד הראשון די מהר, יצירת באז ויראלי ותוכן עם BACKLINKS איכותיים הם אפשרות מועדפת ברשת זו.

מנהלי הרשת כולה ומנהלי האתר פעילים כל הזמן לכן התוכן נשאר נקי וממוקד, אין ספאם באתר, היתרון הוא שהכול חדש ואין ריבוי של קבוצות, אם נפתח את הקבוצה ראשונים וניקח את הכתובת שאנו רוצים. היתרון שלנו.

שיווק ברשתות חברתיות מעניק לנו מגוון כלים למיתוג אישי חיובי, העלאת חשיפה למוצר או שירות , ושיפור יחסי המרה. ומהווה פלטפורמה המאפשרת לנו להגדיל את התנועה והיקף הפעולות שלנו על גבי הרשת בכל הנוגע לחשיפה של החברה ומיתוג חכם.