איך עובד עדכון PR ?

השאלה שנשאלה את מאט קאטס היא : איך עובדים עדכוני ה-PR בגוגל מאט קאטס עונה בצורה ברורה, שדירוג ה-PR של גוגל הוא למעשה דירוג של גוגל הקובע את המוניטין של עמוד על גבי הרשת, כמה העמוד הזה חשוב. חשיבות הקישורים המובילים אלינו הם אלה הקובעים את מדד ה-PR בין יתר הפרמטרים. העדכונים של PR נעשים […]

השאלה שנשאלה את מאט קאטס היא : איך עובדים עדכוני ה-PR בגוגל

מאט קאטס עונה בצורה ברורה, שדירוג ה-PR של גוגל הוא למעשה דירוג של גוגל הקובע את המוניטין של עמוד על גבי הרשת, כמה העמוד הזה חשוב. חשיבות הקישורים המובילים אלינו הם אלה הקובעים את מדד ה-PR בין יתר הפרמטרים.

העדכונים של PR נעשים באופן אוטומטי לחלוטין, ישנם שרתים של גוגל המחשבים באופן תמידי את ה-PR זה המדד האמיתי שנשאר רק במחשבי גוגל, המדד שאנו רואים מבחוץ מחולק לעשר רמות PR שנע מ0-10 . עדכוני ה-PR יוצאים כל כמה חודשים מאט קאטס מדגיש שכנראה כל שלושה חודשים

רק אם יוצא מקרה חריג שלדוגמא אתר צונח הPR מ-8 ל-2 אז בוחנת עין אנושית את הפרמטרים והתוצאות בכדי לראות האם האלגוריתם טעה או חישב דברים בצורה לא הוגנת, מעבר לזה התהליך אוטומטי וקורה כל הזמן.

לסיכום: PR הוא אחד המדדים בקידום אתרים המחשב את הרלוונטיות והמוניטין של העמוד בעיני גוגל ולמעשה מייצג חשיבות על פי פרמטרים שונים שאחד מהם הוא חשיבות הקישור המוביל אלינו.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה