איך עובד עדכון PR ?

השאלה שנשאלה את מאט קאטס היא : איך עובדים עדכוני ה-PR בגוגל

מאט קאטס עונה בצורה ברורה, שדירוג ה-PR של גוגל הוא למעשה דירוג של גוגל הקובע את המוניטין של עמוד על גבי הרשת, כמה העמוד הזה חשוב. חשיבות הקישורים המובילים אלינו הם אלה הקובעים את מדד ה-PR בין יתר הפרמטרים.

העדכונים של PR נעשים באופן אוטומטי לחלוטין, ישנם שרתים של גוגל המחשבים באופן תמידי את ה-PR זה המדד האמיתי שנשאר רק במחשבי גוגל, המדד שאנו רואים מבחוץ מחולק לעשר רמות PR שנע מ0-10 . עדכוני ה-PR יוצאים כל כמה חודשים מאט קאטס מדגיש שכנראה כל שלושה חודשים

רק אם יוצא מקרה חריג שלדוגמא אתר צונח הPR מ-8 ל-2 אז בוחנת עין אנושית את הפרמטרים והתוצאות בכדי לראות האם האלגוריתם טעה או חישב דברים בצורה לא הוגנת, מעבר לזה התהליך אוטומטי וקורה כל הזמן.

לסיכום: PR הוא אחד המדדים בקידום אתרים המחשב את הרלוונטיות והמוניטין של העמוד בעיני גוגל ולמעשה מייצג חשיבות על פי פרמטרים שונים שאחד מהם הוא חשיבות הקישור המוביל אלינו.