כמה שינויים גוגל עשתה ב -2009 ?

כמה שינויים גוגל עשתה באלגוריתם החיפוש שלה בשנת 2009 ?

לאור השינויים האלו , האם התוכן הוא עדיין המלך או שאופטימיזציה למבנה האתר תפסה חשיבות גבוהה יותר ?

מאט קאטס מבהיר, שחוץ מהפגישות השבועיות שיש לצוות שבהם דנים על שינויים גוגל מכניסים שינויים מינוריים אחת ליום באלגוריתם החיפוש , מה שמסתכם ב 340-400 שינויים בשנה אחת, השינויים האלו נעשים בצורה שבה האלגוריתם מפענח שפה,

לפעמים בשיטת הדירוג עצמה לפעמים ביחס לספאם של מילות מפתח וספאם קישורים , השינויים המינוריים האלה, נועדו לשפר את האלגוריתם לצד השינויים הגדולים שהם ביצעו

השאלה השנייה שנשאלה , האם התוכן הוא המלך או שאופטימיזציה למבנה תפסה משמעות גדולה יותר.

מאט קאטס נקב בתשובה שאינה חד משמעית , התוכן הוא חשוב ביותר , אך למצוא את התוכן חשוב גם הוא, כלומר אם התוכן הוא מלך אמיתי אבל אינו מקושר משום מקום, משמע לא ניתן למצוא אותו והאתר ידורג נמוך.

מה שניתן להסיק מהתשובה הזו, שסינרגיה נכונה של אופטימיזציה למבנה האתר , ותוכן איכותי מקורי ואמיתי . יובילו לדירוג גבוה יותר של אתרכם בביטויי המפתח שאותם אתם מקדמים.