הסוד הגדול! למה כמעט 70% מהאנשים מאוכזבים מהקידום והשיווק שלהם באינטרנט? (חלק 2 מתוך 2)

אחרי שבחלק הקודם הראינו איך חד משמעית הסיבה הגדולה לאכזבה המתמדת משיווק באינטרנט היא הגדרת מטרות לא נכונות או אי הגדרת מטרות בכלל, עכשיו נוכל לדבר על הדרכים השונות למדוד האם המטרות מושגות. רק נזכיר שבשביל שנוכל למדוד אנחנו חייבים שהמטרות יהיו ברורות ויהיו בעלות יכולת מדידה טכנולוגית ואמפירית כך שנוכל לדעת בוודאות מאיזה מקור […]

אחרי שבחלק הקודם הראינו איך חד משמעית הסיבה הגדולה לאכזבה המתמדת משיווק באינטרנט היא הגדרת מטרות לא נכונות או אי הגדרת מטרות בכלל, עכשיו נוכל לדבר על הדרכים השונות למדוד האם המטרות מושגות.

רק נזכיר שבשביל שנוכל למדוד אנחנו חייבים שהמטרות יהיו ברורות ויהיו בעלות יכולת מדידה טכנולוגית ואמפירית כך שנוכל לדעת בוודאות מאיזה מקור תנועה או קמפיין מגיעים אותם המרות.

דרכים למדידה:

• הוסיפו והגדירו בתוכנות הקמפיינים שלכם, או בתוכנות הסטטיסטיקה שלכם קודי מעקב (Conversion codes, Goals and Funnels). בכל תוכנת פרסום מתקדמת ובכל תוכנת סטטיסטיקות מתקדמת ישנה אפשרות למעקב אחר המרות.כך תגדיר משפך שיווקי תקין

• הוסיפו דפי תודה שונים לקמפיינים שונים (לדף תודה מגיעים אך רק אחרי שמבצעים פעולה כלשהי, למשל – השארת פרטי יצירת קשר, ככה שכמות הביקורים בדף בהצלבה עם כמות הלידים בפועל מהווה מדידה ברורה להצלחה של קמפיי כלשהו)

• הגדילו את טופס יצירת הקשר על פני הטלפון באתר (אי אפשר לדעת בוודאות כמה התקשרו, אפשר לדעת בוודאות כמה השאירו טרפי יצירת קשר)

• פלחו את רשימות התפוצה שלכם בצורה חכמה, כך שתהיה קבוצה לכל קמפיין שלכם

• הגדירו מספר טלפון מיוחד לאתר או לקמפיין (בעל סיומת שונה או מספרים מיוחדים – 1-800 או כוכבית)

• השתמשו בשירות 'לחץ כאן להתקשרות' או שירותי Call Me– המאפשרים לגולש להזין את מספר הטלפון שלו ולקבל מכם שיחה באופן מיידי

• שאלו את הלקוח שהתקשר אליכם – איך הגעת אלי? מה כתבת בגוגל? – הרבה אנשים חוששים מלשאול שאלות כאלה וזה לחלוטין חסר בסיס. שאלה או שתיים לא יטרידו ותתפלאו – הרבה פעמים תקבלו תגובות כמו "דרך האתר הוא ממש מעולה אגב", או "כתבתי את זה בגוגל ואתם ראשונים כל הכבוד!"

• למתקדמים –הוספת סקריפטים חכמים (מומלץ להטמיע בעזרת נותני שירותים מקצועיים) שיוסיפו רכיבים בכתובת האתר (URL) בעזרתם תוכלו למדוד לעומק ביטויי חיפוש שמהם מגיעים לקוחות וגם למדוד מהיכן מגיעים המכירות ומהיכן מגיעים לקוחות לא רלוונטיים

ישנם דרכים רבות נוספות, אבל הרשימה שלעיל בהחלט מהווה את הבסיס הטוב ביותר להפסיק להתאכזב משיווק באינטרנט – ולהתחיל לסדר את כל האופרציה ולהבין מה מהמאמצים נושא פרי ואיפה כדאי להשקיע.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה