אתה ראשון בגוגל אבל איכות הלידים שלך גרועה ?

אתה מבצע קידום בגוגל ואפילו רואה תוצאות מעולות !

הטלפון מצלצל אבל רוב הטלפונים הללו אינן מכירות כלל ?

ייתכן שאתה תקוע במצב שבו אתה מופיע בביטויים שאינם רלוונטיים לקהל היעד שלך, ומי שמגיע אלייך פשוט אינו מעוניין במוצר שלך.

אחת הבעיות הנפוצות של בעלי עסקים היא הופעה בביטויים שאינם נכונים לאתר שלהם, ייתכן שגם האתר שלך מופיע בביטויים שמביאים תנועה חסרת ערך לעסק.

הפתרון: מחקר ביטויים שיעשה לך סדר בקידום !

ברגעים אלו אתה תלמד איך לבצע מחקר ביטויים יעיל שמתאים למסר השיווקי שלך ולמוצר או השירות שאתה מוכר:

1. איסוף הביטויים: השלב ההתחלתי הוא בעצם לאסוף מהאתר שלך את כל הביטויים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלך. איסוף הביטויים במסמך מסודר יעזור לך לקבל אמת מידה על אופי האתר ומיקודו על הביטויים הרלוונטיים

חקור את העסק שלך, מה המוצרים או השירותים שאתה מוכר, מה קהל היעד שלך מחפש כאשר הוא מחפש את העסק שלך?

2. בחינת המתחרים: יש לעבור על האתרים של המתחרים ולראות באיזה ביטויים הם משתמשים. האם אלו ביטויים כלליים (גנריים) או ביטויים ממוקדים (כמו שם מוצר, שם השירות או אפילו מיקוד גיאוגרפי – שם השירות "בתל אביב"), האם הם משתמשים בביטויים עם נפח חיפושים גבוה או עם עם נפח חיפשוים נמוך. אל תרגיש בושה להסתכל על אתרי המתחרים, סך הכל הם נמצאים מעלייך, יכול להיות שהם עושים דברים כמו שצריך.

3. כלי מילות המפתח של גוגל: לאחר שהוצאת את כל הביטויים האפשריים מהאתרך ומאתרי המתחרים, יש לבחון את אותם הביטויים בכלי מילות המפתח של גוגל. בחינה של הביטויים בכלי תיתן לך אמת מידה לגבי נפחי החיפושים החודשיים שיש לכל ביטוי וביטוי. לא מומלץ ללכת על הביטויים הכלליים מידי בעלי מילה אחת. הם אומנם מאוד קורצים אך קשה מאוד להתקדם בביטויים שכאלה. נסה להתמקד בביטויים של שתיים ושלוש מילים ועם נפח חיפושים הגיוני.

4. למתקדמים שיש גוגל אנליטיקס: תוכלו לבדוק את נפחי החיפוש והכניסה לאתר של כל ביטוי וביטוי ומאיפה הוא הגיע וכך תוכלו לדעת איך "לשחק" עם ביטויים מסויימים ושילובם באתר.

את כלי מילות המפתח תוכל למצוא – כאן

במידה ותרצה ייעוץ נוסף

איך לבצע את המחקר?

מה עלייך לקחת בחשבון?

איך עלייך לפעול ?

אל תהסס לפנות ונשמח לתת לך את הכלים להחזיר את השליטה בחזרה לידיים שלך.

לסיכום: לפני שאתה קופץ למים עם אסטרטגיית ביטויים לא נכונה יש לבחון היטב את אסטרטגיית הביטויים שלך וכל תדע שההצלחה שלך מובטחת.