פרסום באינטרנט - איתור ורכישה של שטחי פרסום אפקטיביים ורווחיים - דוראן

פרסום באינטרנט

פרסום בכלים המתקדמים ביותר באינטרנט

דוראן פרסום באינטרנט

דוראן מציעה ללקוחותיה אסטרטגיה מקיפה ליצירת תמהיל פרסום באינטרנט אפקטיבי ורווחי, בכלי הפרסום המתקדמים ביותר שיש. ניתן לשווק כל שירות או מותג, בכל שפה ובכל מדינה, בכלי פרסום חכמים המאפשרים לקמפיינים להפוך לרווחיים ולבעלי יחס החזר על ההשקעה גבוה במיוחד.

מחקר, איתור ומדידה של שטחי פרסום רווחיים באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא מונח הכולל בתוכו מחקר, איתור, ורכישה חכמה של שטחי פרסום ברחבי האינטרנט. בין אם במנועי חיפוש, באתרי תוכן, ברשתות חברתיות ואפליקציות – בין אם מדובר במודעת טקסט, באנר פרסומי צבעוני וצועק, או בסיפור סמוי – אם זה עולה כסף לשתול את זה שם כדאי לדעת איך לעשות את זה בצורה שתניב רווח מקסימאלי. עולם שלם של אפשרויות – ווידאו, תכנים מעמיקים, באנרים, רשתות חברתיות ופרסום טבעי (Native Advertising) פתוח עבור מותגים ויכול להפוך לרווחי במידה ומבוצעת עבודת הכנה מדוקדקת.

בכדי ליצור קמפיין פרסום איכותי באינטרנט דרושות למנהלי הפרוייקט יכולות מגוונות – החל מחדשנות ויצירתיות במציאת שטחי הפרסום הממוקדים ביותר עבור המוצר/שירות, דרך קופירייטינג משכנע ורהוט, ועד ליכולות ניתוח אנליטי של התוצאות המתקבלות בפועל.

פרסום באינטרנט, להבדיל מפרסום מסורתי, מאפשר למותגים למדוד באופן מדויק מהו ההחזר שהם מקבלים על ההשקעות הפרסומיות שלהם, כך שלאורך זמן ועם עבודת מיטוב (Optimization) ניתן להגיע לקמפיינים רחבים ומקיפים מאוד, אבל גם רווחיים ביותר.

אופטימיזציה מושלמת לקמפיינים פרסומיים באינטרנט

הפקות קריאייטיב, הקמת דפי נחיתה ומשפכי שיווק (Marketing Funnels)

אופטימיזציה לתקציבי פרסום להעלאת רווחיות הקמפיינים

מחקר, איתור ומדידה של שטחי פרסום רווחיים באינטרנט

מעל ל-10 שנים ניסיון בפרסום באינטרנט בשפות מגוונות בישראל וברחבי העולם

שימוש בכלי מדידה וצביעת גולשים (Video Pixel Tracking)

פרסום תוכן עשיר (טקסט, תמונה ווידאו) בכלים מתקדמים אינטרנט

מציאת קהלי הליבה והימנעות מטרנדים חולפים בפרסום באינטרנט

בעוד ששיווק באינטרנט מתייחס אל כל הדרכים הדיגיטליות שדרכן יכולים להגיע מסרים, שירותים ומוצרים לידיעת הכלל, והעלות המשולמת על ידי הלקוח עוברת ברובה לידיהם של נותני השירות – רוב התקציב המושקע בתחום הפרסום באינטרנט הולך אל שטחי הפרסום הנרכשים.

בעולם שבו סטארטאפים קמים חדשות לבקרים, ומבססים את מודל הרווח שלהם על צבירת גולשים רבים ככל האפשר והקצאת מיקומים אסטרטגיים בתוך האתר כשטחי פרסום – הופך את האינטרנט לדשא רטוב שעל גביו צצים להם אפשרויות פרסום כפטריות אחרי הגשם. זה לא מספיק רק לדעת את כל הנתונים היבשים הללו, צריך להיות גם מספיק יצירתיים כדי לדעת למצוא בדיוק את שטחי הפרסום שיניבו את הלקוחות האיכותיים ביותר – ובשביל זה, צריך גם הרבה ניסיון

פרסום באינטרנט זה לא רק 'איפה' , זה גם 'מה'

אחרי שמצאנו את המקומות הכי הכי חמים, צריך לדעת מה ואיך כדאי להציג בהם – האם קהל היעד נוהג יותר להקליק על מודעות תמונה? או שאולי עדיך לשתול מסרים פרסומיים בתוך מאמרי מידע מקצועיים? ואחרי שהקליקו על הבאנר – באיזה צבעים כדאי להשתמש כדי ליצור דף נחיתה מקצועי?

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול נכון של קמפיין פרסום באינטרנט הוא יצירת דף נחיתה משכנע, מניע לפעולה, וכזה שמציג את כל הפרטים שהגולשים צריכים כדי להחליט ליצור קשר, או לרכוש את המוצר. לאחר שנפתח הסכר והתחילו הגולשים לנהור אל העמוד הפרסומי שלנו, אנו חייבים להמשיך ולייצר משפך נוסף שיוביל לפעולות שלשמן יצרנו את הקמפיין מלכתחילה. רק ניסיון ארוך והיכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט יכולים באמת לעשות את ההבדל בין לקוח פוטנציאלי, ללקוח ממשי.

אופטימיזצייה חכמה לקמפיינים מבוססי פרסום באינטרנט

אחרי שמצליחים לייצר זרימה מוצלחת ורווחית ממקומות רחוקים ברחבי האינטרנט, אל עבר עמוד הנחיתה או האתר ומשמה הישר אל אנשי השיווק והמכירות – צריך להתחיל לחשוב ולנתח כיצד מורידים את העלויות, מנפים את המקומות שרווחיים פחות, וממקסמים את אלה שרווחיים יותר. בשביל להצליח לעשות את זה ולהשתפר יותר ויותר, יש להשתמש בכלי מדידה וניתוח מתוחכמים. אחד מעקרונות המפתח בחברת דוראן הוא שלא יכול להיות שיש קמפיין שאי אפשר לשפר אותו, דבר שהופך את המסע השיווקי למוצלח יותר ויותר ככל שעובר הזמן. אנחנו מאמינים שזוהי הדרך היחידה לעבוד – לדאוג באמת ומכל הלב שכל אגורה שמשקיעים היום, הופכת להחזר גבוה יותר מחר, והרבה יותר בימים שלאחר מכן.

ליצירת קשר בנושא פרסום באינטרנט וקמפיינים חכמים לאיתור ורכישה של שטחי פרסום אפקטיביים ורווחיים עבורכם, צרו קשר בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל info@duran-seo.co.il

לקוחות נבחרים

יש לנו ניסיון רב בעבודה מול מותגים גדולים, בינויים וקטנים בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי