מהירות האתר קריטריון חדש בקידום אתרים

ראיון עם מאט קאטס לגבי השחרור של מנוע קפאין הכתובת הזו כבר היתה על הקיר ממזמן למי שעוקב אחר השינויים והעדכונים של גוגל, מאט קאטס מניח את החתיכה האחרונה בפאזל ואומר מפורשות, שבשנת 2010 מהירות טעינה תהווה קריטריון נוסף בקידום אתרים. הסיבה לכך מובנת, אין זאת הפעם הראשונה שאנחנו רואים שגוגל מחפשת את טובת הגולש […]

ראיון עם מאט קאטס לגבי השחרור של מנוע קפאין

הכתובת הזו כבר היתה על הקיר ממזמן למי שעוקב אחר השינויים והעדכונים של גוגל, מאט
קאטס מניח את החתיכה האחרונה בפאזל ואומר מפורשות, שבשנת 2010 מהירות טעינה תהווה
קריטריון נוסף בקידום אתרים.

הסיבה לכך מובנת, אין זאת הפעם הראשונה שאנחנו רואים שגוגל מחפשת את טובת הגולש
ולכן מוסיפה סטנדרטים של שיפור חוויות הגלישה כחלק מהקריטריונים של קידום האתר. מכיוון
שהם מודעים לכוח ולרצינות שבה בעלי אתרים מתחייסים להמלצות גוגל, הם מנצלים כאן את העניין
על מנת לדרבן בעלי אתרים ליישם דרישות אלו.

דוגמא קלאסית נמצאת בעניין של סרגלי הניווט "פירורי לחם" שמהווים עזר נהדר המשפר נגישות
של אתרים בצורה משמעותית, מאט קאטס נראה מספר פעמים מדבר על כך ועל שיפור הנגישות
באתר לגולשים, והנה ממש לא מזמן גוגל הוסיפה לכתובת הURL בתוצאות החיפוש ביטויים
מתוך סרגל הניווט עם קישורים. מכיוון שכולם חושקים כל כך בSite links מכל סוג שהוא,
הדבר מהווה תמריץ לבעלי אתרים לכלול סרגל ניווט באתרם.

הפעם מאט מבהיר בפירוש כי אתרים אשר יעלו מהר יזכו לסוג של בונוס כלשהוא. למי ששם לב
ההתראות לכך ניתנו כברבקיץ של 2009, כאשר גוגל יצאו בהצהרה "בואו נאיץ את האינטרנט!"
לאחר מכן מאט קאטס דיבר באחד הסרטונים על כך שמהירות עלולה להיכלל בקריטריוני הדירוג.

בכנס של גוגל שנערך בדצמבר 2009, עלה נושא המהירות שוב כגורם לשילוב בתוצאות
חיפוש בזמן אמת. ולקראת סוף השנה גוגל מוסיפה אלמנט חדש בכלי מנהל האתרים שלה
שנקרא ביצועי האתר. שם נראה גרף שמציין מה מהירות האתר שלך לעומת אתרים אחרים.

בקיצור, ההשפעה על כך היא ברורה, על אף שחלק מהעצות של גוגל לשיפור המהירות אינן
מועילות במיוחד, הכוונה ברורה לחלוטין, יש לכלול סעיפים של שיפור מהירות, צמצום משקלי
תמונות, סדר טעינת אלמנטים בדף, קיצור סקריפטים של JAVA ועוד בדוחות אופטימיזציה
לאתרים המבקשים להוביל משמעותית על המתחרים במהלך שנת 2010 כקריטריון
בלתי נפרד מקידום האתר שלהם.

No Comments

השאר תגובה

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל