פרסום מאמרים בתמורה לקרדיט

תוכן העניינים

1. מבוא
2. פרסום מאמרים
3. מבוא לפורומים
4. כיצד לאתר פורומים
5. על בלוגים

מיתוג באינטרנט בעזרת בלוג אישי

 

באינטרנט ובעולם מנועי החיפוש התוכן הוא המלך. ככל שאתר יהיה עשיר יותר בתוכן איכותי , טרי ורענן כך יגדלו הסיכויים של אותו אתר להפוך להיות מוקד מבקרים ולשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש. תוכן איכותי בדרך כלל עולה הרבה כסף וישנם מערכי תוכן מכובדים שיושבים לעיתים קרובות בתוך חברות ומייצרות עבורם את התכנים ללא הרף.

בתור בעלי מקצוע ביכולתכם לספק ידע יקר מפז ותוכן איכותי (והכי חשוב אמיתי). ובעלי אתרים איכותיים תמיד מחפשים תוכן מסוג זה. הרעיון הוא מאוד פשוט כפי שהבנתם. המטרה היא לדעת לאתר את האתרים האיכותיים באמת בנישה שלכם ולפנות אליהם.

להציג את עצמכם כמומחים, לנקוב בתארים שרכשתם ובמספר הישגים משמעותיים ולהציע לשתף אנשים בידע המקצועי שלכם בתמורה לקרדיט בצורת קישור חזרה לאתרכם. אם אתם קוראים את המאמר כעת ואין לכם עדיין אתר, לכו והקימו אחד, כיום ללא אתר אינטרנט אתם מפסידים תנועת מתעניינים יקרה מפז.

כיצד מאתרים את האתרים האיכותיים

ישנם מספר מגוון של אתרים שמקבלים מאמרים. אנחנו לא מדברים כעת רק על אתרי מאמרים כגון reader או articles שהם מאגרי פרסום מאמרים חינם. אגב באתרים מסוג זה לא מומלץ לפרסם יותר מאשר מספר מאמרים ספורים בכל אתר מכיוון שהערך של הקישורים מאתרי מאמרים הוא נמוך יותר , אך כמובן שיש אפקטיביות גם לקישורים אלו. הנקודה שחשוב להדגיש היא שעלינו להשקיע יותר משאבים באתרים האיכותיים באמת.

חפשו את הפנינה. הפנינה היא הפורטל המוביל בתחומכם. פורטל הוא אתר ענק שמספק מאמרים מקצועיים, מידע מועיל ולעיתים גם מוכר פרסום לאנשים שעוסקים באותו תחום. כיום ישנם פורטלים כמעט בכל תחום החל בתחום השיפוצים ועיצוב הבית וכלה בפסיכולוגים, בריאות, עורכי דין , מטפלים אלטרנטיביים, יוגה ועוד…

אז איך מוצאים אותם ? פשוט מאוד חפשו אותם בגוגל בעזרת שימוש באחד מהחיפושים הבאים:

פורטל "תחום העיסוק"

"תחום העיסוק"
קהילת "תחום העיסוק"

בדרך כלל בעמוד הראשון של גוגל יפרשו אל מול עיניכם האתרים המובילים בתחום. אלו האתרים שהכי כדאי להשתלב בהם. פשוט קחו את הזמן לבחון את האתר, לראות אילו תכנים הוא מציע לגולשים, מי הם הכותבים ואז צרו קשר עם האתר ובקשו להתחיל לפרסם אצלו תכנים.

חשוב לציין שבניגוד לאתרי מאמרים כלליים, פרסום מאמרים באופן קבוע (נגיד אחת לשבוע) באתר נישתי הממוקד לתחום שלכם יהיה תמיד אפקטיבי והקרדיט שתקבלו בכל פעם יהיה איכותי מאוד.

טיפ מיליון הדולר

בקשו את קישור הקרדיט לאתרכם עבור הביטוי שאתם מקדמים או כזה שהייתם רוצים להופיע בו. כדי לחדד את העניין ניתן כמה דוגמאות לקרדיט אפשרי :

המאמר נכתב על ידי גיא בכר

המאמר נכתב על ידי גיא בכר – דוראן קידום אתרים – לאתר

המאמר נכתב על ידי גיא בכר – מומחה קידום אתרים

בדוגמא הראשונה השם של הכותב מהווה קישור חזרה לאתר שלו. זה יגביר את הסיכויים שכאשר יקישו את שמכם בגוגל יופיע האתר שלכם, אך זה עדיין מחטיא את המטרה. אם נסתכל על הדוגמא השנייה נראה טעות נפוצה. הקישור של הקרדיט הוא "לאתר" לקישור זה אין שום ערך לקידום האתר כמעט. לעומת זאת בדוגמה השלישית השגנו את המטרה.

כאשר ישנו גיוון טבעי של קישורים מאתרים איכותיים חזרה לאתר שלכם זה טוב. כאשר הצלחתם לבקש את הקרדיט שלכם לביטוי אליו אתם מכוונים זה פנטסטי!

לסיכום

באמצעות פרסום מאמרים הרווח הוא כפול. הגולשים מתחילים להכיר אתכם בתור מומחים בתחום ונתקלים בכם ביותר אתרים אשר מתאימים לתחום העיסוק שלכם ואם הצלחתם לבצע את הבקשות הנכונות הרי שזכיתם גם לקישורים איכותיים שיתרמו לקידום האתר שלכם.

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>

  • מאמר מאוד איכותי שניתן ללמוד ממנו .

    ג'יידה
    • תודה, אנו משתדלים

      צוות דוראן