פרסום במנועי חיפוש - דוראן קידום ושיווק בטכנולוגיות המתקדמות ביותא באינטרנט

פרסום במנועי חיפוש

פרסום במנועי חיפוש מגוונים ברחבי האינטרנט

דוראן מציעה שירותי פרסום אתרים במנועי חיפוש שונים ברחבי האינטרנט, בשפות ובמדינות שונות. צוות המומחים של דוראן גיבש בלמעלה מ-20 שנים של ניסיון את טכנולוגיות פרסום האתרים המתקדמות ביותר המכוונות למנועי חיפוש באינטרנט.

פרסום במנועי חיפוש נחשב לכלי הפרסום האפקטיבי והרווחי ביותר למותגים ברחבי העולם

דוראן פרסום במנועי חיפוש

ניתן לפרסם אתרים ומותגים במגוון צורות ופלטפורמות אינטרנטיות, אך מבין כל אפשרויות הפרסום, פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפיק המיידי והאפקטיבי, אך יותר מכל הרווחי ביותר למותגים ועסקים בארץ ובעולם.

מנוע חיפוש הוא המקום אליו מגיע גולש שרוצה לדעת משהו, לבצע פעולה כלשהי, או כמובן לרכוש מוצר או שירות. במידה ועדיין אין למותג או אתר אינטרנט התייצבות אורגנית במנועי חיפוש, פרסום ממומן יהיה הדרך המהירה ביותר להגיע לאותו קהל גולשים נחשק. בפלטפורמות פרסום המכוונות לאתרים שמטרתם היא לספק לגולש חוויה, או להציג בפניו תוכן מעניין, בהן פעולות פרסום נחשבות לאגרסיביות (באנרים, פופ-אפים וכדומה) וזאת מכיוון והגולשים בהם לא מעוניינים שיפריעו להם, בעוד המפרסם מעוניין לתפוס את תשומת לבם. גולשים המגיעים למנועי חיפוש מגיעים כדי… לחפש משהו. הם רוצים עכשיו משהו, הם יודעים מה הם רוצים והם מקישים אותו ורוצים שמישהו יעזור להם להשיג אותו. אולי הם רק בודקים איפה כדאי לעשות את זה, ויבחנו מספר מתחרים – אבל תשומת הלב שלהם כבר ממוקדת בלהשיג משהו – משהו שהמותג שלכם יכול לתת להם בו ברגע.

רק מול מנוע חיפוש אנשים יושבים עם כרטיס האשראי שלהם ומחפשים איפה להזין את פרטיו, לא בפייסבוק, לא בטוויטר, לא ביוטיוב ולא באתרי תוכן. פרסום מממוקד במנועי חיפוש יכול להניב את קהל הלקוחות האפקטיבי והרווחי ביותר.

פרסום אפקטיבי במנועי חיפוש כולל:

פרסום במנועי חיפוש נחשב לאפיק הפרסומי המיידי האפקטיבי ביותר

ניתן לפרסם במנועי חיפוש שונים למדינות ושפות שונות

שימוש בכלי השיווק והפרסום המתקדמים ביותר באינטרנט

הגעה ללקוחות פוטנציאלים בזמן הכי קריטי בו הם מחפשים מוצר או שירות 

ניתן לפרסם אתרים, סרטוני ווידאו, אפליקציות ושירותים מיידיים במנועי חיפוש

לדוראן למעלה מ-20 שנים בבנייה ופרסום של אתרים במנועי חיפוש

פרסום במנוע החיפוש הגדול בעולם - Google Adwords

גוגל היא פלטפורמת החיפוש הפופולארית בעולם, ובישראל מחזיקה כ-99% מהחיפושים בעברית. בעוד שתהליך קידום אתרים אורגני יכול לקחת שבועות וחודשים ארוכים, גוגל מציעה פלטפורמת פרסום מודעות הנותנת למפרסמים שליטה והופעה מיידית בביטויי חיפוש רלוונטיים.

הקמת קמפיינים פרסומיים בגוגל היא תהליך שמשלב את המודעות, הטכנולוגיה, והערכים השיווקיים של המותג או העסק ומכוון אותם בצורה חכמה לביטויי החיפוש האידיאליים עבור הלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים ביותר.

פרסום אתר בגוגל בביטויים שאינם מדוייקים, עלול להסב בזבוזים מיותרים ולמשוך הקלקות גולשים שאינם רלוונטיים למותג, ובכך למעשה להפוך את קמפיין הקידום ללא כדאי עבור המותג. מחקר מילים נכון והבנה עמוקה של צרכי הקמפיין, שילוב נכון של מטרות ויעדים (טופס יצירת קשר, הרשמה, או מדידת מכירות), אבל לא פחות מכך הבנה עמוקה של האלגוריתמים המניעים את גלגלי השיניים הפנימיים של מנוע הפרסום גוגל אדוורדס מביאים את הקמפיין לרווחיות הולכת וגדלה.

פרסום אתרים במנועי חיפוש אחרים ברחבי האינטרנט

בישראל ישנו רק מנוע חיפוש אחד מרכזי והוא גוגל. מנועי חיפוש קטנים כמו NETEX או מנועי חיפוש פנימיים באתרי תוכן גדולים כמו YNET אינם משיגים אפילו אחוז מהחיפושים בעברית בישראל ולכן אינם נחשבים לאפקטיביים. בשאר העולם, בבשפות שונות ובמקומות שונים ישנם מנועי חיפוש רבים אשר להבדיל מהשוק בישראל, כן נוגסים בנתח משמעותי משוק החיפוש ומהווים מוקד פרסומי ייעודי וייחודי בהתאם לאופי האלגוריתמים שלהם. ישנם מנועי META אשר סורקים את התגיות השונות באתר, ישנם מנועי חיפוש לווידאו (לא רק יוטיוב, DailyMotion הוא דוגמא נוספת הפופולארית מאוד באירופה, ועוד), ישנם מנועי חיפוש לתמונות GIF ומנועי חיפוש המשולבים ברכיבים בדפדפן.

ניתן להגיד שמנוע החיפוש גוגל הוא המנוע המתקדם ביותר, החדשני ביותר, וברוב המקרים המורכב ביותר, כך ששליטה מעמיקה באפשרויות שלו מאפשרת למנהל הקמפיינים כניסה רכה לפלטפורמות חדשות.

מנוע החיפוש בינג - Bing Search

בינג הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. הגם בישראל אינו נחשב למשמעותי,  וגם בעולם הוא מחזיק רק באחוזים בודדים בשוק החיפושים העולמיים, הוא כן נחשב למשמעותי בארה"ב וגם בעולם כולו ושורש החוזקה שלו נעוץ בטבע המיוחד של הגולשים שמחפשים בו ולא עוברים לגוגל.

בינג, בגלל שהוא המנוע החיפוש הדיפולטיבי (ברירת המחדל) של דפדפן האקספלורר המותקן בכל מחשב ומגיע עם ההתקנה הראשונית של מערכת "חלונות" (Windows) מקבע באופן ראשוני למשתמשים חדשים את השימוש בו. ישנם גולשים רבים "נאמנים" לבינג בקרב אוהדי מייקרוסופט, ואלה הנשארים להשתמש בו ולא עוברים לדפדפן כרום ולמנוע החיפוש גוגל – ונחשבים לקהל בעל אופי ייחודי המתאים לעסקים ולאתרי אינטרנט מסויימים מאוד.

פלטפורמת הפרסום בבינג גם מאפשרת מיקוד בקהלי יעד, הצגה של פרסומות בשפות שונות, פילוחים מעמיקים המתבססים על המידע שיש למנוע החיפוש הפנימי שלה ואפשרויות קלות למיגרציה עם קמפיינים בגוגל אדוורדס.

פרסום במנוע החיפוש ווידאו YouTube

לא רק לאתרים ולתמונות, לא רק לחדשות ולעסקים על גבי מפות – גם בעולם הווידאו שולטת גוגל וכך גם מאפשרת את אחד מכלי הפרסום ווידאו החזקים ביותר שיש לאינטרנט להציע – פרסום מבוסס צפיות בלבד, והגשה של פרסומות ווידאו לגולשים המקישים ביטויי חיפוש ב-YouTube.

ניתןצ לפרסם את הסרטון עצמו, או לפרסם אתר אינטרנט או עמוד נחיתה כשגולשים מקישים ביטויי חיפוש, וניתן גם לשלב את הסרטון או האתר בתוך סרטונים אחרים המוגשים לגולש, באותן ביטויי חיפוש רלוונטיים. עוצמה כזאת של החדרת מסרים דרך סרטונים, המבוססים על מילות חיפוש ומידע כללי ממנוע החיפוש גוגל ו-YouTube מאפשרות למותגים פרסום אפקטיבי באפיק הצומח ביותר באינטרנט – ווידאו.

מדידה נכונה של הגולשים שרואים את הסרטון עד לנקודות הקריטיות שלו (True View) מאפשרת גם הנעה לפעולה מיידית, וגם צביעת גולשים (Pixel Tracking) והגשת פרסום חוזר (Remarketing) שוב ושוב עד להשלמה רווחית של יעדי הקמפיין.

פרסום במנועי חיפוש בשפות שונות

ישנם אינספור מנועי חיפוש בשפות שונות המופעלים במדינות שונות ולהם אופי ייחודי. ניתן לכוון את הפרסום לשפות מסוימות בתוך אותן מדינות, כמו גם לשלב קהלים בצורה חכמה ולמצוא את הטרמינולוגיה המדויקת שבה משתמשים הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר למותג.

בשלבי הכנת האסטרטגיה הנכונה לפרסום במנועי חיפוש, צריך קודם כל לבצע מחקר לגבי מהם השפות השונות או מנועי החיפוש שנראים רלוונטיים ביותר למותג הנדרש לקידום.

לשירותי אסטרטגיה מקיפים בנושאי פרסום במנועי חיפוש ברחבי האינטרנט,  בשימוש טכנולוגיות הקידום והשיווק המתקדמות ביותר שיש – מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-5227221 – או באמצעות המייל info@duran-seo.co.il

לקוחות נבחרים

יש לנו ניסיון רב בעבודה מול מותגים גדולים, בינויים וקטנים בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי