האם לזמני טעינת הדף יש השפעה על דירוג האתר ?

האם זמני הטעינה ישפיעו על דירוג האתר בתוצאות החיפוש ?

בחודש אפריל השנה הוצגה שאלה זו בפני מאט קאטס. למרות כי התשובה המיידית היתה לא.
כולנו יודעים כבר מזמן עד כמה חשוב לגוגל נושא המהירות. הצגנו דוגמאות בעבר שבהן מאמרים
מסוימים באתרי תוכן גדולים היו מתאנדקסים בגוגל עבור כתובת הURL של גירסת ההדפסה.

למי שמבין, דפי גרסת הדפסה בדרך כלל הם דפי טקסט בלי הרבה אלמנטים גרפיים שזמני
הטעינה שלהם בדרך כלל נמוכים בעשרות אחוזים מאשר דף רגיל באתר.

שימו לב בין השורות, שמאט קאטס חוזר שוב ושוב על כך שבינתיים אין מה לדאוג לגבי מהירות
טעינה של דפים וכרגע מדגיש שרק דפים עם בעיות טעינה רציניות צפויים לקבל דירוג נמוך יותר.
מאט חוזר מס' פעמים על המשפט, "אני לא יודע איך נתחשב בגורם זה בעתיד, אבל בינתיים…"

גוגל בדרך כלל נותנת לציבור טעימות קטנות מהעתיד וכמו כן זמן להתכונן.

פתיחה רשמית של מחלקת שיפור מהירות האינטרנט של גוגל :

ב23 ביוני 2009 גוגל הקימה מחלקה חדשה שכל מטרתה היא לשפר את מהירות האינטרנט.
בסרטון רשמי ששחררה גוגל, פתחה בסדרה נוספת של הדרכות וידאו וטקסט המלמדות
כיצד לצמצם את זמני הטעינה של האתרים, מזעור משקלי תמונות ועוד…

אתרים מהירים הם אתרים שמותירים בגולש חוויה חיובית וסיכויים גדולים שהוא יחזור ויבקר
בו לעיתים קרובות יותר.

להערכת מומחים רבים בתחום, נושא המהירות עומד כבר היום על הפרק. וכפי שזה נראה
גוגל מכינה אותנו לשלב הבא שבו אתרים קלילים ומהירים עם חווית שימוש חלקה וזריזה
יתרמו גם לדירוג האתר בתוצאות החיפוש.

כבר היום מיזמי תוכן חדשים באינטרנט משקיעים זמן בשיפור המהירות של הפלטפורמה
שלהם וכמו כן חברות קידום אתרים מקצועיות מוסיפות את האלמנטים הנדרשים לדוחות
האופטימיזציה שלהן.

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.