חדשות גוגל – מיתוסים ואמיתות – מתחרים וכתבות וידאו

תוכן העניינים

1. מבוא
2. מתחרים וכתבות דלילות
3. מפת אתר,מבנה, Adsense

חדשות גוגל

 

אפשר לעקוף את המתחרים אם מפרסמים את אותו מאמר מיד אחריהםמיתוס

חדשות גוגל מחפשים באופן תכוף אחר הידיעות האחרונות הרלוונטיות ביותר, בכל נושא שהוא, במטרה לוודא שהתוצאות שמוצגות עבור הגולשים הם מה שנקרא – החדשות האחרונות והעדכניות ביותר. אולם בין אם תתוזמן הכתבה לפני, אחרי או תוך כדי שהמתחרים עושים את זה, לא תשנה כהוא זה את החלטתו של גוגל האם להציג אתכם ראשונים או לא.

האלגוריתם של גוגל לוקח הרבה מאוד גורמים בחשבון ועל פיהם מחליט את מי לדרג גבוה יותר, ופרסום אותה ידיעה לאחר המתחרים שלכם במטרה להיות עדכניים יותר לא ישנו את החלטתו. כמובן שתהיה העדפה ברורה ומוחלטת לתוכן המקורי ולא למועתק. במידה ואתר ייחשד שהוא מעתיק תוכן בצורה תכופה, הוא יסומן על ידי מערכת החדשות של גוגל, והיחס אליו יהיה בהתאם.

 

מאמרים שהם רק תמונה או ווידאו לא יכללו בתוצאותאמת

בזמן שתמיד מוצגות כתבות המכילות מולטימדיה בתוכן, כגון סרטונים או תמונות, במידה והסורק לא יימצא תוכן רלוונטי, מקורי ואיכותי אשר תצורת המולטימדיה היא רק חלק ממנו, הכתבה לא תיכלל בתוצאות.

השורה התחתונה – הסורק מחפש אחר טקסטים, אז אם חלק מהתוכן שלכם אינו מבוסס טקסטים, הוא לא ייכלל בתוצאות.

ישנם מאמצים מוגברים להכליל ידיעות חדשותיות בתצורת ווידאו בתוצאות החיפוש, כמו שקורה במקרים מסוימים עם יוטיוב (YouTube), אך אי אפשר להגיד כרגע שיש מגמה ברורה בנושא.

 

אין דרך לדעת למה גוגל לא מדרג את המאמרים ב'חדשות גוגל'מיתוס

ראשית, בהתאם לכיתוב כאן, ובמאמר נוסף שפרסמנו בעבר בנושא חדשות גוגל, ניתן בהחלט להניח שהבעיה בחוסר הצגתן של המאמרים נמצאת באי עמידה בתנאים הללו. בנוסף, והדבר החשוב ביותר אולי, הוא העובדה שיש לגוגל כלי מנהלי אתרים עבור 'חדשות גוגל', ובמידה והאתר נכלל בצורה כלשהי בתוצאות החדשות, אפשר להצטרף לכלי וכמובן לקבל הודעות על שגיאות ובעיות במאמרים השונים.

 

 

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>