איך שתיים וחצי שורות של טקסט יעשו את כל ההבדל?

קידמת את עמוד המוצר שלך מזה חודשים והוא עדיין לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל ? לעיתים שתי שורות של טקסט יעשו את ההבדל המשמעותי ביותר עבורך. בטיפ הקודם סקרנו את חשיבות הטייטל (הכותרת) בעמודי האתר ואת האפקט של תג זה על מנוע החיפוש. השבוע נעסוק בדבר לא פחות חשוב אשר יכול לתרום לקידום האתר שלך […]

קידמת את עמוד המוצר שלך מזה חודשים והוא עדיין לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל ?

לעיתים שתי שורות של טקסט יעשו את ההבדל המשמעותי ביותר עבורך.

בטיפ הקודם סקרנו את חשיבות הטייטל (הכותרת) בעמודי האתר ואת האפקט של תג זה על מנוע החיפוש.

השבוע נעסוק בדבר לא פחות חשוב אשר יכול לתרום לקידום האתר שלך גוגל, דבר שיעשה את כל ההבדל בין עמוד שני למקום שני.

*דסקריפשיין

אז מה זה בעצם הדסקריפשיין?

בדיוק כפי שזה נשמע (תיאור). תיאור העמוד הוא עוד אחד מהגורמים אליו גוגל מייחס חשיבות רבה כמעט כמו לכותרת העמוד. התיאור מוצג במנוע החיפוש מתחת לכותרת תוצאות החיפוש. אורכו של התיאור הוא בערך שורה וחצי והוא קיים בכדי לספר על תועלו של העמוד או ייעודו באתר. בעלי עסקים רבים טועים כאשר הם מחליטים לרשום מגילות בתיאור הדף או רשימות של מילים כמו רשימת מכולת, דבר אשר יוצר חיתוך של התיאור במנוע החיפוש ואף פוגע בדירוג האתר והעמוד בגוגל.

לכן יש לשמור על תיאור שלא יעלה 150 תווים לכל היותר.

המלצה נוספת, לפעמים אתה רוצה לקדם כמה ביטויים בדף אחד, אך אתה לא רוצים "לדחוף" יותר מידי ביטויים בכותרת העמוד. לכן יש להזין את אותם ביטויים בתיאור, בצורת משפט תחבירי הגיוני עד שני ביטויי מפתח בכל התג לכל היותר.

• יישם את הנחיות תג התיאור על כל עמודי האתר ללא יוצא מן הכלל

• דאג שהתג יהיה עד 150 תווים

• דאג שיופיעו מילות מפתח (מקסימום שני ביטויים)

• תג התיאור מכיל משפט תחבירי המסביר את תועלו של העמוד ולא רשימת מכולת, או מגילה ארוכה של טקסט.

במידה ותרשם למדריך המלא בנושא קידום אתרך בגוגל, תוכל לקבל את כל הטיפים בצורה רציפה וממוקדת וליישמם, תוכל להחזיר את השליטה לידיים שלך ובכך לקדם את אתרך בגוגל ללא עלויות נוספות.

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה