איך להופיע בחדשות גוגל – דרישות כלליות חשובות

תוכן העניינים  1. דרישות עריכה 2. דרישות טכניות 3. דרישות חשובות נוספות 4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד דרישות ודגשים חשובים בחלק הקודם של המאמר, התעמקנו בדרישות הטכניות, ועכשיו נוסיף מספר דגשים נוספים.   שפה חדשות גוגל תומכים אך ורק בשפה אחת בכל עמוד. הקידוד הטוב ביותר הוא 8-UTF. שמור אך ורק גירסא אחת, בשפה […]

תוכן העניינים 

1. דרישות עריכה
2. דרישות טכניות
3. דרישות חשובות נוספות
4. הנחיות לגבי תוכן לנרשמים בלבד

דרישות ודגשים חשובים

בחלק הקודם של המאמר, התעמקנו בדרישות הטכניות, ועכשיו נוסיף מספר דגשים נוספים.

 

שפה

חדשות גוגל תומכים אך ורק בשפה אחת בכל עמוד. הקידוד הטוב ביותר הוא 8-UTF. שמור אך ורק גירסא אחת, בשפה אחת בכל עמוד בכדי להימנע מבעיות. אם אתרך כולל מספר שפות, פנה ישירות לקבוצת גוגל בשביל להיכלל בעוד שפות של מדינות נוספות.

 

מחוץ לתחום

העכביש של חדשות גוגל לא תומך ולא יכול לקרוא מסמכי PDF (אקרובט רידר), ותוכן שאינו קבוע (כזה שנמצא על אותה כתובת, אך משתנה מעת לעת).

 

דפים דינאמיים

העכביש של חדשות גוגל, יכול בהחלט לסרוק ולאנדקס דפים בעלי כתובת דינאמית, הנכתבים בשפות התכנות השונות (כדוגמת PHP, ASP, ועוד), אך הדבר יכול לגרום לבעיות קלות. רצוי להשתמש בכתובות סטאטיות בשביל מאמרים, או להשתמש ב-url rewrites, או בכל דרך אחרת בה מערכת הניהול תיצור דפרים שנראים כסטטיים. אפשר להשתמש כאמור, בתג הקאנו ניקל, אך זה לא יעיל בשביל ליצור כתובות סטאטיות לכן אין זה משנה לעניין זה.

 

קישורי FLASH, תמונה, או ג'אווה

אין להשתמש בקישורים כאלה, כי אין לעכביש של גוגל (גם הרגיל, לא רק החדשותי) אפשרות לסרוק אותם. יש להשתמש בקישורים הנקראים – Plain Text HTML links (קישורי טקסט בלבד).

 

מקטעי התוכן \ הטיזר המוצג בתוצאות החדשות

גוגל מציג בתוצאות החדשות שלו, מקטעי תוכן מתוך המאמר (בדומה לתגית Meta Description) אשר מכילים את מילת המפתח שהקיש הגולש. זה דורש מבעלי האתרים לא להוסיף שום תוכן מלבד הכתבה, בקטע שבין הכותרת והתוכן. סביר להניח שגוגל ידע לזהות את ההפניות (פרסומות למשל) ולא להציג אותם, מכיוון והם נמצאים בתוך הפניה.

 

בחלק האחרון של המאמר נעסוק בפתרונות לאתרי תוכן המציגים תכנים מסויימים רק למשתמשים רשומים.

 

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>

No Comments

השאר תגובה

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל