קידום אתרים בגוגל בטכנולוגיות השיווק המתקדמות ביותר באינטרנט - חברת דוראן

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים למקום הראשון בגוגל

לדוראן ניסיון עצום והצלחות מוכחות בקמפיינים של קידום אתרים בגוגל למותגים וחברות בישראל ובעולם. קידום אתרים בגוגל בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר באינטרנט מאפשר חשיפה גבוהה לאתר במנוע החיפוש, הצבה במיקומים ראשונים בביטויים רבים, והבאת כמות עצומה של גולשים לאתר המותג.

סטטיסטיקות אחרונות קובעות – 60% מכלל החיפושים באינטרנט העולמי ו-99% מהחיפושים בעברית בישראל נעשים דרך מנוע החיפוש Google. קידום אתרים בגוגל הפך להיות השיווק האפקטיבי ביותר עבור כל אתר ועסק בארץ ובעולם. בין אם אתה מוכר שירותי ייעוץ, תוכנה, מוצרים פיזיים או אינטרנטיים – קידום אתרים אורגני הוא אפיק הפרסום האפקטיבי, הרווחי והמשתלם ביותר בשוק השיווק באינטרנט.

דוראן קידום אתרים בגוגל

למה דווקא קידום אתרים? למה דווקא בגוגל?

מכיוון שמנוע החיפוש גוגל הפך להיות הכלי המרכזי לביצוע חיפושים, התברגות כאתר דומיננטי בתוצאות החיפוש הטבעיות תוביל ללא ספק ללקוחות הכי מתעניינים, הכי רלוונטיים והכי רצויים עבור כל עסק. הגולשים נעשים יותר ויותר חכמים ככל שעובר הזמן וניתן לייצר תנועה איכותית וממוקדת לכל תחום – ולו הנישתי ביותר.

היתרון הברור ביותר בפלטפורמת גוגל הוא שאנשים מגיעים אליה כדי לקנות, כדי לצרוך דברים חדשים שהם צריכים, כדי לחפש מה ואיך לעשות. בעוד באפיקי שיווק רגילים של העולם הישן – התשלומים הם על הופעה של פרסומת בעיתון או באתרים אחרים שבהם הגולש ביקש לקרוא מאמר כלשהו ונתקל בפרסומת עצמה. הלקוח של היום נמצא באינטרנט, הוא מחפש דברים באינטרנט, ואנחנו רוצים ויכולים להגיע בדיוק אליו, בדיוק ברגע שהוא מחפש משהו שיש לנו לתת לו. וכל זה – בחינם. גוגל לא גובה תשלומים עבור סריקת האתר, וגם לא תשלומים על הצגת האתר בביטוי כזה או אחר (פעולות אלה נקראות פרסום פר קליק, או פרסום ממומן בגוגל – להבדיל מהתוצאות האורגניות החינמיות)

דוגמא אידיאלית לסיבה שבגינה קידום אתרים בגוגל הוא כנראה האפיק האפקטיבי ביותר עבור אתר או עסק: אדם העומד נעול מחוץ לדלת ביתו בתל אביב, וצריך פורץ מנעולים באופן דחוף, כנראה יפנה למותג הראשון שיופיע בחיפוש בביטוי "פורץ מנעולים בתל אביב" וינסה להזמין אותו באופן מיידי לביתו. מותג של פריצת מנעולים לא יוכל להשיג לקוחות כל כך מיידיים בשום אפיק פרסומי אחר.

התאמה מושלמת של הטכנולוגיה, התוכן ופעילות יחסי הציבור לעקרונות קידום אתרים (SEO)

לעקוף את המתחרים ולהגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל

ניתוח מקצועי של גורמי קידום אתרים בזמן אמת

למעלה מ-20 שנים ניסיון בבניית אתרים וקידום במנועי חיפוש

מנוע החיפוש גוגל מחזיק ב-99% משוק החיפושים בישראל

קידום אתרים בגוגל מאפשר להגיע ללקוחות הפוטנציאליים בידיוק כשהם מחפשים שירות או מוצר

קידום אתרים אורגני אל מול קידום אתרים ממומן בגוגל

ישנם הרבה מאוד מותגים ועסקים באינטרנט שמשקיעים הון רב ומאמצים רבים בפרסום האתר שלהם בפייסבוק ובכתיבת פוסטים והפקת ווידאו כדי שאלה יופצו ברשתות חברתיות. אומנם אלה פעילות חשובות להעלאת מודעות למותג אבל כשמבצעים אותם ללא תשתית טובה של קידום אתרים אורגני בגוגל הדבר יכול להפוך לחרב פיפיות ובסופו של דבר להעביר יותר כוח ועוצמה למתחרים שכן תפסו מיקומים רבים בתוצאות בגוגל. לא פעם גולשים רואים פרסומים שמובילים אותם לחשוב על הצרכים שלהם, בתגובה הגולשים מתחילים לכתוב ביטויים בגוגל כדי לחפש עוד מידע ועוד מותגים, ושוכחים מהמפרסם הראשוני שהוביל אותם למודעות למוצר מלכתחילה. כך יוצא, שמותג משקיע הון בפרסום ומיתוג, אבל מבפועל מייצר רעש בתוך השוק ומגדיל את כמויות החיפושים לביטויים הקשורים לשוק. השוק, שמתנהג כמו שוק – נוהר אחר מי שמופיע בביטויי החיפוש ואם המותג שפרסם מלכתחילה לא דאג לחזית מבוססת הוא יפספס את כל התרומה שיכולה להגיע כשאנשים יתחילו לחפש מידע, ביקורות והשוואות למותגים אחרים בעקבות הפרסומים שלו.

במקרים אחרים, כדוגמת משרדי עורכי דין גדולים ומוכרים בשוק, אשר אינם משקיעים בשיווק ועובדים בצורה המסורתית של "הפניות מפה לאוזן", נוצר מצב בו עורכי דין חדשים אשר מבינים את כוחו של הדיגיטל בונים לעצמם אתרי תוכן גדולים ובפועל מושכים את מירב הלקוחות החדשים שאין להם מכר מספיק מנוסה שיכול להמליץ להם על משרד עורכי דין באופן אישי, מתוך ניסיון אישי. לקוחות שמחפשים בגוגל, מוצאים בגוגל, ועובדים עם מי שהם מגיעים אליו, דרך גוגל.

אף פעם לא מאוחר להתחיל לקדם את האתר

ישנם הרבה מאוד מותגים ועסקים באינטרנט שמשקיעים הון רב ומאמצים רבים בפרסום האתר שלהם בפייסבוק ובכתיבת פוסטים והפקת ווידאו כדי שאלה יופצו ברשתות חברתיות. אומנם אלה פעילות חשובות להעלאת מודעות למותג אבל כשמבצעים אותם ללא תשתית טובה של קידום אתרים אורגני בגוגל הדבר יכול להפוך לחרב פיפיות ובסופו של דבר להעביר יותר כוח ועוצמה למתחרים שכן תפסו מיקומים רבים בתוצאות בגוגל. לא פעם גולשים רואים פרסומים שמובילים אותם לחשוב על הצרכים שלהם, בתגובה הגולשים מתחילים לכתוב ביטויים בגוגל כדי לחפש עוד מידע ועוד מותגים, ושוכחים מהמפרסם הראשוני שהוביל אותם למודעות למוצר מלכתחילה. כך יוצא, שמותג משקיע הון בפרסום ומיתוג, אבל מבפועל מייצר רעש בתוך השוק ומגדיל את כמויות החיפושים לביטויים הקשורים לשוק. השוק, שמתנהג כמו שוק – נוהר אחר מי שמופיע בביטויי החיפוש ואם המותג שפרסם מלכתחילה לא דאג לחזית מבוססת הוא יפספס את כל התרומה שיכולה להגיע כשאנשים יתחילו לחפש מידע, ביקורות והשוואות למותגים אחרים בעקבות הפרסומים שלו.

במקרים אחרים, כדוגמת משרדי עורכי דין גדולים ומוכרים בשוק, אשר אינם משקיעים בשיווק ועובדים בצורה המסורתית של "הפניות מפה לאוזן", נוצר מצב בו עורכי דין חדשים אשר מבינים את כוחו של הדיגיטל בונים לעצמם אתרי תוכן גדולים ובפועל מושכים את מירב הלקוחות החדשים שאין להם מכר מספיק מנוסה שיכול להמליץ להם על משרד עורכי דין באופן אישי, מתוך ניסיון אישי. לקוחות שמחפשים בגוגל, מוצאים בגוגל, ועובדים עם מי שהם מגיעים אליו, דרך גוגל.

גם אם אתר המותג הוא בדומיין חדש, גם אם האתר וותיק, גם אם לא יודעים עוד על מה לכתוב, גם אם לא יודעים באיזה ביטויים לקדם, גם אם כבר בוצעו פעילויות קידום אורגני איכותיות, וגם או בעיקר אם בוצעו רק פעולות קידום שגויות – אף פעם לא מאוחר להתחיל לקדם את אתר המותג בגוגל.

גם היום ניתן להבין את הצרכים של המותג, להכין מחקר מילים מאסיבי כדי שיהיה מיפוי יסודי של כל הביטויים שאפשר ורצוי להופיע בהם, לייצר אסטרטגיה ארוכת טווח ולהשיג יעדים חודשיים ושנתיים. השוק תמיד מתפתח, תמיד ישנם עוד אפשרויות ונישות חדשות, ובסופו של דבר גם גוגל רוצה לרענן ולהציג תוכן חדש ואיכותי, להבליט מותגים שמתרעננים ולהישאר בעצמה מעודכנת בדברים שקורים בכל תעשייה.

השוק שלכם עדיין יכול להיות זמין עבורכם, עוד לא מאוחר ואפשר ליצור אסטרטגית קידום אתרים בגוגל שתניב לכם תוצאות ארוכות טווח, צמיחה ורווחיות מחזית האינטרנט שלכם.

ניתוח מקצועי של גורמי קידום אתרים בגוגל בזמן אמת

רוצים להבין יותר? זקוקים לייעוץ לגבי התחום שלכם? תוהים האם קידום בגוגל יכול להיות רווחי עבורכם?

לדוראן צוות מקצועי ומנוסה בנישות רבות בארץ ובחו"ל, במנועי חיפוש שונים ובשפות מגוונות. נוכל בשיחת ייעוץ להבין אתכם מה הפוטנציאל הזמין עבורכם, ובאיזה תקציבים אפשר לכבוש את היעדים הנכספים. בעוד השוק משתנה וגוגל מציבה סטנדרטים חדשים, חברת קידום אתרים מקצועית צריכה לפתח טכנולוגיות לקידום ומדידה של רווחיות הקמפיינים שלה ושל לקוחותיה כדי לדעת ברמת וודאות גבוהה מה נדרש כדי לפרוץ לתחום חדש או להתקדם ולהשתלט על תחום קיים. לדוראן ניסיון של מעל ל-20 שנה בשיווק באינטרנט וקידום אתרים, יצירת אסטרטגיות לקידום ופיתוח טכנולוגיות למדידת רווחיות של קמפיינים שיווקיים באינטרנט.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית איך לקדם ולשווק את המותג שלכם באינטרנט בכלל, ובגוגל בפרט – 03-5227221 או באמצעות המייל info@duran-seo.co.il.

לקוחות נבחרים

יש לנו ניסיון רב בעבודה מול מותגים גדולים, בינויים וקטנים בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי