כך תשפר את הופעת אתרך על ידי שימוש במילות מפתח

בשבוע שעבר כתבנו איך לשפר את איכות התוכן באתר ואיך לבצע מחקר ביטויים נכון. השבוע נעסוק בשילובם של אותם ביטויים באתר. אחת הטעויות הגדולות של בעלי אתרים היא שילובם הלא נכון של ביטויים מסוימים באתר. כלומר הרבה אנשים נוטים לדחוס יתר על המידה ביטויים בדפים שונים, בין אם זה בדף הבית או בין אם זה […]

בשבוע שעבר כתבנו איך לשפר את איכות התוכן באתר ואיך לבצע מחקר ביטויים נכון. השבוע נעסוק בשילובם של אותם ביטויים באתר.

אחת הטעויות הגדולות של בעלי אתרים היא שילובם הלא נכון של ביטויים מסוימים באתר. כלומר הרבה אנשים נוטים לדחוס יתר על המידה ביטויים בדפים שונים, בין אם זה בדף הבית או בין אם זה בדפים הפנימיים.

דחיסה של ביטויים בדף הבית נחשבת כיום כטכניקה פסולה שבשילוב עם עוד פרמטרים יכולים לגרום לנקיטת סנקציות על האתר ואף לעונשים חמורים כמו הרחקה מהאינדקס של גוגל., מצב שלא תרצה להתקל בו עם אתר העסק שלך.

אז מה ניתן לעשות ? איך אתה בעצם יוצר היררכית ביטויים נכונה בדפי האתר ?

במספר צעדים פשוטים תוכל לבנות היררכיית ביטויים מנצחת:

בחירת ביטויים מראש: הגדר את מספר הביטויים שבהם אתה רוצה שהאתר יעסוק. לדוגמה: אם האתר שלך עוסק במוצרי מטבח כמו תנורים מקררים וכו' אין צורך להתחיל לדחוס אל האתר ביטויים הקשורים למערכות ישיבה וחדרי שינה רק מפני שיש לזה נפח חיפושים גבוה. גוגל קובע רלוונטיות וסמכותיות בין היתר על פי כמה האתר ממוקד בנושא שלו. ככל שתהיה יותר ממוקד בנישה שלך כך תקבל ציון רלוונטיות גבוה יותר לביטויים המנצחים שלך.

דחיסת ביטויים בדף הבית: לא פעם ולא פעמיים בעלי אתרים שדוחסים ביטויים רלוונטיים בדף הבית בתקווה שזה יביא לעלייה ברלוונטיות שלהם אל מול גוגל . אז זהו, שלא רק שזה לא מביא לעלייה ברלוונטיות אלא זה ממש יכול לעשות נזק גם אם הביטויים הם רלוונטיים לתחום העיסוק. דחיסת ביטויים היא טכניקה די ישנה ומאוד פסולה שלצערי עדיין משתמשים בה. אל "תעמיס" יותר מידי ביטויים בדף הבית. היחס הנכון הוא בערך הופעה של 1% ביטוי לכל 100 מילים משמע פעם אחת. 200 מילים, פעמיים וכן הלאה..

בחירת עמודי קטגוריה: אחד הסעיפים היותר חשובים שיש ליישם. דמיין את האתר שלך כפירמידה, כאשר דף הבית יושב בשפיץ העליון וממנו מסתעפים מדרגות מדרגות עד לתחתית הפירמידה. אותן מדרגות הן בעצם עמודי הקטגוריה. חשוב מאוד ליצור את אותם עמודים עם ביטויי מפתח בעלי נפח חיפושים ורלוונטיות גבוהה. ברגע שתנאי זה ימולא הפירמידה תהיה מושלמת. כמובן שבפי הקטגוריה יש למלא אחרי אותן ההוראות כמו בכל דף לגבי התוכן שמוזן אליהם.

לסיכום: הקפד לשמור על הכללים שרשומים בטיפ זה. הרבה בעלי אתרים נוטים ליפול אל טכניקות פסולות, כעת יש לך את הכלים לכתיבה נכונה של דפי האתר שלך.

בהצלחה.

No Comments

השאר תגובה

צור קשר

צור קשר

לקוחות מספרים על הצלחות

Duran SEO
Address: 28 Remez Street Tel Aviv, Israel
Telephone Number: +972-3-5227221,
Average Rating: 5.00
Votes: 3
Reviews: 3
5.00 (3 ביקורות)
Service
אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-) 5
5 / 5

אני מעוניין להמליץ בחום על דוראן דיגיטל! אנחנו עובדים עם דוראן למעלה מ-5 שנים, במגוון תחומים: מסדי נתונים ואפליקציות, קידום אורגני וממומן, ייעוץ UI ועוד... הצוות אדיב, מקשיב, מקצועי ומעל הכל - אמין. דוראן והצוות תרמו רבות להצלחה שלנו, ועל כך תודה גדולה:-)
— ניב רווח פסיכומטרי בע"מ
Service
"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם ! 5
5 / 5

"דוראן היתה ללא ספק אחד מהגורמים בהפיכת האפליקציה של 99FM לאפליקציית המוזיקה הפופולארית ביותר בארץ. העבודה המקצועית והניסיון העצום של הצוות סייע לנו לשבור את כל תקרות הזכוכית ולהגיע ליעדים הגבוהים ביותר ששאפנו אליהם. כיף לעבוד וקל להגיע לתוצאות עם אנשים שכל כך איכפת להם !
— חגית קמין, מנכ"ל ECO99FM
Service
דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :) 5
5 / 5

דוראן מלווה את ההצלחה של קבוצת הולמס פלייס ב-9 שנים האחרונות בכל פעילויות הקידום והשיווק בדיגיטל בישראל.מה שהתחיל כניסוי מזדמן הפך ברבות השנים לניהול מוצלח של פעילות מורכבת בצורה מקצועיות וסבלנית. בדוראן חבורה של אנשים מיוחדים שכיף לעבוד איתם!האמת, במחשבה שניה, אני מעדיף לא להמליץ עליהם, כדי לשמור את כל הטוב הזה להולמס פלייס :)
— דרור אורפז, סמנכ"ל הולמס פלייס ישראל