טיפים לבניית קישורים – כיצד משיגים קישורים מאתרים ברי סמכא ?

תוכן העניינים

1. מבוא
2. סוגי קישורים
3. אתרי ממשלה
4. אתרים אקדמאים
5. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – מבוא
6. כיצד מזהים אתרים ברי סמכא – המשך
7. אתרים ברי סמכא
8. מתחרים , בלוגים ואתרי נישה

קידום אתרים - בניית קישורים

 

בקטע הקודם למדנו כיצד נוכל לאתר אתרים ברי סמכא ברשת. אך כאשר למדנו לזהות את האתרים ברי הסמכא בתחום שלנו הרי כנראה שמדובר במתחרים הכי גדולים שלנו. ובדרך כלל אלו מקודמים על ידי חברות קידום אתרים מובילות וחזקות, ומהניסיון תמיד למדים שהאתרים הגדולים כמעט לעולם לא יוציאו קישורים למתחרים שלהם (למרות שיש יוצאים מן הכלל ולומר את האמת מתחרים שמשתפים פעולה בדרך כלל מאוד מרוויחים מול שאר המתחרים באותו שוק).

נשמע כמעט מייאש נכון ? ובכן אין צורך להרים ידיים כל כך מהר. תהיו אופטימיים יש מספיק דרכים להשיג קישורים גם מאתרים ברי סמכא בתחומכם. כעת אפרט כמה דוגמאות לדברים שניתן לעשות:

  • כתבו מאמרים איכותיים. אם יש בידיכם תוכן איכותי תוכלו ליצור הסדר עם אתר כזה של מסירת תכנים תמורת קישורים מעמוד המאמרים. אמנם דפים אלו לא ייצברו PR נכבד אך הקישור בהחלט נחשב קישור איכותי. תכנים הם דבר יקר ותכנים איכותיים לא באים בקלות. אם יש בידיכם את היכולת לייצר תכנים איכותיים הדלת פתוחה עבורכם ברוב המקרים.
  • נסו ליצור שיתוף פעולה עם אתר גדול בתחומכם. לכל אחד יש מה להציע, אם יש בידכם סוג של שירות איכותי שעולה כסף או כל דבר אחר שאתם יכולים לספק תוכלו ליצור שיתוף פעולה אם אתר גדול ולקבל בחזרה קישור בתמורה לשירותכם.
  • דבר מקובל נוסף הוא דווקא לפנות לתחומי פעילות מקבילים שאינם תחרות ישירה עבורכם וליצור שיתוף פעולה הדדי. לדוגמא המילה "יוגה" והמילה "מדיטציה" מאוד מקורבות אחת לשנייה. אם אתם מובילים בתחום אחד תוכלו להחליף קישורים עם אתר בר סמכא מהתחום המקביל. הדבר תמיד יועיל לשני הצדדים ואין ניגוד אינטרסים שכן אתם לא מתחרים ישירים אחד בשני.
  • אם מאחוריכם יש תמיכה של גוף גדול תמיד תוכלו להציג עצמכם לאתר בר סמכא בתחום, לספר לו על הגדילה והמוניטין שהמיזם שלכם צובר, יכול להיות שתצליחו לשכנע אותו ששיתוף הפעולה ההדדי יניב לו רק פירות עתידיים שיהיו שווים את הכול.
  • אם אתם כבר עוסקים בקידום אתרים ויש בידיכם אתרים ברי סמכא בתחומים אחרים, צרו קשר עם חברות קידום אתרים גדולות אחרות, לכולם יש מחלקות שיתופי פעולה ותמיד אפשר יהיה למצוא משהו שתוכלו לעשות ובכך לקבל את הקישור שבו חפצתם.
  • וליזמים שבינינו, התאגדו קבוצה של אנשים מאותו תחום (עורכי דין, כתבי טכנולוגיה וכו') והקימו פורטל מקיף בנושא, אתם תמשכו אליכם הרבה תשומת לב אם תשקיעו במיזם ותהפכו להיות אתר בר סמכא בתחומכם.

 

בקטע הבא נעסוק בהשגת קישורים מאתרים בתחומים מקבילים ואתרי נישה.

 

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.