חיפוש לפי איזור בשילוב חיפוש בזמן אמת

תוכן העניינים 1. מבוא 2. חיפוש בזמן אמת 3. האלגוריתמים 4. חיפוש לפי אזור 5. מסקנות וסיכום דברים   אז לאחר שהובן כיצד הטכנולוגיה הזו עובדת, נשאר לציין עוד נתון אחד והוא התייחסות למיקום גיאוגרפי. כעת נדון באתגרים חדשים שיצוצו לחברות קידום אתרים הפועלות בחו"ל. אך אל נתמקד רק באתגרים אלא ניתן כיווני חשיבה חדשים […]

תוכן העניינים

1. מבוא
2. חיפוש בזמן אמת
3. האלגוריתמים
4. חיפוש לפי אזור
5. מסקנות וסיכום דברים

חיפוש בזמן אמת

 

אז לאחר שהובן כיצד הטכנולוגיה הזו עובדת, נשאר לציין עוד נתון אחד והוא התייחסות למיקום גיאוגרפי. כעת נדון באתגרים חדשים שיצוצו לחברות קידום אתרים הפועלות בחו"ל. אך אל נתמקד רק באתגרים אלא ניתן כיווני חשיבה חדשים לפעילויות והיתרונות שלהם.

 

מי יודע איפה מחפשים את התחומים התחרותיים ביותר בעולם ?

חיפושים פופלריים

ניחשתם נכון מאוד, הודו היא המדינה שבה מחפשים את התחומים התחרותיים ביותר בעולם… באמת ?

השאילתה שבדקנו כאן היא "movers", אחד מהתחומים התחרותיים בSEO בעולם.

אז איך זה יכול להיות שיש בהודו יותר חיפושים מאשר בארה"ב?

אין צורך למתוח את זה יותר, מקדמי אתרים וחברות רציניות יודעות את הנתון הזה מתוך שינה. הודים זה כוח עבודה טוב וזול. ולכן רוב ההתעסקויות במנוע החיפוש וההדגשה בעיקר בתחומים תחרותיים היא מובהקת.

 

חיפוש בזמן אמת בשילוב מיקום גיאוגרפי

אז למעשה גוגל מתחילה להבין בזמן אמת את הפעילות הגלובלית ברחבי העולם ואט אט מנתצת גם את מחסום השפה. ישנה היתכנות גבוהה שהאלגוריתם של גוגל ידע להבחין בפעילויות ותנודות מידע שעלולות להיות חשודות או לא סבירות ברמת דיוק גובהה בעשרות מונים מהיכולת שלה כיום.

לדוגמא אם אתה מוביל בסאן פרנסיסקו, וכל היום יש אלפי אנשים בהודו שמדברים עליך… יהיה קל יותר להבחין בפעילות SEO לא טבעית.

 

שיתופי פעולה רשמיים בין Google לבין Twitter, My space, Face book

מאריסה מאייר אמרה באופן רשמי שגוגל כבר היום בשיתוף פעולה עם גורמים אלו ומציגה תוצאות מתוכם בתוצאות החיפוש בזמן אמת. עוד צוין שיהיה ביכולתנו להתחבר ולקבל נתונים בזמן אמת שקשורים למעגל החברים הסובב אותנו.

אם פעם היינו משביחים דומיינים שיצברו וותק, ונפח תכנים עבור תחום מסוים כדי שיגיע היום שיבשילו וישרתו אותנו בתהליך הקידום האורגני. הרי שנפתח עכשיו נדבך חדש לחלוטין שבו משתמשים פעילים בפייסבוק, טוויטר, ומייספייס שיש להם וותק והם אמיתיים, הופכים להיות חשובים מאוד לתהליך הקידום.

בקטע הבא נדון על קווים מנחים חדשים לעתיד וניתן כמה מסקנות לגבי גוגל ישראל כמובן.

 

<< לקטע הקודם לקטע הבא >>

הגב

avatar
  Subscribe  
Notify of

בואו נתחיל שיחה