חדשות גוגל – מיתוסים ואמיתות

תוכן העניינים

1. מבוא
2. מתחרים וכתבות דלילות
3. מפת אתר,מבנה, Adsense

חדשות גוגל

בעלי אתרי תוכן רבים, תוהים תכופות למה גוגל אינו מציג אותם בתוצאות החדשות שלו, או דילג על התמונה הקשורה למאמר. בחיפוש אחר תשובות, שמנו לב שישנם הרבה סברות ובעיקר הרבה בלבול, אבל תשובות חד משמעיות, שיסבירו בוודאות איך להעלות את הדירוג של הכתבות – אין.

 

תמיד מאוד מוזר בעינינו העובדה הזאת, שכן גוגל מספקת את כל המידע הדרוש בשביל לקדם את האתר ולהעלות לו את הדירוג, בין אם בחדשות גוגל, ובאין אם דרך כל כלי שלה. לא צריך להניח שום דבר, לא צריך לנסות ולעשות מניפולציות – רק צריך לשקוד ולחפש במדריכים הרבים שהיא מפיצה, להיוועץ במומחיה. הכול כבר נמצא שם.

הגיע הזמן לחשוף את העובדות – ולנתץ את המיתוסים השגויים.

 

תמונה לצד המאמר – מעלה את הדירוגמיתוס

תמונה המצורפת למאמר כלשהו, לא רק שאינה מעלה את הדירוג של אותה כתבה, זה גם לא מבטיח שבמידה והכתבה תיכלל בחדשות גוגל מיד תוצמד אליה תמונת הנושא המוצגת במאמר.

 

בשביל לאפשר לגוגל להציג את התמונה לצד המאמרים שהוא מכליל בתוצאות החדשות, יש לדאוג לגורמים הבאים:

• תייג את התמונה בטקסט הסבר איכותי (בעזרת תגית ALT)

• דאג שגודל התמונה מספק, וראוי (לפחות 60X60)

• השתמש בתמונות שיש להן יחס רלוונטיות גבוהה ככל האפשר למאמר אליו הן שייכות

• דאג להשתמש בתמונות מקוריות, המאוחסנות על השרת שלך, ושאי אפשר ללחוץ עליהן להגדלה

• צרף את התמונה ליד הכותרת הרלוונטית אליה

• השתמש בסוגי תמונות סטנדרטיות – JPEG למשל, ודאג שסיומת הקובץ היא מוכרת – *.jpg, או *.jpeg

אי אפשר להבטיח שהדברים האלה יגרמו בוודאות להצגתן של כל התמונות, אבל לבטח היצמדות לעקרונות המובאים כאן, יעלו את האפשרות שכמה שיותר מהתמונות תיכללנה.

במידה ובעבר נתקלתם בבעיות בהצגת התמונות, לבטח הדבר נעוץ בפספוס אחד מהגורמים המובאים בפסקה זו.

 

עריכת התוכן לאחר ההעלאה הראשונית, ייצור בעיה בהכללתו ב'חדשות גוגל'אמת

נכון להודעה רשמית מלפני שנה, הסורק של 'חדשות גוגל' מבקר בעמוד פעם אחת, ובהתאם לממצאים שלו מחליט האם להכליל את הכתבה. אם בוצעו שינויים בכתבה לאחר שהכתבה נסרקה ונכללה, השינויים לא יוצגו. ייתכן שמאז נעשו שינויים והסורק נכנס יותר מפעם אחת, אך לא כדאי להסתכן בשלב הנוכחי, ולדאוג להעלות כתבות סופיות בהחלט.

 

 

לקטע הבא >>

מה דעתך על המאמר? היה הראשון להגיב

להשארת תגובה

אנו לא נפרסם את כתובת המייל שלך.