ארכיטקטורה פנימית – LSI – LATENET SEMANTIC INDEXING

ארכיטקטורה פנימית ובניית היקשר תוכן רחב לאתר

ארכיטקטורה פנימית

תהליך מחקר ומיפוי של מילות מפתח הינו תהליך נרחב ודורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים. על מנת להשלים את התהליך כהלכה מתבצע תחקיר כולל על אופי העסק ופעילויותיו השיווקיות בעולם האינטרנט ובכלל. מתוך היכרות של המתחרים והתחום עצמו המחקר מכסה את הכמות המירבית לחשיפה אפשרית עבור הלקוח באינטרנט ועל גביו נבנית אסטרטגיה קידום אתרים אורגנית ברת ביצוע.

עבודה עם צוותי תוכן

מנהלי התוכן באתרים הם החלק החי והנושם בכל פרויקט אינטרנטי. לכן כחלק מהשירות אותו דוראן מספקים יהיה להעביר הדרכה אישית את אותו אדם או צוות האחראים על התוכן באתר, שמטרתה הברורה היא להחדיר את עקרונות הקידום החשובים כשיקול נוסף לצרכי הקופירייטינג שלהם. לאחר תהליך ההדרכה הצוות מלווה באופן שוטף את מנהלי התוכן בשאלות השונות על מנת לאפשר מצב שבו אנשי התוכן יודעים ליצור את התכנים הטובים ביותר ומעבים באופן מתמיד את ההיררכיה המדויקת שהותוותה מבעוד מועד. בסופו של דבר שאיפתה האידיאלית של הסינרגיה המשותפת היא להביא למצב בו כל עמוד תוכן שמתווסף עומד במדויק במקומו כבורג בתוך אסטרטגית תוכן שלמה ומקיפה, ולא עמוד עצמאי חסר היקשר.

חלוקה של כל ביטויי החיפוש למשפחות מילים וסידורם בצורה היררכית באתר, כך שאנו נמנעים מלקשר לאותם עמודים שוב ושוב מצד אחד, אך מקשרים בצורה חכמה בין העמודים כך שנוצרות שכבות המסמנות לגוגל את העמודים החשובים יותר והעמודים החשובים פחות.

  • ארכיטקטורת תוכן חכמה היא הבסיס לקידום אורגני רחב
  • פרישה רחבה ביותר של הופעה במילות מפתח
  • יצירת משפחות תוכן חכמות לביטוים בהיקשרים דומים
  • מציאת ביטויי הליבה הכדאיים ביותר למותג
  • שימוש בכלי מחקר מעמיקים והרחבות לאורך זמן
  • חשיבה יצירתית היא מתכון לארכיטקטורת תוכן יציבה

יצירת תשתית תוכן חזקה

הקישורים המעבירים את הגולשים בין עמוד לעמוד, מהווים עבור מנועי החיפוש אינדיקציה למיקוד האתר בתחומים כאלה ואחרים. ככל שיש יותר קישורים לעמוד מסוים, ניתן להניח שבעל האתר רצה להבליט אותו על פני השאר. כשמדובר באתרי תוכן גדולים מבנה הקישורים הפנימי הופך מסועף ביותר, וחשוב ביותר לדעת כיצד נראים הדברים לרובוטים אשר סורקים את המבנים המורכבים הללו. ניתוב לא נכון של משקלי קישורים באתר האינטרנט יכול להיות הגורם לכשלים רבים ביכולות ההתקדמות שלו במנועי החיפוש. בעזרת כלים חיצוניים, צוות דוראן ממפה את המשקלים השונים ויוצר מפה מחודשת אשר מטרתה לסדר את המשקלים בצורה האופטימאלית ביותר עבור צריך הקידום. כאשר התהליך מבוצע כהלכה, מתאפשר לכל האתר להתקדם בתנועה אחת יציבה ומובנית, כשהדפים החשובים באמת מקבלים את היחס המועדף בתוצאות המוצגות במנועי החיפוש.

הארכיטקטורה טומנת בחובה גם יעדי התפתחות נוספים של האתר לאורך התקופה הנראית לעין. לאחר תקופת הקידום הראשונית מנהלי התוכן לומדים כיצד להשתמש במסמך הראשוני שנוצר על מנת להתרחב ולעבות אגפי תוכן נוספים באתר. כך תמיד יכולות להיות התפתחויות חדשות, כיווני עיסוק נוספים באותם נישות ממש, ואוקיינוסים חדשים של גולשים פוטנציאלים לפנות אליהם.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית לגבי ארכיטקטורת התוכן הקיימת שלכם, או סיוע בארכיטקטורת תוכן חדשה, בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

במה אנחנו מתמחים?

מחקר מילות מפתח - Keywords research

תהליך המיפוי של כל מילות המפתח הרלוונטיות לאתר הינו תהליך מרתק ומעמיק, אשר דורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים חשובים בהבנה מיהם קהל הלקוחות שנרצה למשוך לאתר. קידום אתרים אורגני בביטויי חיפוש ממוקדים משנה את חוקי המשחק והופך את חזית המותג באינטרנט לרווחית ומשגשגת. מיקוד במילות מפתח שאינן מדוייקות עלול להביא לקידום אורגני בביטויים שיניבו גולשים חסרי ערך למותג, וכתוצאה מכך בזבוז מיותר.

אופטימיזציה לתוכן באתר

כל עמוד באתר המותג צריך להכיל את העקרונות המיוחדים לו כדי להדגיש למנועי החיפוש במה הוא בידיוק עוסק, ולהבדיל אותו משאר העמודים באתר, ומשאר האתרים בעולם. בעזרת שימוש יצירתי במחקר מילות המפתח, יוצרים היררכיית ביטויים מתוחכמת וחזקה שמובילה את האתר להתקדם בצורה מהירה, ממוקדת ורחבה ביותר. שימוש יצירתי ברכיבי תגיות המטא (Meta), ובשאר תגיות הסימון בדף מבטיחות התמקמות יציבה של עמודי התוכן באתר המותג.

בניית פרופיל קישורים

בניית קישורים הינה נושא רגיש במיוחד אשר קובע באופן סופי וחד משמעי את האופן שבו האתר יתקדם, וכמה יציבה תהיה ההתקדמות והיציבות שלו לאורך זמן, ואל מול התווספות מתחרים ושינויי אלגוריתמים. קידום אתרים אורגני איכותי מתבסס על קישורים טבעיים ואמינים בלבד, ועבודת בניית קישורים לא נכונה יכולה להרוס את המותג ולגרום לעונשים המפורסמים שגוגל ידועה בהם. פרסום יחסי ציבור מבוססי היקשר אמינות מביאים להצלחה גבוהה בקידום אתרים אורגני.

ארכיטקטורת תוכן באתר

תוכן האתר הוא האלמנט החשוב ביותר שעלינו להתייחס אליו כשאנו באים לבצע קידום אתרים אורגני. יצירת ארכיטקטורת תוכן חכמה מאפשרת למנועי החיפוש להבין את הייחודיות הקונטקסטואלית (היקשר התוכן הפנימי – LSI = Latent Semantic Indexing) של האתר ולמצב אותו בביטויי חיפוש רבים. מטרת ארכיטקטורת התוכן היא למצב את האתר כעשיר ומגוון בעולם התוכן בו הוא עוסק וכך להציב אותו במירב הביטויים הרלוונטים למותג במיקומים הגבוהים ביותר.

אופטימיזציה טכנית

היכולת של מנועי החיפוש לסרוק את האתר ולהבין באופן מיטבי במה הוא בידיוק עוסק, ובאיזה ביטוי עליו למקם את האתר הוא האלמנט הבסיסי שעליו מושתת כול עבודת קידום אתרים אורגנית. אתר שלא נסרק, לא יכול להתקדם אורגנית ולא יהיה ממוקם בשום ביטוי חיפוש. שימוש יצירתי בעקרונות הסריקה, מהירות האתר, היקשרי התוכן והמנגנונים הטכניים המתקשרים עם האלגוריתמים של גוגל, מביאים לעליה מאסיבית בעמודים הנסרקים והמוצגים בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה לנתונים עשירים

נתונים עשירים או בשמם Rich Snippets הם אחד הכלים המיוחדים ביותר שיש להפעיל בקמפיין קידום אתרים אורגני. בעזרת ממשק התקשורת הייעודי לאתרים (Google Search Console) ניתן להגדיר מהם ההרחבות העשירות לנתונים שמציג האתר (ביקורות, אירועים, כתובות, ומידעים מיוחדים) וכך לאפשר לגוגל לשלוף את הנתונים ישירות למנוע החיפוש בתצוגה מיוחדת – ולהבליט את אתר המותג לא רק במיקום גבוה, אלא גם תצוגה שונה משאר המתחרים בעמוד.

בואו נתחיל שיחה