ארכיטקטורה פנימית – LSI – Latenet Semantic Indexing

ארכיטקטורה פנימית ובניית היקשר תוכן רחב לאתר

ארכיטקטורת תוכן חכמה לקידום אתרים אורגני

תהליך מחקר ומיפוי של מילות מפתח הינו תהליך נרחב ודורש תשומת לב קפדנית וירידה לפרטים. על מנת להשלים את התהליך כהלכה מתבצע תחקיר כולל על אופי העסק ופעילויותיו השיווקיות בעולם האינטרנט ובכלל. מתוך היכרות של המתחרים והתחום עצמו המחקר מכסה את הכמות המירבית לחשיפה אפשרית עבור הלקוח באינטרנט ועל גביו נבנית אסטרטגיה קידום אתרים אורגנית ברת ביצוע.

עבודה עם צוותי תוכן

מנהלי התוכן באתרים הם החלק החי והנושם בכל פרויקט אינטרנטי. לכן כחלק מהשירות אותו דוראן מספקים יהיה להעביר הדרכה אישית את אותו אדם או צוות האחראים על התוכן באתר, שמטרתה הברורה היא להחדיר את עקרונות הקידום החשובים כשיקול נוסף לצרכי הקופירייטינג שלהם. לאחר תהליך ההדרכה הצוות מלווה באופן שוטף את מנהלי התוכן בשאלות השונות על מנת לאפשר מצב שבו אנשי התוכן יודעים ליצור את התכנים הטובים ביותר ומעבים באופן מתמיד את ההיררכיה המדויקת שהותוותה מבעוד מועד. בסופו של דבר שאיפתה האידיאלית של הסינרגיה המשותפת היא להביא למצב בו כל עמוד תוכן שמתווסף עומד במדויק במקומו כבורג בתוך אסטרטגית תוכן שלמה ומקיפה, ולא עמוד עצמאי חסר היקשר.

חלוקה של כל ביטויי החיפוש למשפחות מילים וסידורם בצורה היררכית באתר, כך שאנו נמנעים מלקשר לאותם עמודים שוב ושוב מצד אחד, אך מקשרים בצורה חכמה בין העמודים כך שנוצרות שכבות המסמנות לגוגל את העמודים החשובים יותר והעמודים החשובים פחות.

מציאת ביטויי הליבה הכדאיים ביותר למותג

שימוש בכלי מחקר מעמיקים והרחבות לאורך זמן

חשיבה יצירתית היא מתכון לארכיטקטורת תוכן יציבה

ארכיטקטורת תוכן חכמה היא הבסיס לקידום אורגני רחב

פרישה רחבה ביותר של הופעה במילות מפתח

יצירת משפחות תוכן חכמות לביטוים בהיקשרים דומים

יצירת תשתית תוכן חזקה

הקישורים המעבירים את הגולשים בין עמוד לעמוד, מהווים עבור מנועי החיפוש אינדיקציה למיקוד האתר בתחומים כאלה ואחרים. ככל שיש יותר קישורים לעמוד מסוים, ניתן להניח שבעל האתר רצה להבליט אותו על פני השאר. כשמדובר באתרי תוכן גדולים מבנה הקישורים הפנימי הופך מסועף ביותר, וחשוב ביותר לדעת כיצד נראים הדברים לרובוטים אשר סורקים את המבנים המורכבים הללו. ניתוב לא נכון של משקלי קישורים באתר האינטרנט יכול להיות הגורם לכשלים רבים ביכולות ההתקדמות שלו במנועי החיפוש. בעזרת כלים חיצוניים, צוות דוראן ממפה את המשקלים השונים ויוצר מפה מחודשת אשר מטרתה לסדר את המשקלים בצורה האופטימאלית ביותר עבור צריך הקידום. כאשר התהליך מבוצע כהלכה, מתאפשר לכל האתר להתקדם בתנועה אחת יציבה ומובנית, כשהדפים החשובים באמת מקבלים את היחס המועדף בתוצאות המוצגות במנועי החיפוש.

הארכיטקטורה טומנת בחובה גם יעדי התפתחות נוספים של האתר לאורך התקופה הנראית לעין. לאחר תקופת הקידום הראשונית מנהלי התוכן לומדים כיצד להשתמש במסמך הראשוני שנוצר על מנת להתרחב ולעבות אגפי תוכן נוספים באתר. כך תמיד יכולות להיות התפתחויות חדשות, כיווני עיסוק נוספים באותם נישות ממש, ואוקיינוסים חדשים של גולשים פוטנציאלים לפנות אליהם.

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם חוות דעת מקצועית לגבי ארכיטקטורת התוכן הקיימת שלכם, או סיוע בארכיטקטורת תוכן חדשה, בטלפון 03-5227221 או באמצעות המייל [email protected]

לקוחות נבחרים

יש לנו ניסיון רב בעבודה מול מותגים גדולים, בינויים וקטנים בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי

דרג